هنر و سینما

۶ سریال‌ ترسناک که پاییز ۲۰۲۱ منتشر می‌شوند


در فصل هالووین ، سریال های ترسناک زیادی در پاییز 2021 در حال انجام است. چندی پیش ، به خصوص در اواخر قرن ، ژانر وحشت دیگر وجود نداشت. جایگاه فوق العاده ای در تلویزیون داشت. حتی چند مجموعه فیلم موفق مانند فایل های X و The Vampire Slayer Weaving در تلویزیون وجود داشته است ، اما این ژانر همچنان رضایت بخش نیست. این روند در دهه گذشته کاملاً تغییر کرده است و یکی از موفق ترین سریال های The Walking Dead پیشرو است.

این قطار مجموعه ای بی امان از نمایش های ترسناک را دنبال کرد که شامل شاهکارهایی مانند داستان ترسناک آمریکایی شبکه Offix ، چیزهای عجیب Netflix ، دنباله سریال محبوب Twin Peaks و مجموعه ای از باورهای محبوب دیگر مانند حانیبال و مرگ او بر شیطان. با این حال ، این مجموعه ها یکی از بهترین شاهکارها و مجموعه های تلویزیونی ترسناک با کیفیت در دهه گذشته هستند. خوشبختانه به نظر می رسد سریال های تلویزیونی وحشت حداقل در دهه گذشته به تکثیر خود ادامه داده اند.

افرادی که چشم به راه سقوط هستند و به اقدامات تروریستی علاقه دارند باید خوشحال باشند ، زیرا با ریزش برگها و سرمای شب ، چندین مجموعه تلویزیونی ترسناک برای اولین بار نمایش داده می شود. به زودی زمان برداشتن یک پتو ، نشستن مقابل تلویزیون و تجربه هیجان و ترس با آن فرا می رسد.

به مهمانی نیمه شب (میز نیمه شب)

سریال تلویزیونی

  • خالق: مایک فلانگان
  • بازیکنان: کیت سیگل ، زک گیلفورد ، راهول کولی
  • تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021 (2 اکتبر 1400)

مایک فلانگان نویسنده و کارگردان مشهور به لطف فیلم های محبوبی مانند آکوئیلوس و Dr. مجموعه های خواب آور و شگفت انگیز Netflix مانند Conqueror Hill و Conquest of Minor. ، Hand and foot. فلانگان در حال حاضر یک سریال مراسم نیمه شب در Netflix دارد ، یک مینی سریال هفت قسمتی که طبق معمول ، بازیگران مورد علاقه اش هنری توماس ، آنابیت گیش و البته همسرش ، کیت سیگل ، به آن ملحق می شوند. تمرکز داستان Midnight بر گروهی از جزیره نشینان کوچک است که به سرعت تحت تأثیر یک مبلغ اسرارآمیز قوی اما قدرتمند (همیشه Linklater) قرار می گیرند. همه این افراد به جز یکی از ساکنان ننگین جزیره که از دستورات او سرپیچی می کند ، با این روحانی شرور در ارتباط هستند.

به ای (چاکی)

سریال تلویزیونی

  • خالق: دن مانسینی
  • بازیکنان: برد دوریف ، فیونا دوریف ، جنیفر تیلی
  • تاریخ انتشار: 12 اکتبر 2021 (20 اکتبر 1400)

حق رای دادن بازی های کودکان ، پس از مدت زمان طولانی و اکران هفت فیلم (اگر مجموعه بحث برانگیز را هشت فیلم بدانیم هشت فیلم می شود) قرار است در قالب مجموعه ای از فیلم ها به نام چاکی و در شبکه سیفایی نمایش داده شود. به داستان این مجموعه پس از ظهور فیلم فرقه ای چاکی 2017 آغاز می شود و دن مانچینی ، نویسنده و کارگردان این مجموعه خالق اصلی این حق رای دادن است و برد دوریف ، اسطوره نوع وحشت ، این عروسک معروف قتل دوباره بگو. همچنین در این مجموعه جنیفر تیلی در نقش تیفانی ، عروس چاکی ، فیونا دوریف در نقش نیکا پیرس ، الکس وینسنت در نقش اندی بارکلی و کریستین الیز مک کارتی در نقش کایل ، اندی دختر از دوران کودکی حضور دارند. فصل 1 چاکی 8 قسمت خواهد داشت و توسط مانچینی ، و در این داستان عروسک شر خود را در یک شهر کوچک آغاز می کند وقتی که توسط یک مرد عصبانی و ناراحت خریداری می شود.

به روز مرگ (روز مرگ)

سریال تلویزیونی

  • خالق: استن اسپری
  • بازیکنان: کینان تریسی ، دانیل داونی ، ناتالی مالایی
  • تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 اکتبر 1400)

مجموعه سیفایی صاحب نام کلاسیک زامبی سال 1985 جورج رومرو است ، اما به نظر می رسد هیچ ارتباطی با رومرو ندارد و تنها نقطه مشترک آنها شورش زامبی ها است. این لزوما به این معنا نیست که این سریال بد خواهد بود ، اما هرکسی که امیدوار است سریالی شبیه به حق رای رومرو را ببیند باید بداند که چنین نخواهد شد. مجموعه تلویزیونی روز مردگان بر گروهی متشکل از شش فرد ناشناس تمرکز دارد که می خواهند در اولین روز پس از قیامت زندگی کنند و مجبور به اتحاد مجدد می شوند. فصل 1 از 10 بخش تشکیل شده است. اکثر پروژه هایی که به نام Day of the Dead انجام شده و توسط شخصی غیر از رومرو رهبری شده است بسیار موفق بوده اند. بنابراین طرفداران این سریال به دنبال آن هستند.

به من میدانم تو در تابستان قبل چکار کردی (من میدانم تو در تابستان قبل چکار کردی)

سریال تلویزیونی

  • خالق: مایکل کلر
  • بازیکنان: مدیسون آیسمن ، اشلی مور ، فیونا رن
  • تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2021 (23 اکتبر 1400)

من می دانم تابستان گذشته در آمازون پرایم چه کردید و به نظر می رسد که بر اساس کتابی با همین نام لوئیس دانکن در سال 1973 تهیه شده باشد ، اما بر اساس آنچه تا کنون دیده شده است ، به نظر می رسد از فیلم محبوب 1997 الهام گرفته شده است. اقتباس از همان نام جنیفر لاو هیویت. فیلم آنقدر با خود کتاب متفاوت بود که دانکن از آن متنفر بود. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم این سری آمازون به کجا می رود. همانطور که انتظار داشتیم ، این سریال درباره گروهی از دوستان جوان است که به طور تصادفی شخصی را در اتومبیل خود می کشند و آن را مخفی می کنند و سپس ، یک سال بعد ، مهاجمی ناشناس را هدف قرار می دهند. مدیسون آیسمن ، بازیگر در جایزه جومانجی و فیلم Annabel Comes Home ، سرپرست ترکیب این مجموعه است.

به دکستر: خون جدید

سریال تلویزیونی

  • خالق: مارکوس سیگا
  • بازیکنان: کلنسی براون ، جولیا جونز ، الانو میلر
  • تاریخ انتشار: 7 نوامبر 2021 (16 آبان 1400)

این مجموعه بازسازی سری Dexter است ، اما با توجه به عنوان جدید ، New Blood ، به نظر می رسد سبک و زمینه جدیدی دارد. New Blood به طرفداران دکستر زمان می دهد تا پایان تلخ گذشته را فراموش کنند و داستان دهه ها پس از شروع زندگی جدید دکستر اتفاق می افتد. او در شمال نیویورک به عنوان چوب بری با نام جعلی زندگی می کند. دکستر میل به کشتن را سرکوب کرد ، اما قاتلان محلی جنبه تاریک او را آشکار کردند. پسر دکستر هریسون نیز بزرگ شده است و حتی می تواند قاتل شود. کلنسی براون به عنوان شرور جدید به سریال می پیوندد ، جنیفر کارپنتر به عنوان دبرا باز می گردد و آرتور میلر در نقش جان لیثگو قاتل Flash Trinity ظاهر می شود.

به کمی دورتر (فقط فراتر)

سریال تلویزیونی

  • خالق: ست گراهام اسمیت
  • بازیکنان: لکسی آندروود ، مکنا گریس ، الیشا هنینگ
  • تاریخ انتشار: پاییز 2021

مجموعه فوق الذکر برای اکثر مخاطبان سابق طراحی شده است ، اما کمی دور از ذهن است ، یک سریال ترسناک است که همه خانواده می توانند از آن لذت ببرند. فصل اول کمی دور است ، هشت قسمت است و از دیزنی پلاس پخش می شود. هنوز تاریخ اکران این مجموعه مشخص نیست ، اما انتظار می رود در پاییز 2021 ظاهر شود. مک کان گریس ، بازیگر سریال تازه اشغال شده هیل ، در یکی از قسمت های اول بازی خواهد کرد. اما باید بدانیم که این کمی بیشتر از یک گلچین است ، به این معنی که هر قسمت یک داستان جدید را با یک فرد جدید بازگو می کند. بر اساس داستانی از مجموعه ویدیویی آرال استاین به همین نام (استودیو بوم). ست گراهام اسمیت خالق و نویسنده این مجموعه است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا