اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش جایی که دریا و آسمان با هم می رقصند

یه روز گرم تابستانی بود. از اون روزها که خورشید انگار دلش می خواست پوستمون رو سرخ کنه. با یه عالمه انرژی و یه دل پر از هیجان سوار ماشین شدیم و به سمت کیش جزیره رویایی راه افتادیم. کیش یه جور حس دیگه ای داره یه جور آرامش و طراوت که تا حالا تجربه نکرده بودیم.

همین که به کیش رسیدیم بوی نمک و نسیم خنک دریا انگار یه سیلی بود که همه خستگی سفر رو از تنمون شو زد. اول از همه با یه تاکسی خودمون رو رسوندیم به اسکله تفریحی کیش. اسکله مثل یه نوار طلایی به سوی دریا امتداد پیدا کرده بود و از همون اول جذابیت خودش رو به مون نشون داد.

قدم زدن روی اسکله و دریایی از هیجان

با قدم زدن روی اسکله حس مخصوصی به مون دست داد. از یه طرف صدا و بوی موج هایی که به پای اسکله می خوردند و از طرف دیگه هوای تازه و آفتاب گرم تابستون حسی از آرامش و شادی رو در مون تزریق می کرد.

از هر سمت که به اسکله نگاه می کردیم با منظره های جدید و زیبا رو به رو می شدیم. قایق های رنگی رنگی که مثل پرندگان در دریا آرام و قرار داشتند. قایق های سرعت مثل تیر در آب حرکت می کردند و هر لحظه یه شو جدید و هیجان انگیز رو برای ما به نمایش می گذاشتند.

دنیای زیر آب در تمام رنگ هایش

یکی از جذابیت های اسکله قایق های شیشه ای هستند. با نشستن در این قایق ها انگار به دنیای زیر آب سفر می کنید. ماهی های رنگی مرجان های زیبا و صدف های منحصر به فرد همه و همه یه منظره فوق العاده رو در مقابل چشم ما به نمایش گذاشتند.

اسکله تفریحی یه عالمه تفریح

در اسکله تفریحی با طیف وسیعی از تفریحات مواجه شدیم. از جت اسکی و قایق های موتوری تا قایق سواری در خلیج همیشه آرام و قایق های شیشه ای هر چی که ذهنتون بخواد در این اسکله یافت می شه.

اما بزرگ ترین لذت ما ماهیگیری در دریا بود. همین که قلاب رو به آب انداختیم انگار یه دنیای جدید رو کشف کردیم. حس انتظار هیجان و البته موفقیت در صید حس مخصوصی به مون داد.

غروب خورشید یه خاطره فراموش نشدنی

در هنگام غروب اسکله یه حالت دیگه ای به خودش می گیره. خورشید با رنگ های آتشین در آب غروب می کنه و هوای کیش رو با یه هاله طلایی می پوشونه. این لحظه یه خاطره فراموش نشدنی از سفر مون به کیش رو در ذهن مون به جا می ذاره.

نکات مهم برای یه سفر به یاد ماندنی به اسکله تفریحی کیش

  • فصل سفر: بهترین زمان برای سفر به اسکله تفریحی کیش فصل بهار و پاییز هست. هوای مناسب حسی از طراوت و آرامش رو به مون هدیه می ده.
  • لباس: لباس راحتی کفش ورزشی عینک آفتابی و کلاه برای یه سفر به اسکله مناسب هستند.
  • لوازم مورد نیاز: اگر می خواین ماهیگیری کنید به قلاب خط ماهیگیری و طعمه نیاز دارید.
  • هزینه: هزینه تفریحات در اسکله با توجه به نوع تفریح متفاوت هست. اما در کل این هزینه معقول و مناسب هست.
  • غذا: در اسکله غذاخوری های متعددی برای کافه ها و رستوران ها وجود داره. می تونید با خوردن غذا در این محل از طعم خوشمزه و منظره زیبا لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

1. آیا امکان اجاره قایق در اسکله تفریحی کیش وجود دارد؟

بله در اسکله تفریحی کیش امکان اجاره انواع قایق مثل قایق های موتوری قایق های بادبانی و قایق های شیشه ای وجود دارد.

2. بهترین زمان برای ماهیگیری در اسکله تفریحی کیش چه زمانی هست؟

بهترین زمان برای ماهیگیری در اسکله صبح و عصر هست. در این ساعات هوای مناسب و ماهی ها نیز فعال تر هستند.

3. آیا در اسکله تفریحی کیش امکان خرید سوغات وجود دارد؟

بله در اسکله تفریحی کیش فروشگاه های متعددی وجود داره که انواع سوغات و خاطره را به فروش می رسانند.

نتیجه گیری

اسکله تفریحی کیش یه محل فوق العاده برای گذراندن یک روز فراموش نشدنی هست. از منظره زیبا و آرامش بخش دریا تا تفریحات هیجان انگیز و امکان ماهیگیری همه و همه حسی از آرامش و شادی رو به مون هدیه می دن. اگر به دنبال یه سفر فراموش نشدنی پر از هیجان و آرامش هستید اسکله تفریحی کیش انتخابی مناسب برای شما هست.

دکمه بازگشت به بالا