هنر و سینما

استیون اسپیلبرگ با همکاری برادران دافر سریال طلسم را می‌سازد


استیون اسپیلبرگ قصد دارد با کمک برادران دافر ، «جادو» را برای نتفلیکس بر اساس کتابی با همان نام استفان کینگ بسازد.

برای تولید یک سری بزرگ ، یک تولید کننده به یک تیم قوی و شایسته نیاز دارد تا بتواند رضایت بخش و مطابق با انتظارات محصول نهایی ظاهر شود. به همین دلیل استیون اسپیلبرگ برای انجام سریال “طلسم” به سراغ برادران دافر ، سازندگان مجموعه محبوب “عجیب” رفت. کتاب افسون در سال 1984 منتشر شد ، اما اسپیلبرگ دو سال قبل از انتشار رسمی داستان پادشاه ، حقوق فیلم و سریال را بر اساس آن خریداری کرد. چون شما فیلم های خرابه و تصاویر زیادی در آنجا دیدید.

این کارگردان برنده اسکار قصد داشت فیلمی را بر اساس سابقه بیست ساله جادوگری بسازد ، و حتی در سال 2019 ، گزارش هایی مبنی بر کارگردانی مایک بارکر ، کارگردان ، چندین قسمت از “داستانی از ندیمه” منتشر شد. ، اما فیلم هرگز متوقف نشد. دوربین کار نکرد و سرانجام چند ساعت پیش اعلام شد که اسپیلبرگ این سریال طلسم را برای Netflix انجام می دهد.

سریال اودی

علاقه برادران دافر ، که به خاطر تهیه و تولید مجموعه چیزهای عجیب و غریب مشهور شدند ، در استفان کینگ مشهود است. در زمینه و شخصیت برخی از اشیاء عجیب و غریب ، سفر جهان و آثار کینگ به وضوح قابل مشاهده است. به این ترتیب ، آنها به عنوان تولید کنندگان ماهر جادو در نظر گرفته می شوند و همکاری آنها با استیون اسپیلبرگ از این پس بسیاری از بینندگان را از این سریال آگاه کرده است. علاوه بر این افراد ، استفان کینگ خود نماینده Paramount Pictures به عنوان تهیه کننده این پروژه خواهد بود. کورتیس گوین ، که در ایجاد سریال The Talisman نقش داشت ، همچنان به همکاری با دافرز و نتفلیکس به عنوان نویسنده و مجری سریال The Talisman ادامه می دهد.

نفرین داستان زندگی پسری 12 ساله به نام جک ساویر را روایت می کند که برای نجات جان مادر بیمار خود راهی سفر جاده ای می شود. او به دنبال جادو است ؛ چیزی بسیار قدرتمند و عجیب که نه تنها می تواند مادر جک را شفا دهد ، بلکه جهان را نیز نجات می دهد. این کتاب در دو دنیای واقعی و واقعی اتفاق افتاده است ، یکی در امروز ما آمریکا را می بینیم و دیگری در حوزه جادوگری.

منبع: هالیوود ریپورتر

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا