لوازم خانگی

آنباکسینگ ترازوی هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale 2


این هفته، Mi Smart Scale 2 را برای جعبه گشایی انتخاب کردیم، جعبه را بررسی کنید و ترازوی هوشمند شیائومی را شکست دهیم. به لطف سنسورهای دقیق، این ترازو کوچکترین تغییر در وزن و BMI شما را تشخیص داده و آن را در اپلیکیشن سلامت شیائومی ذخیره می کند.

ترازوی هوشمند Mi Smart Scale 2 شیائومی از یک سنسور دقیق برای تشخیص کوچکترین تغییرات تا وزن 50 گرم استفاده می کند. با استفاده از این سنسور، هر وعده غذایی که می خورید و هر لیوان آبی که می نوشید را می توان اندازه گیری و با ترازو نشان داد. این ویژگی به شما کمک می کند تا وزن خود را به خوبی مدیریت کنید.

این ترازو مانند اکثر لوازم خانگی شیائومی از طراحی ساده و منحصر به فردی برخوردار است. ظرافت ساختار، قطر باریک و وزن سبک از ویژگی های این ترازو است. صفحه نمایش دیجیتال ترازو فقط در صورتی روشن می شود که روی آن بایستید و از 3 واحد اندازه گیری – کیلوگرم، پوند و شلوار جین پشتیبانی می کند.

مقیاس هوشمند May 2 به طور خودکار هر یک از اعضای خانواده را بر اساس اطلاعات بدن آنها شناسایی می کند و توانایی پشتیبانی از اطلاعات تا 16 نفر را دارد که یک ویژگی عالی است. حالت مهمان همچنین می تواند وزن افراد دیگر را بدون ذخیره اطلاعات آنها اندازه گیری کند. این ترازو به شما امکان می دهد دستگاه را به اپلیکیشن شیائومی Mi Fit متصل کنید. در آنجا می توانید تمام تغییرات بدن خود را در هر زمان به صورت نمودار مشاهده کنید و با استفاده از برنامه های ورزش و تغذیه در اپلیکیشن، به وزن و اندام دلخواه برسید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

ای بی سی مگ Mag Talent پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. افرادی با توانایی ایجاد «صندوق ورودی» حرفه ای و «بررسی» و «مقایسه» ویدیوهای محصولات حرفه ای در ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان برای ساختن نمونه کارها از ویدئوهای حرفه ای برای انواع محصولات موجود در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا