پارک برفی کیش

سفری به دل زمستان در کیش: پارک برفی

همیشه از اون دسته آدم هایی بودم که فکر می کردم کیش یه مقصد خاص برای تعطیلات تابستونی و آفتاب گرفتن کنار ساحله. تصور می کردم گرمای هوا و آفتاب تند کیش بهترین مکانی برای رهایی از سرما و تجربه تعطیلات تابستونی باشه. اما چند وقت پیش با خبر ساخت پارک برفی کیش تمام تصوراتم تغییر کرد. این پارک با آوردن زمستان به دل کیش یه تجربه خاص و متفاوت رو به هر کسی هدیه میده.

برای رسیدن به پارک برفی کیش از تلفن همراه تو ایران با تاکسی و اپلیکیشن های تاکسی یا اتوبوس های شهری می تونی به اونجا بری . بعد از اینکه تو این پارک با فضای خاص و شگفت انگیزش آشنا شدی حتما حالت به بهترین شکل ممکن تغییر می کنه. فضای پارک با مبلمان و دکور زمستانی حس واقعی یه روز زمستانی تو کیش رو به شما میده.

تجربه سرسره سواری در زمستان کیش

اولین بار که وارد پارک برفی کیش شدم با این فکر اومدم که فقط یه فضای برفی با دمای پایین رو تجربه کنم . اما وقتی وارد بخش سرسره سواری شدم یه احساس خاص و جذاب به من دست داد. حس یه کودک که برای اولین بار سرسره سواری می کنه و هیجان اون لحظه رو تو تمام وجودش حس می کنه . این بخش با انواع سرسره های مختلف و تجهیزات ایمنی و کادری مجرب با تمامی استانداردهای امنیتی برای هر سن و سلیقه ای مناسب هست.

سفر به دل یک قلعه برفی

بعد از سرسره سواری و تجربه هیجان یه فضای دنج و آرام با تم برفی و ساختمان قلعه برفی با فضای خلاقانه و حرفه ای برای عکاسی و فیلم برداری و ایجاد خاطرات با تم زمستانی وجود داره. در فضای قلعه برفی با اتاق های یخ فضای یخی تندیس های یخی فضای خاص برای بازی کودکان و امکان استفاده از تجهیزات ایمنی و کادری مجرب برای امنیت بیشتر وجود داره.

فضاهای خاص و شگفت انگیز

از جمله فضاهای خاص و شگفت انگیز پارک برفی کیش می تونیم به فضای پینگ پونگ فضای ایستگاه یخی فضای بار برفی فضای خلاقانه برای ایجاد مجسمه یخی فضای کافه برفی فضای بازدید از چگونگی ساخت برف فضای یخ و فضای خلاقانه برای عکاسی و فیلم برداری اشاره کنیم. این فضاها با اتاق های یخ فضای یخی تندیس های یخی فضای خاص برای بازی کودکان و امکان استفاده از تجهیزات ایمنی و کادری مجرب برای امنیت بیشتر وجود داره.

نکاتی برای تجربه بهتر پارک برفی

برای تجربه بهتر پارک برفی نکاتی رو باید در نظر بگیریم:

  • پوشیدن لباس گرم کلاه شال و دستکش مانند لباس اسکی و ضد آب برای محافظت از سرما و احساس راحت در پارک برفی
  • استفاده از جوراب ضد آب برای محافظت از پاها در برابر سرما
  • استفاده از کفش قابل تنفس و مناسب برای راه رفتن روی برف
  • آوردن یک کوله پشتی کوچک برای نگهداری وسایل شخصی
    • استفاده از ساک پلاستیکی برای حفاظت از گوشی و وسایل الکترونیکی
    • استفاده از عینک برای محافظت از چشم
    • عدم مصرف مواد غذایی و نوشیدنی در فضای پارک برفی
    • استفاده از قوانین و دستورالعمل های پارک برفی

سوالات متداول درباره پارک برفی کیش

1. محدوده سنی برای ورود به پارک برفی کیش چقدر هست؟

محدوده سنی برای ورود به پارک برفی کیش حداقل 4 سال هست . کودکان زیر 4 سال اجازه ورود به این پارک رو ندارن.

2. هزینه ورود به پارک برفی چقدر هست؟

هزینه ورود به پارک برفی کیش در سایت و فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های مجاز در شهر کیش قابل مشاهده و خرید هست. برای اطلاع از هزینه ورود می تونید به سایت پارک برفی کیش یا فروشگاه های مجاز مراجعه کنید.

3. زمان بازدید از پارک برفی کیش چقدر هست؟

زمان بازدید از پارک برفی کیش به طور میانگین حدود 2 ساعت هست. اما بسته به علاقه و زمان موجود می تونید زمان بازدید خود رو تنظیم کنید.

نتیجه گیری

پارک برفی کیش یه تجربه خاص و منحصر به فرد برای تمامی افراد در هر سن و سلیقه ای هست . با آوردن زمستان به دل کیش این پارک یه فضای شگفت انگیز با تم زمستانی رو به شما هدیه میده. از سرسره سواری در برف تا ساخت مجسمه یخی فضای خاص و جذاب این پارک احساس یه روز زمستانی رو به شما منتقل می کنه. اگر به دنبال یه تجربه جدید و خاص در کیش هستید حتما از پارک برفی کیش بازدید کنید.

دکمه بازگشت به بالا