هنر و سینما

نخستین تیزر فصل دوم سریال ویچر را تماشا کنید؛ بازگشت گرالت و هیولاها


نتفلیکس اولین تیزر از قسمت دوم مجموعه “The Witcher” را منتشر کرد که در آن بخشی از تمرینات و اقدامات مشهور سیری را با بازی Freya Allen مشاهده می کنیم.

فصل دوم The Witcher به دلیل متولد شدن ویروس کرونا به تعویق افتاد ، اما فیلمبرداری از تجربه گرالت از اواخر زمستان گذشته آغاز شد و اخیراً توسط -Netflix رسماً اعلام شد که فصل دوم این سریال پس از انتشار تا تولید همه چیز برگشت شکارچی هیولا سفید تابستان یا پاییز در تلویزیون دیده می شود.

علاوه بر این مجموعه ، Netflix همچنین روی یک سریال دو قسمتی به نام “The Witcher: Nightmare of the Wolf” بر اساس کتاب The Witcher آندژ ساپکوفسکی کار می کند که احتمالاً در سال 2021 منتشر می شود. دو مجموعه ، Netflix یک سری کوچک به نام “The Witcher: Blood Origin” یا “The Witcher: Blood Origin” با الهام از کتاب ویچر ، که بیش از دویست و پنجاه سال اتفاق افتاد ، هزار سال قبل از اولین سری ، ساخت.

در مصاحبه ای با The Warp ، Lauren Schmidt-Heischrich Schuner ، از مجموعه ویچر ، اخیراً فاش کرد که داستان فصل دوم این سریال بیشتر از فصل اول گیج کننده نخواهد بود و علیرغم استفاده ، داستان مستقیم تری را بیان می کند. از فلاش بک و فلاش بک فصل اول The Witcher کمی غیر معمول و گیج کننده است زیرا در سه فصل مختلف است ، اما در فصل دوم ، با حرکت داستانی داستان و شخصیت های اصلی. در همان زمان ، ما دیگر چنین مشکلاتی را نخواهیم دید و ما همچنین می توانیم از Emerging from the past و آینده نیز استفاده کنیم.

فصل اول The Witcher در اولین ماه پخش خود در Netflix بیش از 76 میلیون بیننده داشت. رقمی باورنکردنی که آن را به یکی از پربیننده ترین مجموعه هایی تبدیل کرد که در سال 2019 در همه زمینه های موجود منتشر شد. ویچر داستان شکارچی اژدها به نام گرالت را روایت می کند که سعی می کند جای خود را در دنیایی مملو از ظلم و تاریکی بیابد. این جنگجوی زیبا اما فقیر درگیر جنگ بین دو ملت شیطانی به نام امپراتوری نیلفگاردین و پادشاهی شمالی است و در این بین باید از دوستان و بستگان خود محافظت کند.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا