ابشار بیشه

ابشار بیشه: جایی که طبیعت به اوج شکوه خود می رسد

همیشه به دنبال یه سفر بود که از اون همه هیاهوی زندگی شهری دورم کنه جایی که سکوت طبیعت بتونه صدای روحمو آرام کنه و یه نسیم خنک خستگی رو از تنم بزنه. یه روز توی یه مجله یه عکس از یه ابشار دیدم که یه چیزی تو دلم لرزوند. یه حس عجیب و غریب مثل یه دعوت نامه یه دعوت به یه دنیای بکر و دست نخورده. اونجا بود که فهمیدم سفر بعدی من به سمت "ابشار بیشه" خواهد بود.

سفری به دل طبیعت بکر

ماشینمو به سمت جاده چالوس هدایت کردم جاده ای که با پیچ و خم هاش همیشه یه ماجرا برا من داشت. صدای موتور ماشین و نسیم خنک کوهستان با هر پیچ به عشقم به طبیعت دامن میزد. هر چه به ابشار نزدیک تر می شدم رنگ سبز درختان غلیظ تر و هوای کوهستان خنک تر میشد.

اولین نگاه به ابشار

بعد از حدود سه ساعت رانندگی به محل ابشار رسیدم. اولین چیزی که نظر منو به خودش جلب کرد صدای آبشار بود. یه صدای قدرتمند و آرامبخش که تمام وجودمو پر می کرد. با نزدیک تر شدن به ابشار حیرت من بیشتر شد. آبشار از ارتفاع بلندی سرازیر می شد و با صدا و نیروی خودش یه حرف از عظمت طبیعت می زد.

آغوش طبیعت

کنار آبشار نشستم و به حرکت آب خیره شدم. حس آرامشی که در من به وجود اومده بود با هر قطره آب بیشتر می شد. هوای کوهستان تمیز و عطر گیاهان وحشی منو به خودش مغناطیس می کرد. با هر نفسی که می کشیدم حس می کردم تمام انرژی منفی از من دور میشه و با انرژی طبیعت جان گرفته میشه.

تجربه غیر قابل انکار

حرف از زیبایی ابشار بیشه خیلی سخته چون هر کسی با دیدن این منظره تجربه متفاوتی را احساس می کنه. مگه میشه زیبایی یه رنگین کمان رو که روی ابشار انعکاس پیدا کرده با کلمات توصیف کرد؟ مگه میشه حسی رو که با تماشای طبیعت وحشی ابشار به وجود میاد رو با واژه ها بیان کرد؟ ابشار بیشه یه اثر هنری طبیعی است یه شاهکار که قلب هر بیننده ای رو مجبور می کنه که ب یه تعظیم بزرگ به درگاه طبیعت ب کنه.

توصیه های طبیعت گردی

قبل از رفتن به ابشار بیشه حتما لباس مناسب و راحتی که به شما در پیاده روی کمک کنه رو با خودتون ببرید. همچنین آب کافی و مواد غذایی را فراموش نکنید. برای عکس گرفتن از ابشار هم به تجهیزات مناسب نیاز دارید.

بهتر است قبل از سفر اطلاعات مختصری راجب وضعیت آب و هوا دریافت کنید. به یاد داشته باشید که طبیعت ه به همه چیز اش زیباست اما ممکن است مخاطره آمیز هم باشه. با رعایت نکات ایمنی سفر خود را به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل کنید.

پرسش و پاسخ

ابشار بیشه کجاست؟

ابشار بیشه در جنوب استان البرز و در جاده چالوس واقع شده است.

برای رفتن به ابشار بیشه چه راهی را باید طی کرد؟

برای رفتن به ابشار بیشه ابتدا باید به جاده چالوس برید. بعد از گذشتن از شهر کرج به سمت غرب حرکت کنید. بعد از گذشتن از روستای " میدان " به تابلوی ابشار بیشه بر خواهید خورد. با پیروی از تابلو به محل ابشار می رسید.

چه زمان برای سفر به ابشار بیشه مناسب تر است؟

بهترین زمان برای سفر به ابشار بیشه فصل بهار و تابستان است. در این فصل آب ابشار زیاد تر است و طبیعت در اوج زیبایی خود قرار دارد.

جمع بندی

سفر من به ابشار بیشه یه تجربه فراموش نشدنی بود که منو با طبیعت آشنا تر کرد و به من یاد داد که زیبایی های طبیعت همیشه در کنار ماست و تنها کافیه یه قدم به سمتش برداریم. اگر شما هم به دنبال یه سفر آرامش بخش و فراموش نشدنی هستید ابشار بیشه رو در لیست سفرهای خود قرار دهید و از طبیعت زیبای ایران لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا