هنر و سینما

تاریخ پخش فصل دوم سریال ویچر با یک تریلر جذاب مشخص شد


نتفلیکس تاریخ انتشار فصل دوم «The Witcher» را با هنری کویل در تریلری شگفت انگیز اعلام کرد.

Game Red Studio ، خالق مجموعه محبوب Witcher با Netflix ، طی روزهای اخیر رویدادی آنلاین در مورد دنیای The Witcher برگزار کرده است که شامل اخبار و جزئیات جدیدی از فصل دوم این سریال است. نبرد Geralt TV و The Witcher 3 کیت توسعه: “Brutal” به طرفداران داده شد.

با توجه به اولین تریلر فصل دوم سریال ویچر ، گرالت تمام تلاش خود را کرده است تا سیری را به امن ترین مکان روی زمین برای خود برساند ، قلعه Kaer Morhen ، محل تمرین شکارچیان اژدها. گرالت نشان می دهد که جنیفر در نبرد سودن جان خود را از دست می دهد ، بنابراین او انرژی و ذهن خود را وقف مراقبت از شاهزاده سیری می کند تا او را از خطرات ناشی از انسانهای سرکش و شیاطین نجات دهد. بیاموزید که چگونه قدرت درونی آنها را کنترل و پرورش دهید.

در مصاحبه ای با The Warp ، Lauren Schmidt-Heischrich Schuner ، از سری Witcher ، اخیراً فاش کرد که داستان فصل دوم این سریال بیشتر از فصل اول گیج کننده نخواهد بود و علیرغم استفاده از آن ، یک داستان ساده تر را بیان می کند. از فلاش بک ها و فلاش بک ها فصل اول The Witcher کمی غیر معمول و گیج کننده است زیرا در سه فصل مختلف است ، اما در فصل دوم ، با حرکت داستان و شخصیت های اصلی به همان زمان ، دیگر چنین مشکلاتی را نخواهیم دید و می توانیم از ظهور از گذشته و آینده نیز استفاده کنید.

علاوه بر این مجموعه ، Netflix همچنین در حال کار بر روی یک سریال دو قسمتی به نام “The Witcher: Nightmare of the Wolf” بر اساس کتاب The Witcher آندژ ساپکوفسکی است که ممکن است در سال 2021 پخش شده باشد. سری ، Netflix یک سری کوچک به نام “The Witcher: Blood Origin” یا “The Witcher: Blood Origin” با الهام از کتابهای ویچر ، که حدود دویست و هزار سال قبل از اولین سری ساخته می شود ، خواهد ساخت.

فصل اول The Witcher در اولین ماه پخش خود در Netflix بیش از 76 میلیون بیننده داشت. رقمی باورنکردنی که آن را به یکی از پربیننده ترین مجموعه هایی تبدیل کرد که در سال 2019 در هر زمینه موجود عرضه شد. ویچر داستان شکارچی اژدها به نام گرالت را روایت می کند که سعی می کند جای خود را در دنیایی مملو از ظلم و تاریکی بیابد. این جنگجوی زیبا اما فقیر درگیر جنگ بین دو ملت بی رحم به نام امپراتوری نیلفگاردین و پادشاهی شمالی است و در این بین باید از دوستان و بستگان خود محافظت کند.

فصل دوم The Witcher با حضور هنری کویل ، آنیا چالاترا ، فریا آلن و آنا شفر در 17 دسامبر پخش می شود.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا