هنر و سینما

تریلر سریال جدید سازندگان دارک را تماشا کنید


نتفلیکس یک تریلر کوتاه از سری “1899” ، شاهکار جدید خالق “تاریکی” ، منتشر کرد که هوای ترسناک و وحشتناک را در این مجموعه به نمایش می گذارد.

مجموعه دارک به دلیل داستان جذاب و شخصیت پیچیده اش تنها در سه فصل توانسته به یکی از بهترین سریال های ژانر ماوراء طبیعی و علمی تخیلی تبدیل شود. Dark اولین سریال Netflix به زبان آلمانی است و داستان با ناپدید شدن اسرارآمیز دو کودک آغاز می شود و تنها پس از چند قسمت ، یک بعد پیچیده و شگفت انگیز وجود دارد که بیننده هرگز تصور نمی کرد. سومین و آخرین قسمت Dark در اواخر تابستان گذشته منتشر شد و مورد استقبال اکثر منتقدان و طرفداران سریال قرار گرفت. چند ماه پس از اتمام این سریال ، اعلام شد که سازندگان آن ، باران بو اودار و یانتی فرایس ، قصد دارند یک سریال فوق طبیعی و چالش برانگیز به نام 1899 برای نتفلیکس بسازند.

سری جدید Audar and Freeze یک سریال ترسناک و تاریخی است. این بار ، یک زوج آلمانی که از مشکلات اقتصادی قرن نوزدهم خسته شده بودند ، به اروپایی ها روی آوردند. مردان و زنان به امید زندگی بهتر می خواهند به ایالات متحده و شهر نیویورک مهاجرت کنند. در این تریلر کوتاه ، صداهای ترسناکی را به زبان های مختلف می شنویم که تأیید می کند افراد نژادهای مختلف در یک کشتی نفرین شده به دام افتاده اند.

اولین قسمت از سری 1899 “کشتی ها” نامیده می شود و در آنجا ما شروع سفر مهاجرت از لندن به ایالات متحده را می بینیم. سفری که شباهت زیادی به رویاهای وحشتناک مسافرانش نخواهد داشت و کشتی به زودی سایه ای از موجودی ماوراء طبیعی است که تصمیم می گیرد چه اتفاقی برای افراد برخلاف میل آنها می افتد و در اینجا نبرد برای زنده ماندن آغاز می شود. موقعیت سخت. شخصیت های کشتی نیز بر اساس حدس و گمان و شایعات گذشته ساخته شده اند ، ارتباطاتی وجود دارد و داستان راز بی نظیری پیدا می کند.

متأسفانه ، ما هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار یا تعداد قسمت های آن در سال 1899 نداریم و طبق ویدیوی منتشر شده ، فقط می دانیم که مراحل تولید این مجموعه آغاز شده است.

منبع: Gamespot

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا