لوازم خانگی

سامسونگ از دستگاه تهویه هوای Wind-Free در نمایشگاه MENA 2017 رونمایی کرد


Samsung Electronics خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) امروز از تهویه مطبوع دیواری بدون باد خود در کنفرانس خاورمیانه و شمال آفریقا در سنگاپور رونمایی کرد که اولین در نوع خود برنده جایزه نوآوری است. مدل دائمی این دستگاه در کره جنوبی بسیار موفق بود. کولر گازی AR9500M دارای فناوری خنک کننده اختصاصی سامسونگ به نام Wind-Free است که بدون ایجاد بادهای سرد مزاحم، هوای خنک را ارائه می دهد و در مصرف برق صرفه جویی می کند.

جورج برکات، مدیر منطقه‌ای لوازم خانگی دیجیتال سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا می‌گوید: «در مناطقی که زمان زیادی را در داخل خانه می‌گذرانیم، یک سیستم خنک‌کننده کارآمد می‌تواند سبک زندگی شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. “قابلیت های انقلابی تهویه مطبوع AR9500M این اطمینان را می دهد که مشتریان دیگر مجبور نیستند با هوای سرد و ناراحت کننده برخورد کنند و از هزینه های کمتر برق در خانه های خود بهره مند شوند.”

AR9500M دمای مناسب را در اتاق با استفاده از روش خنک‌سازی بدون باد حفظ می‌کند، که در آن هوای خنک در اتاق از طریق 21000 دهانه عبور هوای کوچک پخش می‌شود. این سیستم خنک کننده از دو مرحله تشکیل شده است که در مرحله اول «حالت خنک کننده سریع» دمای اتاق را کاهش می دهد و با رسیدن به دمای مطلوب حالت «هوای پایدار» همان دما را حفظ می کند. این روش در مقایسه با حالت “سریع خنک” تا 72 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

کولر گازی بدون باد 2

موتور AR9500M از یک مبدل دیجیتالی هشت مرحله ای با فناوری تقویت قدرت برای کاهش تغییرات گشتاور استفاده می کند ، بنابراین کل قدرت مورد نیاز و زمان مورد نیاز برای رسیدن حداکثر سرعت کمپرسور را کاهش می دهد.

AR9500M همچنین به Wi-Fi مجهز است که به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه خانه هوشمند سامسونگ، آن را از هر کجا کنترل کنید. کاربران می توانند دما و تنظیمات دستگاه را از راه دور کنترل کرده و در صورت نیاز به تعمیر ، اطلاعاتی در مورد عملکرد و مصرف برق آن و همچنین روشهای عیب یابی دریافت کنند.

معماری سه بعدی منحصربفرد AR9500M دارای یک ناحیه ورودی بزرگتر است که امکان ورود هوای وسیع تری را فراهم می کند و در عین حال بهترین عرض و زاویه را برای خروجی هوا فراهم می کند. پره های متحرک بیشتر (تیغه های V) و یک فن بزرگتر باعث می شود هوا سریعتر خنک شود و سریعتر و گسترده تر گردش کند و تمام گوشه های خانه را پوشش دهد.

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا