هنر و سینما

تریلر فصل پنجم سریال سرقت پول (Money Heist) را ببینید؛ بازگشت پرفسور و رفقا


نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل پنجم “Money Heist” منتشر کرد که برخی از هیجان انگیزترین اقدامات فصل آخر این مجموعه را به نمایش می گذارد.

اغلب ، سریال های غیر انگلیسی در سراسر جهان چندان محبوب نیستند ، اما در سال های اخیر ، به لطف خدمات آنلاین مانند Netflix و Amazon ، ما محبوبیت سریال های اروپایی و آسیایی را در سراسر جهان مشاهده کرده ایم. “سرقت پول” (خانه کاغذی) یک سری کوچک 15 قسمتی بود که از 15 قسمت در شبکه اسپانیایی Antenna 3 پخش شد ، اما پس از واکنشهای بیش از حد انتظار نسبت به این سریال ، نتفلیکس حقوق آن را خرید. و در سال 2017 ، گسترش پولشویی در سراسر جهان آغاز شد. این سریال از زمان انتشار به یکی از پربیننده ترین سریال های Netflix تبدیل شده است و اکنون ما در حال تماشای تریلر پنجمین و آخرین فصل آن هستیم.

در تریلر فصل پنجم جمع آوری کمک های مالی ، افراد مشهوری مانند پروفسور ، توکیو ، دنور ، ریو ، استکهلم ، لیسبون و هلسینکی را می بینیم و ظاهراً باید خود را برای یک جنگ کامل آماده کنیم.

داستان فصل چهارم مجموعه ای از پولشویی این است که اساتید باید پس از مرگ نایروبی تصمیمات سختی بگیرند. او متوجه می شود که لیسبون هنوز زنده است و قصد دارد شخصی مشابه لیسبون را جایگزین وی کند تا لیسبون را از زندان آزاد کند. پروفسور با کمک یک دوست قدیمی ، تونلی را در ایستگاه ایجاد می کند تا به بازداشتگاه لیسبون برسد تا به دادگاه منتقل شود. لیسبون سرانجام از طریق تونل فرار کرد و با زنی که جانشین وی شده بود در زندان ملاقات کرد. سکانس پایانی در قسمت پایانی فصل 4 نشان می دهد که آلیشیا مخفیگاه استاد را پیدا کرده و اسلحه ای را به سمت استاد نشانه رفته است.

فصل پنجم شامل 10 بخش است و در دو بخش منتشر شده است. قسمت اول در 3 سپتامبر (12 سپتامبر) و قسمت دوم در 3 دسامبر (4 دسامبر) منتشر می شود. طبق اعلام رسمی Netflix ، کار استاد و دوستانش در این فصل به پایان می رسد و هیچ خبری از Adventures بعدی وجود ندارد.

منبع: DigitalSpy

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا