هنر و سینما

از فصل ۸ سریال‌ بروکلین ناین‌ناین چه انتظاری داریم؟


قسمت هفتم Brooklyn Nine در فوریه 2020 منتشر شد و در پایان آوریل ، پس از قسمت 13 به پایان رسید. این فصل برجسته این مجموعه بود و نظرات خوبی از بینندگان و منتقدان دریافت کرد.

فصل 7 بخش و جمله خنده دار و جالبی است ، اما مصادف است با مرگ جورج فلوید در ماه مه و اعتراضات ناشی از خشونت پلیس در سراسر جهان و تحت تأثیر این عوامل قرار دارد. با توجه به نتایج خوب فصل هفتم ، که به همان اندازه فصل قبل بود ، طرفداران پیش بینی کرده بودند که بروکلین ناین به فصل های دیگر نیز می رسد ، اما با توجه به تصویر رسانه ها -دیدن پلیس در آن زمان و لغو نیمی از برنامه فاکس ، مشخص نبود که فصل هشتم به پایان رسیده است. امکان پذیر است یا خیر

بیش از یک سال از انتشار قسمت پایانی فصل 7 سریال بروکلین نین می گذرد. در این قسمت ، پسر جیک و امی (مک کلین پرالتا) در یک قطعی شدید برق در شهر متولد می شود و چارلز بویل نقش یک قهرمان را بازی می کند و جیک را با خیال راحت به بیمارستان می آورد. بسیاری از بینندگان در حال حاضر مشتاقند تا درباره فصل هشتم اطلاعات کسب کنند.

بازبینی فصل 8

بروکلین نه

تقریبا سه ماه قبل از پخش قسمت هفتم ، NBC مجوز قسمت بعدی را در نوامبر 2019 دریافت کرد. این تصمیم برای طرفداران سریال مناسب به نظر می رسد ، زیرا فاکس آن را پس از پنج فصل لغو کرد. بروکلین ناین در این سال ها افتخارات زیادی را دریافت کرده است. قسمت هفتم این مجموعه دارای بالاترین رتبه توسط بینندگان در وب سایت Raton Tomitoz است. بنابراین ، گسترش سری تضمین می شود. شبکه NBC در فوریه 2021 تأیید کرد که فصل 8 آخرین فصل از سریال بروکلین نین خواهد بود و دارای 10 قسمت خواهد بود.

تاریخ صدور

از سال 2014 تا 2018 ، بروکلین ناین در ماه سپتامبر به عنوان بخشی از برنامه Fox Fall منتشر می شود. اما آخرین فصل ها کمی عقب هستند و قسمت 6 در ژانویه 2019 منتشر شد و همانطور که گفته شد ، قسمت 7 در فوریه 2020 منتشر شد. فصل 8 به شیوه سنتی این سریال باز می گردد و در 12 آگوست 2021 ، بعد از که یک قسمت در هفته اجرا می شود قسمت نهایی قرار بود در پایان سال 2020 باشد ، اما به دلیل کرونا به تعویق افتاد و قرار بود بعد از المپیک پخش شود.

آیات تاریخی

بروکلین نه

بینندگان باید منتظر تغییر بزرگی در شخصیت جیک در فصل 8 باشند ، زیرا او قبلاً پدر شده است و نمی خواهد امی را ناامید کند. این به خودی خود یک استراتژی خوب برای یک سریال کمدی است. از سوی دیگر ، ارزش این را دارد که ببینیم چگونه کارکنان سریال جامعه و فرهنگ مدرن سریال را پس از مرگ جورج فلوید تغییر دادند. بروکلین ناین هرگز از یک مشکل دشوار اجتناب نکرده است و تری کراس قبلاً تأیید کرده است که این حادثه باعث سقوط کامل چندین قسمت شده است و فصل 8 می تواند به نوعی فلوید را بکشد. در تریلر این فصل جینا (چلسی پرت) ، داگ جودی (کریگ رابینسون) و آدرین پیمنتو (مانتوسکاس) حضور دارند و قسمت هایی در این فصل وجود دارد که عوامل از منطقه دیگر پخش می کنند سابقه جالب خود را در بروکلین نهم دارد. در سری هشتم ، ممکن است همه شخصیت های سریال برجسته تر باشند و داستانهای آنها مورد بحث قرار گیرد.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا