تبدیل ایموجی سامسونگ به ایفون بدون برنامه

تبدیل ایموجی سامسونگ به آیفون بدون برنامه: راه حل ساده و کاربردی

دوست دارید ایموجی های جذاب آیفون را روی گوشی سامسونگ خودتون ببینید؟ خسته شدید از اینکه همیشه ایموجی های گوشی دوستتون با شما فرق میکنه و نمیدونید چطور اونها رو تو گوشی خودتون داشته باشید؟ میدونیم که ایده تبدیل ایموجی سامسونگ به آیفون بدون برنامه خیلی جذاب به نظر میاد و می تونید به راحتی به دنیای رنگارنگ ایموجی های اپل وارد بشید بدون اینکه نرم افزاری نصب کنید.

اول از همه باید بدونید چرا ایمو جی های سامسونگ و آیفون با هم فرق دارن؟

دلیل اصلی این اختلاف به "فونت های مختلف" برمی گرده. هر شرکت برای نشان دادن ایموجی های خودش از فونت خاصی استفاده می کنه. سامسونگ از فونت "Samsung One UI" و اپل از فونت "Apple Color Emoji" استفاده می کنه. هر فونت طراحی خاصی برای ایموجی ها داره و این طراحی تفاوت ایمو جی های این دو شرکت رو به وجود میاره.

حالا چطور بدون نصب برنامه ایمو جی های آیفون رو روی گوشی سامسونگ خودمون داشته باشیم؟

برای این کار می تونید از یک ترفند ساده و کاربردی استفاده کنید. این روش به شما اجازه میده بدون نیاز به دانلود برنامه و بدون تغییر تنظیمات گوشی ایمو جی های آیفون رو روی گوشی خودتون داشته باشید. کافیه از "کپی و پیست" استفاده کنید!

مراحل تبدیل ایموجی سامسونگ به آیفون با کپی و پیست:

  1. یک ایموجی از گوشی آیفون به گوشی سامسونگ خودتون ارسال کنید.
    • میتونید از روش های مختلفی مثل پیام رسان تلگرام واتساپ یا حتی ایمیل این کار رو انجام بدید.
  2. ایمو جی ارسالی رو انتخاب و کپی کنید.
    • برای این کار کافیه روی ایمو جی ارسالی فشار طولانی بدید تا گزینه "کپی" ظاهر شه.
  3. ایمو جی کپی شده رو در محل مورد نظر پیست کنید.
    • میتونید این ایموجی رو در پیام رسان شبکه های اجتماعی یا هر جای دیگه ای که میخواهید استفاده کنید.

نکته: ممکن هست که در بعضی موارد ایمو جی کپی شده به خوبی نشان داده نشه. به طور مثال اگر در نرم افزار تلگرام این کار رو انجام بدید ممکن هست که ایمو جی کپی شده در نرم افزار تلگرام خودتون به صورت کادر سفید یا خالی نشان داده شه. اما وقتی این ایمو جی رو در محیط دیگری مثل واتساپ یا اینستاگرام پیست کنید به درستی نشان داده میشه. پس نگران نباشید و این ترفند رو با کمی صبر و حوصله آزمایش کنید.

محدودیت های این روش:

  • این روش به شما اجازه میده که ایمو جی های جدید آیفون رو به صورت مجزا به گوشی خودتون انتقال بدید اما از این روش نمیشه برای تغییر کل فونت ایمو جی های گوشی خودتون استفاده کرد. یعنی با این روش نمیتونید فونت کل ایمو جی های گوشی خودتون رو به فونت ایمو جی های آیفون تغییر بدید.
  • برای اینکه ایمو جی های آیفون رو در برنامه های مختلف داشته باشید مجبور هستید که هر بار ایمو جی رو از گوشی آیفون به گوشی خودتون کپی کنید.

جدول مقایسه فونت های ایموجی سامسونگ و آیفون:

ویژگی Samsung One UI Apple Color Emoji
طراح سامسونگ اپل
نوع فونت Color Emoji Color Emoji
تنوع متوسط بالاتر
سبک مدرن شاد مینیمالیستی جزئیات بیشتر

راه حل جایگزین: استفاده از کیبوردهای شخص ثالث:

اگر مایل به استفاده از همه ایمو جی های آیفون هستید و از کپی و پیست خسته شدید می تونید از کیبوردهای شخص ثالث مثل "Gboard" یا "SwiftKey" استفاده کنید. این کیبوردها دارای فونت های مختلف و شامل ایمو جی های آیفون هم هستند. البته با استفاده از این کیبوردها ممکن هست که نیاز به نصب برنامه و تغییر تنظیمات گوشی داشته باشید.

نتیجه گیری:

تبدیل ایمو جی سامسونگ به آیفون بدون برنامه یک روش ساده و عملی برای استفاده از ایمو جی های جدید آیفون هست. با استفاده از روش کپی و پیست میتونید به راحتی این ایمو جی ها رو به گوشی خودتون انتقال بدید. اما اگر میخواهید کل فونت ایمو جی های گوشی خودتون رو به فونت ایمو جی های آیفون تغییر بدید استفاده از کیبوردهای شخص ثالث میتونه گزینه بهتر باشه. با استفاده از این روش ها میتونید به راحتی ایمو جی های جدید آیفون رو در گوشی خودتون داشته باشید و با دوستان و خانواده خودتون از این ایمو جی ها استفاده کنید.

پرسش و پاسخ:

  • آیا با استفاده از این روش ایمو جی های گوشی من به طور کلی به ایمو جی های آیفون تغییر مید ؟

    • خیر این روش فقط به شما اجازه میده که ایمو جی های جدید آیفون رو به صورت مجزا به گوشی خودتون انتقال بدید اما از این روش نمیشه برای تغییر کل فونت ایمو جی های گوشی خودتون استفاده کرد.
  • آیا با این روش می تونم ایمو جی های جدید رو در برنامه های مختلف داشته باشم ؟

    • بله اما برای اینکه ایمو جی های آیفون رو در برنامه های مختلف داشته باشید مجبور هستید که هر بار ایمو جی رو از گوشی آیفون به گوشی خودتون کپی کنید.
  • چطور میتونم فونت کل ایمو جی های گوشی خودتون رو به فونت ایمو جی های آیفون تغییر بد ؟
    • برای این کار می تونید از کیبوردهای شخص ثالث مثل "Gboard" یا "SwiftKey" استفاده کنید. البته با استفاده از این کیبوردها ممکن هست که نیاز به نصب برنامه و تغییر تنظیمات گوشی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا