لوازم خانگی

نگاهی به غرفه سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016


در نمایشگاه امسال، سامسونگ توانست محصولات خود از جمله سری جدید تلویزیون SUHD، نوت 7 و ساعت جدید Gear S3 خود را در یک نمای 360 درجه به نمایش بگذارد. در عین حال ، لوازم خانگی و آشپزخانه ای هوشمند مانند یخچال های Twin Cooling و سری جدید Family Hub ، روبات های جاروبرقی مانند POWER Bot و سری جدید مانیتورهای بازی و فناوری های واقعیت مجازی این شرکت را مشاهده کرده ایم.

ساعت ها برای آنها تیک می زنند

همانطور که انتظار می رفت، حتی با وجود غوطه ور شدن نوت 7 در آب یا ربات های نقاشی با قلم S و پدهای سینمایی 4 بعدی که فناوری واقعیت مجازی سامسونگ را به نمایش می گذاشت، همچنان ستاره دستگاه موبایل جدیدی بود که سامسونگ معرفی کرد. نمایشگاه در استادیوم برلین. آخرین عضو خانواده Gear که در ایران نیز شناخته می شود، ساعت هوشمندی به نام Gear S3 است. این بار ، سامسونگ با کمک فناوری های تلفن همراه مانند پرداخت تلفن همراه ، شبکه LTE ، بلندگوهای داخلی و GPS زمان را دوباره تعریف کرده و ویژگی های جدیدی را به این ساعت هوشمند اضافه کرده است. جدیدترین عضو خانواده Gear نیز دارای گواهینامه IP68 ، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل موجود است. مدل Gear S3 Frontier و سایر مدلهای کلاسیک Gear S3. بندهای Gear S3 با همان بندهای ساعت معمولی 22 میلی متری سازگار هستند ، بنابراین صاحب آن می تواند ساعت هوشمند خود را به هر بند ببندد.

7

؟

2

آشپزی وسط نمایشگاه

در اولین روز IFA، سامسونگ یک رستوران سیار در مرکز سالن راه اندازی کرد تا معرفی سری یخچال فریزر Family Hub را جشن بگیرد، جایی که برخی از سرشناس ترین سرآشپزهای برلین از لوازم آشپزخانه سامسونگ، از مایکروویو گرفته تا … اجاق های سامسونگ، آنها پخت و پز.

سری جدید Family Hub با سه فریزر دارای سه دوربین تعبیه شده در یخچال است. هنگامی که در یخچال بسته می شود، محتویات دستگاه را روی تبلتی که روی آن قرار دارد نمایش می دهد که به لطف آن می توان از باز شدن های متعدد در یخچال جلوگیری کرد. فضای داخل یخچال را نیز می توانید بدون بازکردن یخچال از روی تبلت مشاهده کنید.

البته امکان مشاهده عکس ها در یخچال در تلفن های هوشمند نیز وجود دارد. با استفاده از این ویژگی، یخچال داران در هر کجا که هستند می توانند با نظارت بر مواد غذایی موجود در یخچال از میزان باقی مانده غذاها و تنقلات مطلع شوند. اپلیکیشن Food Reminder به صاحبان یخچال این امکان را می دهد که تاریخ انقضای مواد غذایی در یخچال را وارد کرده و زمان انقضای محصولات موجود در یخچال را بدون باز کردن در یخچال بر روی تبلت خود مشاهده کنند.

این تبلت 21.5 اینچی به صاحب یخچال اجازه می دهد تا به درستی تعامل کند. با برنامه خانه هوشمند سامسونگ، اعضای خانواده می توانند عکس ها و محتوا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و حتی با همگام سازی تقویم خود در برنامه، از برنامه های روزانه یکدیگر مطلع شوند. فناوری‌های مشابهی در جاروبرقی‌های هوشمند Power Bot وجود داشت، و اگر تا به حال در پرتاب توپ به دهان آنها رقابت کرده باشید، ممکن است برنده یکی از این ربات‌های جارو در نمایشگاه شده باشید.

1

پنجره ای رو به جهان از برلین

یکی از بخش های نمایشگاه امسال سامسونگ ، مسابقات زنده FIFA روی صفحه های منحنی بازی بود که توسط دو خبرنگار حرفه ای نیز به صورت زنده گزارش شد. جدیدترین مانیتورهای Quantum Dot سامسونگ که با نام های CFG70 و CF791 معرفی شده اند ، در ابعاد 24 و 27 اینچ و مدل CF791 37 اینچ عرضه خواهند شد.

این نمایشگرها به لطف فناوری نقطه کوانتومی می توانند تا 125 درصد طیف رنگی sRGB را تولید کنند. این صفحه نمایش ها برای دوستداران طبیعت طراحی شده اند زیرا فناوری نقاط کوانتومی با حذف کادمیوم به محیط زیست آسیب نمی رساند و یک صفحه سبز رنگ جلوی پخش کننده برای بازی قرار می گیرد. افزایش روشنایی صفحه نمایش این مانیتورها کیفیت تصویر را افزایش می دهد و نقاط تیره و تار تصویر را از بین می برد.

3

علاوه بر این صفحه نمایش ها ، سامسونگ تلویزیون های جدیدی را نیز معرفی کرد. تلویزیون های SUHD با فناوری نقاط کوانتومی می توانند تقریباً تمام طول موج های قابل تشخیص برای چشم انسان را بازتولید و نمایش دهند.

سامسونگ در نمایشگاه امسال فناوری کوانتوم دات را معرفی کرد و در قسمت مرکزی غرفه خود در نمایشگاه IFA 2016، منطقه ای به نام Rethink Zone ایجاد کرده است که در آن جدیدترین محصولات خلاقانه ارائه می شود.

این سایت نشان داد که محصولات سامسونگ چگونه بر صنعت تلویزیون، سرگرمی و لوازم خانگی تاثیر گذاشته است. در بخش Quantum.com Experience ، کاربران می توانند با فناوری و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوند و درباره تاریخ و آینده آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. بخشی از این موضوع آشنایی با تاریخچه هنر ویترای در اروپا به ویژه آلمان است و به نظر می رسد نمایشگاهی با عنوان «منشاء نقطه کوانتومی» به زودی برگزار شود. این ارائه در مورد تلویزیون های SUHD سامسونگ با فناوری Quantum Dot است و اینکه چگونه این فناوری به ما کمک می کند زیبایی بهتری را ببینیم.

4

“منشاء نقطه کوانتومی” یک اثر هنری ترکیبی از شیشه های رنگی و تلویزیون های SUHD است که توسط چهار هنرمند آلمانی طراحی شده است. این اثر هنری که همراه با ویدیو و موسیقی است، از 45 تلویزیون SUHD و 9000 قطعه شیشه رنگی ساخته شده است تا تأثیر نقاط کوانتومی را در بهبود جلوه های بصری نشان دهد. اولین نشانه های این اثر را می توان در نمایشگاه مشاهده کرد.

5

علاوه بر این اطلاعات ، شرکای تجاری سامسونگ برای تولید محتوا برای ویژگی های HDR و UHD برای تلویزیون های SUHD سامسونگ خدمات ارائه می دهند. این خدمات توسط شرکت هایی مانند 20th Century Fox و Warner Bros ارائه می شود. و آمازون و نتفلیکس. Gamefly علاوه بر محتوای ویدئویی ، یک سرویس پخش بازی است که قرار است هر ماه یک بازی اختصاصی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ منتشر کند تا بازدیدکنندگان IFA 2016 بتوانند بازی های Borderlands و Bioshock را در تلویزیون در کیوسک سامسونگ تماشا کنند. و تجربه بازی در تلویزیون های SUHD.
؟
پاورقی_تولد

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا