هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم «گشت‌‌و‌گذار در جنگل ۲» می‌دانیم


تور جنگل با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت پس از یک سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا در سینماها و حساب های دیزنی پلاس در دسترس است. داستان این فیلم که بر اساس موضوع پارک دیزنی طراحی شده است به پایان رسیده است اما اگر دنباله ای داشته باشد می تواند بسیار محبوب شود.

هشدار: در ادامه مقاله ، احتمال نشتی در داستان فیلم وجود دارد

تور جنگل داستان دکتر را دنبال می کند. لیلی هوتون در سال 1916 ، که از انگلستان به برزیل سفر کرد تا درخت شفابخش معروف زندگی را جستجو کند. در این سفر او فرانک ولف ، خلبان را استخدام می کند که در آمازون زندگی می کند و گذشته پر از رمز و راز است. این فیلم هیجان انگیز ، مانند مومیایی و دزدان دریایی کارائیب ، یکی دیگر از فیلم های دیزنی است که بر اساس یک پارک ساخته شده است.

تور جنگل داستانی کاملاً مستقل دارد ، اما این بدان معنا نیست که دنباله ای برای آن ساخته نشده است (این روزها هر فیلم جدیدی احتمالاً دنباله ای نیز دارد). با توجه به مهارت های بلانت و جانسون ، قسمت دوم فیلم بیشتر از حد معمول محتمل است.

آیا دیدار از جنگل 2 برنامه ریزی شده است؟

دویدن در جنگل

دیزنی به طور رسمی به دنبال ساخت دنباله ای برای The Jungle Tour نبوده است ، اما دواین جانسون اعلام کرده که مذاکرات در حال انجام است. بو فلین فیلمساز می گوید: “با نزدیک شدن به پایان این فیلم ، فیلمسازان راهی را ایجاد کرده اند که می تواند آنها را به دنیای آینده ببرد.” با توجه به اینکه این فیلم با دزدان دریایی کارائیب مقایسه می شود ، مطمئناً دیزنی تم و موضوع فیلم اصلی را گرفته و آن را فراتر از چشم داستان اصلی گسترش می دهد.

تاریخ صدور

دویدن در جنگل

اولین فیلم به تازگی اکران شده و دنباله آن هنوز به طور رسمی ساخته نشده است. بنابراین ، Jungle Tour 2 در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. اگر فیلم اول از نظر مالی موفق باشد و فیلم اول زمان زیادی را صرف قطع دنباله نکند ، قسمت دوم می تواند در تابستان 2023 در سینماها اکران شود. همچنین می تواند در سال 2024 اکران شود.

آریو

دویدن در جنگل

اگرچه هنوز بازیکنان مورد تایید قرار نگرفته اند ، اما به احتمال زیاد امیلی بلانت ، دواین جانسون و جک وایتهال برای بازی دنباله باز خواهند گشت. از سوی دیگر ، پل گیاماتی احتمالاً نقش خود را در نقش فرانک نیلو نومولاتو ، رئیس جمهور فرانک ، از سر می گیرد. نقش او در قسمت اول چندان مهم نیست ، اما انجام دنباله می تواند زمان بیشتری به او بدهد.

آیات تاریخی

دویدن در جنگل

در پایان فیلم ، فرانک و لیلی با آگوئر و شاهزاده یواخیم (اشراف آلمانی) روبرو می شوند که به دلایل خودخواهانه می خواهند وارد درخت زندگی شوند. در حالی که فرانک خود را قربانی می کرد تا آگوئر و یواخیم را به سنگ تبدیل کند ، لیلی از آخرین گل خود برای التیام فرانک و احیای او استفاده کرد. فرانک از نفرین 400 ساله فرار کرد و به همراه لیلی به لندن رفت تا زندگی جدیدی را آغاز کند و به عنوان استاد در دانشگاه کمبریج مشغول به کار شد. داستان بیشتر قسمت ناتمام فیلم را تکمیل می کند ، اما قسمت دوم احتمالاً بر نفرین های دیگری تمرکز دارد که لیلی هنگام کار یا تحقیق متوجه آن می شود. ممکن است او ، برادر فرانک و مک گرگور را به تجربه دیگری برساند.

نفرین فرانک نیز شکسته شده است ، اما راه های زیادی برای بازگرداندن آن وجود دارد ، و او مطمئناً در آمازون به آن نیازی ندارد. علاوه بر این ، کاوشگر جنگل افکار یک دزد دریایی کارائیب را دنبال می کند که داستانی را به پایان می رساند و خبری را معرفی می کند. بنابراین به احتمال زیاد آخرین فیلم دیزنی صفحه دیگری از کتاب خود را می خواند و ما دنباله ای از آن را خواهیم دید. اگر کسی آگوئر و شاهزاده یوآخیم را از درخت آزاد کند ، ممکن است بازگشتی برای آنها وجود داشته باشد. به احتمال زیاد به جای نگاه به شخصیت های قدیمی ، کاوشگر جنگل 2 داستانی جدید با بازیکنان جدید ارائه می دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا