جاهای دیدنی کلاردشت

کلاردشت: جایی که کوه جنگل و دریا با هم می رقصند

یه روز آفتابی داشتم تو اینستاگرام گشت می زدم که یه عکس از یه دشت سبز پر از گل و یه کوه سر به فلک کشیده با یه دریاچه آبی زلال دیدم. زیر عکس نوشته بود: "کلاردشت بهشت روی زمین". کنجکاو شدم و با یه کلیک خودم رو پرت کردم تو یه دنیای جدید.

کلاردشت یه روستای خوش آب و هوا و سرسبز تو دامنه ی کوه های البرز دقیقا همون جاییه که تو عکس دیده بودم. یه نقطه روی نقشه که یه جوری می تونه همه چیز رو با هم داشته باشه: هوای پاک و دلچسب طبیعت بکر و زیبا آرامش و دلچسبی و البته امکانات رفاهی برای یه سفر راحت و فراموش نشدنی.

طلوعی رویایی در کلاردشت

از وقتی که به کلاردشت رسیدیم یه حس خاص و مثبت تو وجودمون جا خوش کرد. هوای خنک و آرامش طبیعت یه جوری خستگی سفر رو از تنمون برد و انرژی جدیدی بهمون بخشید. خورشید داشت کم کم از پشت کوه ها سرک می کشید و رنگ قرمز و نارنجی خودش رو روی ابرها انداخته بود.

اولین چیزی که توجه ما رو جلب کرد دشت سبز و زیبای کلاردشت بود. پوشیده از گل های وحشی و سبز با بوی طبیعت که هوا رو پر کرده بود. چند تا گوسفند با صدای بلند و زیبا داشتن تو دشت چر می کردن.

جنگل های کلاردشت یه بهشت برای عاشقان طبیعت

بعد از صبحانه تو هتل راهی جنگل های کلاردشت شدیم. جاده تو میون جنگل با درختان بلند و سبز مثل یه تونل سحرآمیز بود. صدای آب جاری و پرندگان تو جنگل یه آهنگ آرامش بخش و طبیعی به ما هدیه می داد.

تو جنگل یه باغ با درختان میوه و گلهای رنگارنگ دیدیم که انگار از داستان ها بیرون اومده بود. همین جوری که تو جنگل قدم می زدیم با منظره های زیبا و شگفت انگیز رو به رو می شدیم .

دریاچه کمان طلسم شده با آبی رنگ آسمان

یکی از جاذبه های بسیار زیبا و تماشایی کلاردشت دریاچه کمان است. این دریاچه با آب زلال و رنگ آبی آسمان تو میون کوه ها قرار گرفته و یه منظره فوق العاده را به وجود آورده است.

ما با قایق یه دور تو دریاچه زدیم و از هوای خنک و آرامش بخش آن لذت بردیم . دور و بر دریاچه منظره های با طراوت و زیبا بود که هر لحظه ما رو به خودش معرف می کرد.

کلاردشت توقفی در راه کوهنوردی

کلاردشت فقط یه روستای زیبا نیست . این منطقه برای علاقه مندان به کوهنوردی یه بهشت حقیقی است. مسیر های متعدد کوهنوردی تو این منطقه وجود داره که هر کدام چالش ها و زیبایی های خاص خودش رو داره .

ما هم تو یک روز از سفر راهی کوهنوردی در منطقه کلاردشت شدیم . مسیر کوهنوردی از بین جنگل ها و چمنزار ها می گذشت و با هر قدم ما رو به منظره های جدید و شگفت انگیز می برد .

کجای کلاردشت بمونیم؟

برای اقامت تو کلاردشت انواع هتل ویلا مهمانسرا و حتی کمپ وجود داره. ما تو یه هتل با منظره زیبا از کوه ها و جنگل ها اقامت داشتیم که هر صبح با طلوع خورشید از پنجره اتاقمون یه صبح آغاز می شد.

نکاتی برای سفر به کلاردشت

  • بهترین زمان برای سفر به کلاردشت فصل بهار و تابستان است.
  • حتما لباس گرم و ضد آب با خودتان ببرید.
  • کفش مناسب برای پیاده روی و کوهنوردی فراموش نکنید.
  • برای سفر به کلاردشت خودروی شخصی مناسب تر است .
  • حتما قبل از سفر درباره جاذبه های توریستی کلاردشت و اطراف آن اطلاعات کافی بدست بیاورید .

کلاردشت زمینی که از آسمان به زمین رسیده

تو کلاردشت تو میان کوه ها و جنگل ها تو قلب طبیعت یه حس آرامش و تجدید انرژی مخصوص وجود داره .

کلاردشت یه جای خاص برای همه است : برای عاشقان طبیعت برای کوهنوردان برای کسانی که به دنبال آرامش و سکوت هستن و برای هر کسی که می خواد یه سفر فراموش نشدنی تجربه کنه.

پرسش و پاسخ :

1. بهترین زمان برای سفر به کلاردشت چه وقتی است ؟

بهترین زمان برای سفر به کلاردشت فصل بهار و تابستان است . در این فصل ها هوا دلچسب و طبیعت سرسبز و زیبا است .

2. برای اقامت تو کلاردشت چه گزینه هایی وجود داره ؟

تو کلاردشت انواع هتل ویلا مهمانسرا و حتی کمپ وجود داره . انتخاب محل اقامت به بودجه سلیقه و نوع سفر شما بستگی داره.

3. کجای کلاردشت منظره های زیباتری وجود داره ؟

کلاردشت سرشار از منظره های زیبا است . دشت سبز جنگل های سرسبز دریاچه کمان کوه های بلند و … هر کدام منظره ای بی نظیر و فراموش نشدنی را به وجود آورده است .

دکمه بازگشت به بالا