قیمت هتل در مشهد

مشهد شهری که قیمت هتل هاش با هر سلیقه ای جور میشه!

همیشه آرزو داشتم که یه بار مشهد رو از نزدیک ببینم و حرم مطهر رو زیارت کنم. چند وقت پیش بالاخره این فرصت برام فراهم شد و با یه برنامه ریزی دقیق سفرم رو به این شهر زیارتی آغاز کردم.

از اونجایی که من همیشه جزو آدم های برنامه ریز و کمال گرا هستم قبل از سفر یه عالمه تحقیق کردم تا بتونم بهترین هتل رو با توجه به بودجه ام پیدا کنم.

در این مقاله می خوام تجربیات خودم رو در مورد قیمت هتل ها در مشهد با شما به اشتراک بذارم بهتون بگم که چه هتل هایی با چه قیمتی وجود داره و چه نکاتی رو باید در انتخاب هتل در نظر بگیرید.

یه عالمه هتل با یه عالمه قیمت!

مشهد شهر بزرگیه و به همین دلیل انواع و اقسام هتل ها با قیمت های مختلف در این شهر وجود داره. از هتل های لوکس و گران قیمت تا هتل های ارزان و مناسب برای سفرهای کوتاه مدت.

من خودم در طول سفر به مشهد تجربه اقامت در هتل های مختلفی رو داشتم و به جرات می تونم بگم که برای هر سلیقه ای و هر بودجه ای هتل مناسب وجود داره.

برای اینکه شما هم بتونید بهترین هتل رو برای خودتون انتخاب کنید من هتل ها رو در سه دسته طبقه بندی کردم:

هتل های لوکس:

این هتل ها معمولا دارای امکانات فوق العاده ای مثل استخر سونا جکوزی سالن فیتنس رستوران های لوکس و اتاق های بسیار مجلل هستند.

مثلا هتل " هتل درویشی" یکی از لوکس ترین هتل های مشهد با اتاق های زیبا و مجهز و رستوران های فانتزی و منوهای شگفت انگیز هست.

هتل های متوسط:

این هتل ها معمولا با قیمت های مناسب و امکانات خوب ارائه میشن.

مثلا هتل " هتل آرام " یه هتل متوسط و خوب در مشهد با اتاق های دلباز و مجهز به اتاق خواب و آشپزخانه و همچنین رستوران با غذاهای خوشمزه و منوهای متنوع.

هتل های ارزان:

این هتل ها معمولا دارای امکانات محدودتری هستند اما با قیمت های بسیار مناسب ارائه میشن و برای سفرهای کوتاه مدت و زیارت حرم مطهر گزینه مناسبی هستند.

مثلا هتل " هتل شهد " یکی از هتل های ارزان مشهد با اتاق های ساده و مجهز به اتاق خواب و حمام و همچنین رستوران با غذاهای سنتی و منوهای ارزان قیمت.

نکات مهمی که باید در انتخاب هتل در مشهد در نظر بگیرید:

موقعیت:

موقعیت هتل یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب هتل هست.

اگر می خواهید به حرم مطهر نزدیک باشید باید هتل رو در مناطق مرکزی مثل " خواجه ربیع " و " مشهد نو " انتخاب کنید.

قیمت:

قیمت هتل محدوده ای بین ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

امکانات:

امکانات هتل مثل استخر سونا جکوزی رستوران و سالن فیتنس رو در نظر بگیرید.

نزدیکی به جاذبه های گردشگری:

اگر می خواهید به جاذبه های گردشگری مشهد هم نزدیک باشید هتل رو در مناطق مثل " آرامگاه فردوسی " یا " موزه آستان قدس " انتخاب کنید.

فصل سفر:

قیمت هتل ها در فصل های پرمسافر مثل " ایام نوروز " و " ماه رمضان " گران تر از فصل های کم مسافر مثل " پاییز " و " زمستان " هست.

تجربه های شخصی من در مشهد!

من در طی سفر به مشهد در هر سه نوع هتل اقامت داشتم و تجربه متفاوتی رو در هر کدام از آن ها بدست آوردم.

در هتل لوکس " هتل درویشی " از اتاق های زیبا و مجهز و رستوران های فانتزی و منوهای شگفت انگیز لذت بردم اما قیمت آن بسیار گران بود.

در هتل متوسط " هتل آرام " اتاق های دلباز و مجهز به اتاق خواب و آشپزخانه و همچنین رستوران با غذاهای خوشمزه و منوهای متنوع رو تجربه کردم و قیمت آن نیز معقول بود.

در هتل ارزان " هتل شهد " از اتاق های ساده و مجهز به اتاق خواب و حمام و همچنین رستوران با غذاهای سنتی و منوهای ارزان قیمت لذت بردم و قیمت آن نیز بسیار ارزان بود.

چند توصیه و نکته عملی برای انتخاب هتل در مشهد:

  • قبل از سفر به صورت آنلاین در سایت های رزرو هتل مثل " booking.com " و " Expedia "** اطلاعات هتل ها رو مطالعه کنید.
  • با مطالعه نظرات مسافران قبلی درباره هتل می تونید انتخاب بهتری داشته باشید.
  • اگر می خواهید در هتل های لوکس اقامت کنید باید بودجه خودتون رو به صورت دقیق در نظر بگیرید.
  • در فصل های پرمسافر حتما هتل رو از قبل رزرو کنید.
  • برای اطلاع از قیمت های روز هتل ها می تونید با هتل مستقیم تماس بگیرید.

نتیجه گیری نهایی:

مشهد شهری زیارتی و گردشگری هست که با هر سلیقه ای جور در میاد و با بودجه مختلف هم می تونید در این شهر اقامت کنید.

با مطالعه و توجه به نکات مذکور در این مقاله می تونید بهترین هتل رو با توجه به نیاز و بودجه خودتون انتخاب کنید و از سفر خود به مشهد لذت ببرید.

پرسش و پاسخ:

۱. بهترین هتل در مشهد کدام هست؟

بهترین هتل در مشهد به سلیقه و بودجه شما بستگی داره. هتل های لوکس مثل " هتل درویشی " و " هتل پارسیان " با امکانات فوق العاده و قیمت های گران وجود دارن. هتل های متوسط مثل " هتل آرام " و " هتل آتریوم " با امکانات خوب و قیمت های معقول وجود دارن. و هتل های ارزان مثل " هتل شهد " و " هتل الماس " با امکانات محدودتر و قیمت های بسیار مناسب وجود دارن.

۲. قیمت هتل در مشهد چطور هست؟

قیمت هتل در مشهد متفاوت هست و به موقعیت هتل امکانات آن و فصل سفر بستگی داره. قیمت هتل در مشهد محدوده ای بین ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

۳. بهترین زمان برای سفر به مشهد چه زمانی هست؟

بهترین زمان برای سفر به مشهد بستگی به سلیقه و نیاز شما داره. اگر می خواهید در هوای خنک سفر کنید و از شلوغی کمتر باشد فصل پاییز و زمستان را انتخاب کنید. اگر می خواهید در هوای گرم سفر کنید و از حرم مطهر در هوای خوب لذت ببرید فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید.

امیدوارم این مقاله به شما در انتخاب هتل در مشهد کمک کرده باشه و سفر خوبی رو تجربه کنید!

دکمه بازگشت به بالا