هنر و سینما

جی. جی. آبرامز «مادام ایکس» دی‌سی را به سریال تبدیل می‌کند


جی جی آبرامز ، نویسنده و تهیه کننده این پروژه ، در پروژه Madame X به آنجلا رابینسون کمک کرد. رابینسون به طور کلی با تلویزیون پارامونت قرارداد بست ، اما همه چیز را رها کرد و به برادران وارنر پیوست. و Bad Robot Company به سری جدید بپیوندند که در HBO Max در حال توسعه است.

مادام ایکس اولین کتاب کمیک خود را در سال 1978 انجام داد و در داستانهای بعدی در نقش نیمو ، خواهر کوچکتر مورگین ، لی فین و ویوین ظاهر شد. این شخصیت همچنین در یکی از مجموعه های جویندگان عدالت ظاهر شد.

اخیراً شایعاتی مبنی بر حضور وی در کارتون Dark Justice League برای همکاری با رابینسون منتشر شده است. بنابراین مطمئناً تصادفی نیست که مادام ایکس صاحب مجموعه خود است ، به ویژه اینکه سازندگان سریال کنستانتین را یکی از داستانهای مشابه می دانند.

مادام X.

ساخت چندین پروژه دیگر زیر نظر شرکت Bad Robot با آن در حال پیشرفت است ، از جمله انیمیشن های جدید سوپرمن و بتمن.

Bad Robot علاوه بر کار یک قهرمان جهانی ، روی پروژه های متعددی از جمله spin-off های Shine ، Demimonde ، Subject to Change و Duster کار می کند. (گردگیر)

اطلاعاتی در مورد زمان پرواز مادام ایکس در دسترس نیست ، اما به دلیل نیازها و فوریت های روبینسون ، مطمئناً در اولویت خواهد بود. گفته می شود که رابینسون با پارامونت بر سر یک قرارداد هشت دلاری همکاری کرده است.

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا