برترین های کسب وکار ایرانیعلمی و پزشکی

فوق تخصص جراحی سینه – جراح پستان

دکترهای جراحی پستان چه خدماتی ارائه می دهند؟

جراحی پستان از تخصص های شناخته شده پزشکی در دکترتو است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان جراح پستان در سایت ما علاوه بر نوبت  گیری اینترنتی، مشاوره آنلاین پزشکی هم دریافت کنید.

چگونه از بهترین دکترهای جراحی پستان نوبت بگیریم؟

ساده ترین راه برای نوبت گیری از بهترین دکتر جراحی پستان و فوق تخصص این رشته، سامانه نوبت دهی اینترنتی پزشکان دکترتو است. جراحی پستان در دکترتو متشکل از بهترین پزشکان جراحی پستان در شهرهای مختلف است. شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان جراحی پستان یک دکتر جراحی پستان خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر جراحی پستان خود را مشاهده کنید.

بهترین دکترهای جراحی پستان (متخصص و فوق تخصص) در ایران

برای دریافت نوبت مطب و مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) با بهترین دکترهای جراحی پستان ایران، می توانید به لیست دکترهای جراحی پستان در دکترتو مراجعه کنید و با استفاده از فیلترهای مربوطه از بهترین دکترهای جراحی پستان نوبت مطب و مشاوره آنلاین دریافت کنید.

همچنین می توانید از لیست پیشنهادی بهترین دکترهای جراحی پستان در توسط دکترتو استفاده کنید:

بهترین دکترهای جراحی پستان در چه شهرهایی هستند؟

دکترتو میزبان بهترین دکترهای جراحی پستان در سراسر ایران است. علاوه بر دکترهای جراحی پستان که در مراکز استان فعالیت دارند، می توانید دکتر های سایر شهر های کوچک و بزرگ در جراحی پستان را پیدا کنید.

برخی از مهم ترین شهرها در جراحی پستان به شرح زیر است:

درباره سایت نوبت دهی و مشاوره آنلاین دکترتو

با استفاده از دکترتو می توانید از دکترهای جراحی پستان نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش های نوبت دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. در صورت نیاز به ویزیت حضوری توسط پزشک می توانید از امکان مسیریابی روی نقشه استفاده کنید. البته همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی و آنلاین می توانند راه حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشد.

دکترتو میزبان بیش از 10000 پزشک، روانشناس و متخصص درمانی در مختلف در سراسر کشور است و با تسهیل نوبت دهی پزشکان سعی می کند سطح سلامت جامعه را ارتقا دهد. امکان ثبت نظر درباره هر پزشک برای مراجعه کننده فراهم شده است تا سایر مراجعه کنندگان، قبل از ویزیت شدن، از نظرات در مورد دکترهای جراحی پستان مطلع شوند. با دکترتو به راحتی از تمام دکترهای ایران نوبت بگیرید.

2 هفته قبل از جراحی پروتز سینه

از 2 هفته قبل از جراحی پروتز سینه باید تمامی توصیه های جراحتان را در رابطه با قطع مصرف برخی از داروها رعایت کنید به عنوان مثال مصرف آسپرین و داروهای حاوی آن باید از دو هفته قبل از جراحی پروتز سینه قطع گردد . همچنین محصولات دارای ویتامین E از 2 هفته قبل از جراحی پروتز سینه باید قطع گردد. مصرف آسپرین قبل از جراحی پروتز سینه بدلیل انعقاد خون احتمال بروز خون ریزی را بعد از جراحی افزایش می دهد به همین علت است که پزشکان بسیار توصیه می کنند مصرف این دارو باید حتما از دو هفته قبل از جراحی قطع شود.

در صورتی که با علایم بیماری حاد مانند سرما خوردگی از دو هفته قبل از جراحی مواجه شدید حتما با جراح خود تماس بگیرد و زمان جراحی را به زمانی دیگری موکول کنید تا بهبودی کامل حاصل شود .

مراحل آماده شدن قبل از جراحی پروتز سینه

یکی از اقداماتی که قبل از جراحی پروتز سینه برای کاهش عوارض پروتز سینه باید حتما رعایت کنید ترک سیگار و محصولات حاوی نیکوتین است زیرا کشیدن سیگار قبل از جراحی باعث افزایش خطر ابتلا به عوارض بی هوشی می شود همچنین روند ترمیم و بهبودی را پس از جراحی کند می کند.

شب قبل از عمل جراحی پروتزسینه

8 ساعت قبل از جراحی پروتز سینه از خوردن و نوشیدن پرهیز نمایید و ناشتا باشید.

بهتر از قبل از جراحی استحمام نمایید تا روز های اولیه بعد از جراحی نیاز به حمام رفتن نداشته باشید.

روز عمل جراحی

در روز عمل قبل از جراحی جراح راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و در صورت داشتن اضطراب و نگرانی شما را آرام می کند.

اقدامات لازم بعد از جراحی پروتز سینه

یکی از اقداماتی که بعد از جراحی پروتز سینه باید رعایت گردد استفاده از سوتین مخصوص است که در گرفتن بهترین نتیجه از جراحی پروتز سینه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند بعد از جراحی پروتز سینه حتما باید از سوتین های مخصوص استفاده نمایید.

به هیچ عنوان بعد از پروتز سینه نباید فعالیت های شدید و ورزش های سنگین را انجام دهید و از حرکات بیش ازحد دست خود خودداری نمایید.

یکی از اقداماتی که قبل و بعد از جراحی پروتز سینه باید رعایت گردد قطع مصرف دخانیات و مشروبات الکلی است.

جراحی های زیبایی پستان

جراحی سینه و جراحی زیبایی پستان جزء جراحی هایی به شمار می آید که روزانه بر طرفداران آن اضافه می شود. جراحی زیبایی سینه شامل کوچک کردن سینه های بزرگ، بزرگ کردن سینه های کوچک یا همان پروتز سینه و لیفت سینه یا ماستوپکسی می باشد.

طبق آمار و ارقام حدود 90 درصد بانوان، از انجام این جراحی راضی هستند و معتقدند که این جراحی سبب افزایش اعتماد به نفس و پویایی اجتماعی آن ها شده است؛ و اگر به گذشته بازگردند بازهم این جراحی را انجام می دهند.

تامین آهن بدن پیش از انجام جراحی پستان

آهن از جمله مواد معدنی ضروری بدن است که در بسیاری از فرایندهای مهم بدن، از جمله ترمیم و بازسازی، خونسازی و درمان کم خونی، انعقاد خون و… نقش پررنگی دارد. همه این موارد در تمام جراحی ها به وِیژه جراحی پستان موثر می باشند؛ از این رو می توان با رژیم غذایی درست و یا مصرف مکمل ها، آهن مورد نیاز بدن را تامین نمود. کسانی که آزمایش خون داده و تشخیص کم خونی داشته اند؛ باید آهن و اسید فولیک مصرف کنند و کسانی که کم خونی ندارند نیازی به مصرف اضافی آهن ندارند.

منابع غذایی غنی از آهن شامل موارد زیر می شوند:

انواع گوشت

جگر

برنج

سبزیجات با برگ سبز تیره مانند اسفناج

لوبیا

ذرت

کاهو

گندم

شیر و فرآورده های آن، تنها گروه غذایی است که از نظر منبع آهن ضعیف است؛ اما آهن آن به خوبی جذب می شود.

پختن مواد خوراکی، مقدار قابل توجهی از آهن را از بین می برد.

آهن باید همراه آب میوه مصرف شود. در اینگونه موارد اسید فولیک نیز مصرف می شود.

سایر اقدامات لازم قبل از انجام جراحی پستان:

در صورت نیاز، جراح ممکن است برای شما آزمایش ها و تصویربرداری هایی تجویز کرده باشد، آن ها را پیش از جراحی، انجام داده و نتیجه آن ها را در اختیار جراح خود قرار دهید.

از 8 ساعت پیش از جراحی نباید چیزی بخورید و بنوشید، زیرا در روز جراحی می بایست ناشتا باشید.

شب قبل از جراحی حتما استحمام نمایید، چراکه تا چند روز بعد از جراحی، دوش گرفتن برای شما ممنوع خواهد بود.

به طور کلی مصرف داروهای ضد التهابی و داروهایی همچون ژلوفن، بروفن و آسپرین که در انعقاد خون تاثیر می گذارند را از یک هفته قبل از جراحی قطع نمایید.

از 2 هفته قبل جراحی می بایست از مصرف مشروبات الکلی اجتناب کنید، زیرا این نوشیدنی ها سبب تشدید خونریزی می شود.

به بدن خود برای ترمیم و بهبودی زمان کافی بدهید و برای انجام فعالیت های سنگین عجله نکنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا