لوازم خانگی

حضور سامسونگ در نمایشگاه شش لوازم خانگی


سامسونگ الکترونیکس ششمین مجموعه لوازم خانگی خود (ایران هومکس) را با مجموعه ای از جدیدترین لوازم خانگی ، صوتی و تصویری ارائه کرده است. این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و به مدت چهار روز از 16 تا 17 آنلاین در جنوب مصلی تهران با حضور برندهای فعال در ایران برگزار شد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان با جدیدترین محصولات لوازم خانگی سامسونگ آشنا می شوند.

غرفه بزرگ سامسونگ طیف وسیعی از محصولات برتر شرکت را شامل ماشین لباسشویی AddWash ، یخچال FoodShock (FSR) ، مایکروویو با سری SAMI و تلویزیون QLED به نمایش گذاشت.

نمایشگاه آشپزخانه

در نمایشگاه امسال ، سامسونگ از مجموعه کامل و متنوعی از جدیدترین محصولات در زمینه لوازم خانگی رونمایی کرد. به عنوان مثال ، در منطقه یخچال ، جایی که گزینه های متنوعی برای بازدیدکنندگان در مجاورت یک سری از غرفه های مواد غذایی و یخچال و فریزرهای سربار برای مارک در این مارک وجود دارد.

این سری از دهانه های مجاور سامسونگ دارای دو دروازه جداگانه است. قبل از آن به شوکی ها معروف بود. شما می توانید دوستان و خانواده مورد علاقه خود را روی این قفسه در درب قرار دهید. به این ترتیب ، باز و بسته شدن چندین بار در یخچال در طول روز برای دسترسی به این غذاها باعث خروج هوای سرد از فضای کل یخچال نمی شود. در نتیجه ، نه تنها از زباله جلوگیری می کند ، بلکه مواد غذایی را در یخچال نگهداری می کند.

دومین این یخچال ها نیز شیشه ای است. به این ترتیب می توانید ابتدا غذا را در یخچال بدون بازکردن آن ببینید و سپس تصمیم بگیرید که آن را باز کنید یا خیر.

Samsung Foodsock همسایه از سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus استفاده می کند. این سیستم پیشرفته با سرد کردن غذا در یخچال ، طراوت و طراوت بیشتری به آن می بخشد.

دیگر لباس نخواهد بود

یکی دیگر از محصولات غرفه سامسونگ ماشین لباسشویی است. با استفاده از این ماشین های لباسشویی ، برنامه های کوچک اما زیادی روی درب اصلی ایجاد شد. با استفاده از این درب دوم می توانید هر زمان که می خواهید لباس های باقی مانده را به ماشین اضافه کنید. افزودن مواد شوینده و نرم کننده پارچه در حین برنامه شستشو و همچنین افزودن لباس هایی که با دست شسته شده اند و فقط نیاز به شستشو دارند ، از دیگر مزایا و کاربردهای Advash است.

مدل 12 کیلوگرمی H147 این ماشین های لباسشویی با کمک اتصال هوشمند ، سطح جدیدی را به خانه آورده است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران می توانند زمان شروع و پایان دعوت ها را تنظیم کرده ، برنامه های لباسشویی سفارشی و بسیاری از عملکردهای راه دور دیگر را از طریق برنامه تلفن همراه انتخاب کنند.

تلویزیون جدید

سامسونگ همچنین تلویزیون های QLED ، تلویزیون های Premium UHD و مدل های UHD 2017 را به ششمین نمایش لوازم خانگی خود آورد. تلویزیون QLED جدید سامسونگ که اخیراً در ایران رونمایی و روانه بازار شد ، دارای ویژگی هایی مانند فناوری تبلیغات ، HDR 1500 و نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است ، اولین تلویزیونی در بازار است که 100٪ رنگ دارد. همچنین ، مانند یک اتصال نامرئی از طریق یک کابل نوری 1.8 میلی متری با قابلیت ایجاد فاصله دیوار به دیوار از این سری تلویزیون ها ، علاوه بر جلوه دید منحصر به فرد و کیفیت تصویر خیره کننده ، تلویزیون QLED جهان را به اطراف تبدیل می کند تو زیباتر کنترل از راه دور تلویزیون QLED به شما امکان می دهد تمام وسایل جانبی متصل به تلویزیون را از طریق کنترل از راه دور تلویزیون کنترل کرده و تعاریف جدیدی از طراحی و وضوح جعبه های جادویی ارائه دهید.

سامسونگ موسیقی متن جدید خود با نام Sandplus (صدا +) را در این نمایشگاه منتشر کرد. این میله های بلندگو ، که دارای ساب ووفرهای داخلی قدرتمندی هستند ، تنها با یک لمس خلاصه می شوند و البته شاهکارهایی با کیفیت بالا هستند که می توانند کیفیت صدای بی نظیری را برای تماشاگران در محل ارائه دهند. کوچک. فناوریهای جدید مورد استفاده در این دستگاهها شامل حذف اعوجاج ، افزایش 32 بیتی ، حالت صدای هوشمند و توییتر وسیع است. توییتر) اشاره کرد. این مواد در دو نسخه Flat و Curved ارائه می شوند.

گلچین در بهترین حالت

بخش دیگری از غرفه سامسونگ به اجاق مایکروویو SAMI اختصاص دارد. این اجاق های مایکروویو دارای فناوری Hot Blast هستند که یک روش پخت جدید است.

فناوری Hot Blast از چندین دروازه در مایکروویو استفاده می کند تا گرما به سطح هر ماده غذایی برسد. علاوه بر کاهش قابل توجه زمان پخت ، غذاهای شور در این اجاق های مایکروویو پخته می شوند.

علاوه بر این محصولات ، پاک کننده های دروازه سامسونگ با مدلهای مختلف از جمله Queen ، King ، Prince و Emprature به بازدیدکنندگان ارائه شد. صدای کم و قدرت باد زیاد از ویژگی های این جاروبرقی است.

سیستم تهویه هوا S-Inverter ، با ویژگی های محیطی منحصر به فرد خود ، بخشی دیگر از غرفه سامسونگ است. سیم پیچ S-Inverter از گاز R410A استفاده می کند که به لایه ازن آسیبی نمی رساند و به خاطر محصولات دوستدار ازن معروف است. علاوه بر این ، سیستم تهویه هوا S-Inverter مجهز به فیلتر سه گانه برای از بین بردن گرد و غبار ، زباله و زباله است.


telegram_ad2_1

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا