هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد: سفری به قلب تاریخ و تجمل

همیشه دوست داشتم سفری به مشهد داشته باشم به شهری که غرق در عطر معنویت و زیبایی است. اما این بار دلم می خواست سفری متفاوت داشته باشم سفری که در دلش تجمل و آرامش را با هم تجربه کنم. پس به سراغ هتل اترک مشهد رفتم هتلی که مژده یک اقامت لوکس در کنار قدم زدن در دل تاریخ را به من می داد.

قدم زدن در دل تاریخ:

هتل اترک در ساختمانی با قدمت بیش از یک قرن قرار دارد و این قدمت در هر گوشه و کنار هتل خودنمایی می کند. ورودی هتل با طاق ها و ستون های سنگی خود سراسر حکایت از گذشته دارد و انگار بچه ها و نوجوان ها در زمان به عقب می روند.

در حیاط هتل با حوض و باغچه کوچک احساس آرامش و صلح به وجود می آید. انگار در حین قدم زدن در این فضای قدیمی لحظات زیبا و به یاد ماندنی از گذشته به ذهن می رسد.

تجمل و آسایش:

اما این تنها بخش قدیمی هتل نیست. اتاق ها با طراحی مدرن و زیبا با تم سنتی ترکیبی از گذشته و حاضر را به نمایش می گذارند. هر اتاق با وسایل لوکس و با کیفیت نظیر تلویزیون LCD اینترنت بی سیم و سیستم تهویه مطبوع تجربه یک اقامت عالی را به مهمانان ارائه می دهد.

من در یک اتاق دو تخته با چشم اندازی زیبا به شهر اقامت کردم. پنجره ها بزرگ و رو به خورشید بودند و هر صبح با انعکاس نور خورشید در اتاق بیدار می شدم.

غذا و نوشیدنی:

یکی از نکات قابل توجه هتل اترک رستوران و کافی شاپ های عالی آن است. من در رستوران اصلی هتل غذا می خوردم که منوی غذایی بسیار تنوع و با کیفیت داشت. غذا ها با عطر و طعم بی نظیر در کنار چیدمان زیبا و منظم تجربه یک شام فراموش نشدنی را به من هدیه دادند.

همچنین کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی ها و شیرینی ها محل مناسبی برای استراحت و چای خوردن بود. من هر روز بعد از گشت و گذار در شهر به کافی شاپ می رفتم و از نوشیدنی و فضای آرام و زیبا آن لذت می بردم.

خدمات و امکانات :

اما حرف از هتل اترک است و حرف از خدمات و امکانات عالی آن حرف از خدمات و امکانات منحصربفرد است. هتل اترک با ارائه خدمات و امکانات مختلف حرف های زیادی برای گفتن دارد. از استخر و سونا و جکوزی تا باشگاه ورزشی و سالن کنفرانس و خدمات اخذ بلیط هر چیزی که شما نیاز داشته باشید در این هتل وجود دارد.

توصیه ها و نکات عملی:

  • رزرو آنلاین: بهترین راه برای رزرو اتاق در هتل اترک مشهد رزرو آنلاین است. با این کار می توانید بهترین قیمت ها و اتاق ها را انتخاب کنید.
  • بازدید از حرم امام رضا (ع): با توجه به موقعیت مکانی هتل اترک به حرم امام رضا(ع) خیلی نزدیک است. از این موقعیت بهره ببرید و چندین بار به حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سر بزنید.
  • گشت و گذار در مشهد: مشهد شهر زیبایی است و جاذبه های توریستی زیادی دارد. از بازار رضا پارک ملّی موزه آستان قدس و … بازدید کنید.
  • غذاهای محلی: غذا های محلی مشهد بسیار طعم و عطر لذیذی دارند. از غذا های محلی مانند شیشلیک چلو کباب مشهدی قرمه سبزی و … مطمئنا لذت خواهید برد.

تجربه من از هتل اترک مشهد :

هتل اترک مشهد تجربه یک اقامت منحصربفرد و فراموش نشدنی را به من هدیه داد. من از قدم زدن در فضای قدیمی هتل تجمل و آسایش اتاق کیفیت غذا ها و خدمات و امکانات عالی آن لذت بردم.

من مطمئنم که هتل اترک مشهد نیز تجربه یک اقامت عالی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پرسش و پاسخ

1- هتل اترک مشهد در کدام محل قرار دارد؟

هتل اترک مشهد در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد.

2- هتل اترک مشهد چه خدمات و امکانات خاصی دارد؟

هتل اترک مشهد از جمله امکانات و خدمات خاص آن می توان به استخر سونا جکوزی باشگاه ورزشی سالن کنفرانس خدمات اخذ بلیط رستوران کافی شاپ و … اشاره کرد.

3- آیا قیمت اقامت در هتل اترک مشهد گران است؟

قیمت اقامت در هتل اترک مشهد متناسب با نوع اتاق فصل و تاریخ رزرو متغیر است. اما به طور کلی هتل اترک مشهد هتلی لوکس و با کیفیت با قیمت های متناسب است.

نتیجه گیری:

من مطمئن هستم که هتل اترک مشهد با ترکیبی از قدمت تجمل و آسایش فضای مناسبی برای هر نوع سفر چه سفر زیارتی چه سفر تفریحی خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا