لباس بافت پسرانه بچه گانه زمستان 96 + تصاویر

عکس انواع مدل لباس بافتنی بچه گانه دخترانه پسرانه مد روز

با رسیدن فصل پاییز و زمستان بازار لباس های بافتنی و دستبافت گرم می شود و آن دسته از خانم های ایرانی که بافتنی بلد هستند شروع به بافتن لباس های گرم برای فرزند پسر یا دختر خود می کنند. برای لباس های بافتنی به دلیل تنوع در نوع بافت و ظاهر مدل های بسیار متنوعی وجود دارد و شما اگر بافتنی بلد باشد می توانید برای کودک خود ببافید.

ما در این پست در بخش مدل لباس بچه گانه ، عکس انواع مدل لباس بافتنی شامل مدل بلوز بچه گانه ، مدل شوار دخترانه و پسرانه ، مدل شال و کلاه بافتنی ، مدل سارافون بافتنی ، مدل پلیور و ژاکت بافتنی ، مدل سرهمی بافتنی ، مدل کت ، پالتو، سویشرت ، کاپشن بافتنی ، مدل دامن بافتنی و … آماده کرده ایم که می توانید در ادامه این مدل های زیبا را مشاهده کنید. همچنین جهت خرید لباس پلیس یگان ویژه و لباس خلبانی بچه گانه و لباس نیروی انتظامی بچه گانه می توانید به سایت هوتاپ مراجعه نمایید.

ایده برای لباس بافتنی

اگر برای لباس بافت فرزند پسر یا دختر خود به دنبال ایده ای خاص و زیبا هستید ما در این پست بارونک زیباترین و جدیدترین مدل های لباس بافتنی بچه گانه در انواع مدل های دخترانه و پسرانه آماده کرده ایم که شما می توانید با دیدن این مدل ها برای بافت لباس کودک خود ایده بگیرد.

امروزه خیلی از خانم های ایرانی با یاد گرفتن هنر بافتن ، برای فرزندشان لباس های بافتنی در انواع رنگ و مدل های زیبا می بافند. چرا شما نتوانید برای کودک خود بافتنی ببافید؟ لباس های بافتنی دستبافت نسبت به لباس های بازاری ، علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند بسیار گرم هم می باشند و از فرزند شما در برابر سرما محافظت خواهند کرد.

 یاد گرفتن بافتنی کار سختی نیست !

خیلی از بانوان امروزی فکر می کنند یاد گرفتن بافتنی کار بسیار سختی است و خیلی حوصله می خواهد و کار آن ها نیست! در حقیقت این موضوع صحت ندارد یاد گرفتن بافتنی کار بسیار آسان و ساده ای می باشد و پیشنهاد می کنم برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

مطمئن باشید بعد از بافتن اولین لباس هیچ وقت بافتنی را کنار نخواهید گذشت و از آن روز به بعد برای کودک خود انواع مدل لباس های بافتنی از بلوز گرفته تا پالتو و شلوار خواهید بافت. آن وقت خواهید دید که بافتنی نه تنها کار سختی نیست بلکه حس خیلی خوبی به آدم می دهد. امیدواریم مدل های لباس بافتنی بچه گانه دخترانه پسرانه مورد پسندتون قرار گرفته باشد. شما می توانید برای دیدن مدل های بیشتر لباس بچه گانه به سایت هوتاپ مراجعه نمایید

مدل لباس

مشاهده مدل های جدید و جذاب انواع لباس بافتنی بچه گانه کمک می کند انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشید و در صورتی که توانایی بافتن انجام لباس ها را دارید با الگو برداری از این مدل های زیبا و متنوع بهترین لباش ها را برای بچه ها ببافید و مورد استفاده قرار دهید. انچه در ادامه ملاحظه می فرمایید تصاویر زیبا و متفاوت انواع لباس های بافتنی می باشند، که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشند. تا پایان با این مدل های شیک و زیبا همراه ما باشید.

مسلما هر روز نمی توان کنار دریا وقت گذراند اما می توان خیال آن را به خانه آورد مخصوصا اگر مهمان کوچولویی هم به اسم دانی داشته باشید.مسلما پسر عزیزتان از این بلوز با این طرح زیبا استقبال خواهد کرد الیاف این بلوز 95 درصد پنبه و 5 درصد نخ است.

مدل لباس بافت پسرانه

اگر پسر کوچولوی تان، ترتیب یک ماموریت فضایی در خیال خود داده است، با خرید این بلوز زیبا با طرح فضاپیما، در انجام این ماموریت به او کمک کنید. با این بلوز در ماموریت های سرد زمستانی اش، گرم و راحت باقی می ماند.جنس این بلوز ترکیبی از 57 درصد پنبه، 31درصد پلی آمید و 12 درصد پشم است.

بلوز بافت پسرانه بچه گانه

اگر کودک تان از زندگی در مزرعه با وجود داشتن حیوان های مختلف لذت می برد، این طرح بلوز می توانند برای او ایده آل باشند. این بلوزها از 100درصد پنبه تولید شده اند و باعث می شوند که پسر عزیزتان هنگام پوشیدن آنها حس خوب و راحتی داشته باشد.درضمن قابل شستشو در ماشین نیز هستند.

لباس بافت زمستانی پسرانه

مسلما هر سفری، به ویژه سفرهای اکتشافی، لباس های مخصوص خودش را می خواهد.این بلوز با طرح جالب و مناسب تفریح های علمی، مناسب فرزند دلبندتان است و او از پوشیدن چنین بلوزی لذت می برد. 80 درصد از الیاف این بلوز از پشم و 20 درصد پلی آمید است.

پوشیدن این بلوز با شلوار جین، بسیار برازنده است.

بافت زمستانی پسرانه 2018

این بلوز با استفاده از 80 درصد الیاف پشم، با هوای سرد مقابله می کند و در عین حال چنان شیک و زیباست که هر پسری که دیگر تمایلی به طرح های کودکانه ندارد، را به خود جلب می کند.

پوشیدن آن بسیار راحت است و فرزندتان احساس نمی کند که لباس ضخیم و دست و پا گیری به تن کرده است.

مدل لباس بافتنی پسرانه 96

مسلما این بلوز زیبا هم مانند بلوز قبلی می تواند توجه پسربچه ها را که دیگر احساس می کنند، بزرگ شده اند را به خود جلب کند.این لباس پشمی، اجازه نمی دهد، سرمای روزهای سرد زمستان احساس شود.

بلوز بافتنی مارپیچ پسرانه

این بلوز با وجود الیاف پشم، بسیار گرم و راحت شده است و اجازه می دهد، کودک تان بدون احساس سرما، از بازی در حیاط پر از برف لذت ببرد.جنس این بلوز از الیاف ساخته شده از پشم بره است.

بلوز بافت پسرانه طرح لوزی

این بلوز مناسب پسرکوچولوی تان است که از دیدن حیوانات لذت می برد.این بافتنی، شما را یاد طرح های بافتنی مادرانی می اندازد که با دست، بلوزهای کودکان خود را می بافتند.

جنس آن 40 درصد پنبه، 31 درصد ویسکوز، 23 درصد پلی آمید و 6 درصد کشمیر است.

لباس بافت پسرانه زمستانی

این ژاکت کلاه دار با طرح میمون، زیبا و جالب است. مسلما کودک تان از پوشیدن آن استقبال می کند.در ضمن با وجود گرم بودن، سبک است و پسر کوچولویتان از پوشیدن آن خسته نمی شود. جنس آن ترکیبی از پنبه، پلی آمید و پشم مرینوس است. در ماشین هم قابل شستشو است.

18 نکته مهم شستن لباس  بافتنی و پشمی با دست و ماشین

روش شستن لباس های بافتنی و پشمی و البته خشک کردن لباس های بافتنی بدون گشاد شدن را بلد هستید؟ ما پول خود را صرف خرید ژاکت ها و بافتنی های خوشرنگ و خارق العاده می کنیم؛ اما چون طرز شستن لباس های بافتنی و خشک کردن آنها را درست نمی دانیم؛ عمر آنها را کوتاه می کنیم یا به آنها آسیب می زنیم. در مجله هوتاپ ما برایتان بهترین روش شستن و نکات مهم خشک کردن لباس های بافتنی  با توجه به نوع جنس آن از شال بافت گرفته تا پالتو، پلیور، ژاکت بافتنی و پشمی را جمع آوری کرده ایم. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد بهترین روش شستن لباس بافتنی پاسخ خواهیم داد. با سرویس سبک زندگی همراه باشید.

1. شستن لباس های بافتنی با ماشین  لباسشویی

 در کل بهتر است لباس های حساس یا بافتنی خود را با دست بشویید تا در ماشین  لباس شویی آسیب نبینند. اما اگر می خواهید لباس پشمی و بافتنی را با ماشین لباس شویی بشویید، نکات زیر را دنبال کنید:

از شوینده مناسب استفاده کنید

قبل از ریختن مایع لباس شویی در ماشین لباس شویی، حتما به کارایی شوینده توجه کنید و آن را متناسب را لباس بافتنی انتخاب کنید. شوینده مورد استفاده شما باید فاقد آنزیم باشد. همچنین بعضی از مایع های صابونی که مخصوص شست وشوی لباس های ظریف هستند، بسیار توصیه می شود.

محصولات لباس شویی فروشگاه ها اگر بدون الکل و ملایم باشند، می توانند گزینه خوبی برای شستن لباس بافتنی باشند. روش دیگر نیز این است که شامپو بچه را امتحان کنید. می توانید انواع مایع لباسشویی و شامپو بچه را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های افق کوروش تهیه کنید.

به جنس بافتنی توجه کنید

ژاکت شما اکریلیک، ترمه یا پشم است؟ هر جنس پارچه و بافتنی، به دما و مواد خاصی نیاز دارد. همچنین در شست وشوی بعضی از مواد نباید از خشک کن لباس شویی استفاده کنید. اما در کل مواد و الیاف طبیعی را باید با آب سرد بشویید نه با آب گرم. دمای آب به بافت لباس آسیب می رساند.

به تنظیمات ماشین لباسشویی دقت کنید

می توانید برای شستن لباس های بافتنی با ماشین لباسشویی، از دور کند یا دکمه شست وشو با دست استفاده کنید. زیرا سرعت زیاد چرخش ماشین نیز به بافت لباس بافتنی آسیب می رساند.

برچسب لباس را بخوانید

خواندن برچسب لباس ممکن است مدتی طول بکشد؛ اما ارزشش را دارد. مثلا طبق این برچسب ممکن است بفهمید که ژاکت یا لباس بافتنی  شما باید دست شسته شود؛ زیرا محتوای اصلی آن پشم یا ترمه است. خوب است بدانید بهترین دمای آب برای شستن لباس بافتنی و پشمی 30 درجه سانتی گراد است.

2. شستن لباس های بافتنی با دست

راستش را بخواهید، شست وشوی لباس بافتنی و پشمی با دست خیلی هم بد نیست. تنها باید کمی حوصله داشته باشید. لباس بافتنی را در آب ولرم و صابون قرار دهید. لباس را فشار دهید؛ آب روی آن بریزید، دوباره آن را فشار دهید تا آلودگی ها همراه با صابون و کف از آن خارج شود. نباید لباس پشمی و بافتنی را بپیچانید یا بچلانید. تنها باید با دست به صورت عمودی، به لباس فشار وارد کنید. می توانید انواع صابون لباسشویی و پودر صابون را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های افق کوروش تهیه کنید.

بهترین روش خشک  کردن لباس های بافتنی و پشمی

حالا که فهمیدیم بهترین روش شستن لباس های بافتنی چگونه است، باید طرز خشک  کردن درست آن را هم یاد بگیریم. برای خشک  کردن لباس هم هرگز نباید آن را آویزان کنید؛ زیرا وزن لباس بافتنی زیاد است و به قسمت پایینی آن فشار وارد می شود. می توانید لباس را به صورت افقی روی حوله خشک قرار دهید تا به تدریج خشک شود. ژاکت های شسته  شده با دست را در زیر تابش مستقیم آفتاب خشک نکنید. آنها نیز به محافظت در برابر آفتاب نیاز دارند.

اگر در شست وشوی لباس های بافتنی خود دقت نکنید، ممکن است لباستان آب برود، کوچک شود یا کش بیاید. در این صورت، نگران نباشید. می توانید لباس بافتنی کوچک شده خود را به سایز اصلی برگردانید.

دکمه بازگشت به بالا