هنر و سینما

سریال مراسم نیمه‌شب؛ مهم‌ترین سوالات بی‌پاسخ، حفره‌های داستانی و عناصر گیج‌کننده


وزیر نتفلیکس مایک فلانگان ، بسیاری از سوالات فلسفی را نیمه شب در نظر گرفت و بسیاری از داستانها بی پاسخ ماند.

داستان این مجموعه اسرارآمیز وحشتناک هفت قسمتی برای گروهی از ماهیگیران دور افتاده در جزیره ای با جمعیت کمتر از 200 نفر بیان می شود. یک کشیش ناشناخته جدید به طور مخفیانه وارد شهر می شود و اتفاق عجیبی رخ می دهد و ساکنان این وقایع را چنین می دانند. یک معجزه از جانب خدا ، به حدی که بسیاری از مردم وقتی این شرایط مبهم از بین می روند ناراحت می شوند.

فلانگان و شریکش Trevor Macy پس از موفقیت Hill Conquest یک توافق کلی با Netflix امضا کردند و به نظر می رسد که این سرمایه گذاری ارزش یک سرمایه گذاری بزرگ را دارد. مراسم نیمه شب تعادل متقابل نیت را ایجاد می کند ، روایتی قدرتمند با چند عنصر ارائه می دهد و در عین حال زمینه ای برای بحث عمیق و بدون عارضه وجود فراهم می کند. فلانگان و میسی همیشه کارهای جالب و جذابی را تولید کرده اند و شاید این مجموعه از همه بهترین باشد.

با این حال ، با فاش کردن همه اسرار داستان ، س isال حل می شود و س unال بی پاسخ می ماند. مراسم نیمه شب بسیاری از مسائل پیش آمده را حل کرد ، اما پیچیدگی های جالبی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتری دارد. اما کدام قسمت از این مجموعه مبهم به نظر می رسد؟

آیا رایلی یک روانشناس است؟

مهمانی نیمه شب

زک گیلفورد در نقش رایلی در مینی سریال مایک فلانگان در نیمه شب احتمالاً بزرگترین طرفدار این مجموعه است. با این حال ، رایلی این سریال را با فداکاری برای نجات بشریت به پایان رساند. او همچنان خواب و رویاپردازی زن جوانی را می بیند که هنگام رانندگی در حالت مستی جان خود را از دست می دهد و از آنچه در آن شب وحشتناک اتفاق افتاده بود پشیمان می شود. با این حال ، تجربه او چیز کاملاً متفاوتی را آشکار کرد: رایلی می تواند یک روانی باشد.

رایلی در خواب دید که کشتی ای با دو نفر متفاوت به او نزدیک می شود ، یکی مرده و دیگری زنده. دلستاز یک رویا به نظر می رسید ، زیرا او همراه ارین سوار یک قایق شد و دختری را که او را کشته بود در آن سوی قایق دید. بسیاری از اتفاقات عجیب در جزیره رخ داده است که در نتیجه آلودگی مشروب مورد استفاده ساکنان است. با این حال ، توهمات رایلی قبل از بازگشت به جزیره شروع شده بود ، به این معنی که رویاهای او چیز دیگری بود.

چرا سارا اینقدر طول کشید تا به مردم هشدار دهد؟

دکتر. سارا گانینگ ، شاید آنابیت گیش بازی کند ، شاید افسرده ترین شخصیت باشد. به نظر می رسد مونسی نیت پرووت قبل از هفتم یکشنبه در زمان عادی ناپدید شده و در آخرین هفته عید پاک ، یک دوره حدود دو ماهه ، بازگشت.

با این حال ، سارا بعد از مقایسه رایلی ، پس از مقایسه یادداشت هایش در مورد یادداشت های ارین گرین در کیت سیگل ، متوجه نشد. او خونریزی از خورشید ، خروج ناگهانی یک بیمار فلج و ناپدید شدن ناگهانی جنین 20 هفته ای از رحم ارین را مشاهده کرد. به این نکته اضافه می شود که مادرش مانند بنیامین باتون هر روز در حال افزایش سن است. پس چرا این دکتر خوب اینقدر منتظر ماند؟

چرا پدر پل به این راحتی دلسرد شد؟

مهمانی نیمه شب

پل ، پدر لینکلیتر ، سریال را به عنوان مردی زنده ، متقاعد کننده و کاملاً متقاعد شده آغاز کرد. با این حال ، پس از بازگشت به زندگی پس از اصابت گلوله به سر ، افسرده به نظر می رسید. کلیسایی که پدر پل تأسیس کرد مکانی برای بسیاری از کنوانسیون ها و رویدادها شد.

پدر پل مردی بود که باعث همه چیز شد. او توانست سینه یک فرشته خون آشام را باز کند و چندین بار او را بکشد ، اما در عوض ، کشیش می خواست همه افراد جزیره را به نام ایمان نابود کند. آیا او آنقدر افتخار می کرد که نفهمید که ایجاد ده ها انسان خونخوار به تأخیر می افتد؟ آیا میلدرد به سر او شلیک کرد و باعث تغییر در او شد؟ با این حال ، پدر پولس ، وقتی می بیند که کلیسا با خطری روبرو است ، باید بفهمد که جهان در خطر است. ارائه اعدام در جزیره اقدامی عجیب و عجیب بود که توسط یک کشیش به همه کمک می کرد.

فرشته چی شد؟

مهمانی نیمه شب

هنگامی که جانور نیمه شب به ارین آمد تا او را تغذیه کند ، ارین با زیرکی از آخرین لحظه استفاده کرد تا بالهای این موجود را بریده و در پرواز او اختلال ایجاد کند. به نظر نمی رسید که این موجود خونخوار متوجه آسیب شود ، که فقط مشکوک است. اما بعد از آن چه شد؟

وارن و لیزا (نام سیمون) آخرین بار این موجود را هنگامی دیدند که قبل از طلوع خورشید به سرزمین اصلی پرواز کرد و سعی در یافتن سرپناهی داشت. آسیب به بال های وی به این معنا بود که فرشته زنده نخواهد ماند ، اما توانایی عروقی توانست این زخم ها را به موقع التیام بخشد. در نهایت ، نقش فرشتگان هنوز مشخص نیست. با این حال ، با ظاهر شدن دنباله سریال مراسم نیمه شب ، پاسخ این س alsoال نیز مشخص می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا