هتل آتلانتیس دبی

آتلانتیس دبی: سفری به دنیای افسانه ای

می دونید همیشه یه حس خاص و توام با هیجان تو وجودم هست که مگه میشه یه جا اینقدر خاص و رویایی باشه که اسمش رو از افسانه ها قرض گرفته؟ و چه جای بهتری از دبی برای این سفر وجود داره؟! آتلانتیس دبی این شهر آبی شگفت انگیز با برج های بلند آبنماهای رقصان و ساحل شنی سفید همیشه تو ذهنم یه جا ویژه داشته. و همین چند وقت پیش بالاخره دل به دریا زدم و سفرم رو شروع کردم!

اولین قدم تو دنیای آبی

وقتی از فرودگاه دبی بیرون اومدم گرمای دلچسب هوا و خورشید تابان در آسمان آبی حس هیجان و شادی را تو وجودم تزریق کرد. با یه تاکسی به سمت آتلانتیس رفتم و با دیدن در ورودی شگفت انگیز با برج ساعت زیبا و مجسمه های بزرگ و با جزئیات زیبا حس کردم وارد دنیای رویایی و افسانه ای شدم.

اقامت در دل اقیانوس

وقتی وارد هتل آتلانتیس شدم حس کردم در دل اقیانوسی از شگفتی قرار گرفتم. دکوراسیون هتل با تم اقیانوسی و مجسمه های ماهی و موجودات دریایی منحصر به فرد بود. اتاق من با چشم انداز زیبا به ساحل و اقیانوسی شگفت انگیز به من احساس میکرد که در آغوش دریا قرار گرفته ام.

اقیانوس در آغوش شما

یکی از مهمترین بخش های آتلانتیس دبی آکواریوم و پارک آبزی " The Lost Chambers " است. این آکواریوم بزرگ و مذهل با تنوع شگفت انگیزی از موجودات دریایی تجربه ی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. از کوسه های بزرگ و ترسناک تا ماهی های رنگارنگ و شقایق های دریایی زیبا همه و همه در کنار هم نمایش زیبایی از زیبایی طبیعت را به نمایش می گذارند.

ساحل رویاها

ساحل آتلانتیس دبی یکی از زیباترین ساحل های دنیاست. با شن های سفید و آب نیلگون اقیانوسی حسی از آرامش و سرور را به شما هدیه میکند. در این ساحل می توانید در حرارت خورشید آرام بگیرید و یا در آب نیلگون شنا کنید و از انرژی اقیانوسی لذت ببرید.

شگفتی های آب بازی

آتلانتیس دبی با پارک های آبی شگفت انگیزش از علاقه مندان به هیجان و ماجراجویی استقبال میکند. " Aquaventure " با سرسره های بزرگ و هیجان انگیز و محدوده ویژه برای کودکان روز شادی فراموش نشدنی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می اورد.

آشپزی در بهشت

هتل آتلانتیس دبی با تنوع غذا های بین المللی و رستوران های لوکس و با کیفیت مزه های جدیدی را به شما معرفی میکند. از رستوران های با تم دریایی با منوی غذا های دریایی تا رستوران های با تم آسیایی و اروپایی در این هتل با هر سلیقه ای می توانید لحظات خوشمزه ای را تجربه کنید.

تجربه های عظیم

آتلانتیس دبی علاوه بر همه این شگفتی ها در شب هم با نمایش های فانتزی و حیرت انگیز خود مخاطبان خود را به خود جذب میکند. نمایش " The Palm Fountain " با فواره های رنگی و موسیقی شگفت انگیز در شب خیره کننده است.

نکات کلیدی برای یک سفر فراموش نشدنی

  • برای رزرو هتل و پرواز به موقع اقدام کنید به خصوص در فصل گردشگری قیمت ها بالاتر خواهد بود.
  • برای استفاده از پارک های آبی لباس شنا و حوله به همراه داشته باشید.
  • برای حفاظت از خود در برابر آفتاب کرم ضد آفتاب و کلاه به همراه داشته باشید.
  • در خرید سوغاتی حواستان به قیمت ها باشد در بعضی از مغازه ها قیمت ها بالاتر از معمول است.

نتیجه گیری

سفر من به آتلانتیس دبی تجربه ی فراموش نشدنی بود. از اقامت در دل اقیانوسی شگفت انگیز تا تجربه های ماجراجویی و آشپزی همه و همه در ذهنم ماندگار خواهد بود. اگر به دنبال سفر رویا یی و پر از هیجان و شگفتی هستید آتلانتیس دبی انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

پرسش و پاسخ

  • هزینه اقامت در آتلانتیس دبی چقدر است؟

هزینه اقامت در آتلانتیس دبی بسته به نوع اتاق و فصل سفر متفاوت است. به طور کلی هزینه اقامت در این هتل لوکس بالاتر از میانگین هتل های دیگر در دبی است.

  • آیا برای ورود به پارک های آبی باید بلیط خریداری کنیم؟

بله برای ورود به پارک های آبی آتلانتیس دبی باید بلیط خریداری کنید.

  • آیا امکان رزرو آنلاین هتل وجود دارد؟

بله امکان رزرو آنلاین هتل آتلانتیس دبی از طریق سایت رسمی هتل و سایت های رزرو هتل وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا