لوازم خانگی

آنچه در همایش خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ در سال 2017 اتفاق افتاد


خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ “MENA” (MENA) در هفتمین کنفرانس سالانه این شرکت در سنگاپور نشان داد که تا چه حد برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند.به در این کنفرانس محصولات سامسونگ مانند خانواده تلویزیون QLED ، ماشین لباسشویی FlexWash ، کولر گازی Windless و اعضای خانواده Galaxy A 2017 معرفی شد. علاوه بر محصولات معرفی شده ، سامسونگ در کنفرانس نحوه توسعه اینترنت اشیا را با استفاده از اکوسیستم محصولات و ابزارها ، با قابلیت اتصال به یکدیگر. برخی از آنها به آرامی.

در طول کنفرانس ، سامسونگ کارگاهی تحت عنوان “ذهن کاوشگران: داده های ابری خواسته های ما را آشکار می کند” با همکاری جیلیانگ سانگ ، کارشناس داده های ابری و معاون رئیس Domosoft ، در کنفرانس MENA برگزار کرد. در این کنفرانس ، دکتر سنگ نتایج تحقیقات خود را توضیح داد و گفت با مشاهده و درک تغییرات و پویایی ذهن مردم که در شبکه های اجتماعی پنهان شده است ، می توانیم روندهای جهانی حاکم بر جامعه خود را درک کنیم. در این جلسه ، وی روشهای اساسی برای کشف فراداده های اجتماعی را همراه با چندین مورد موردی که کاربردهای موفق آنها را در دنیای واقعی نشان می دهد ، توضیح داد.

ژونگ رو لی ، رئیس دفتر خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ الکترونیکس می گوید: “نوآوری در رگ های سامسونگ می جوشد و بخشی از میراث این شرکت است.” این ما را قادر می سازد تا امکانات بی پایان و تجربیات جدید را برای مشتریان خود ارائه دهیم. ما سالهاست در مورد اینترنت اشیا صحبت می کنیم ، اما هرگز تسلیم نمی شویم ، همه محدودیت ها و مشکلات را تحت فشار قرار می دهیم تا مطمئن شویم که انقلابی در اینترنت اشیا (IoT) ایجاد کرده ایم. “امسال ، ما روند نوآوری خود را برای ارائه محصولات و خدمات منحصر به فرد طراحی کردیم که همه بر مشتریان ما متمرکز است.”

برای کمک به جوامع منطقه ، سامسونگ برنامه آکادمی جوانان سامسونگ (که در ایران به عنوان امید برای جوانان شناخته می شود) را معرفی کرد که فناوری را در بین جوانان منطقه ترویج می کند. علاوه بر این ، در پروژه های مشترک با سازمان های غیردولتی ، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه های مختلف منطقه ، سامسونگ در حال توسعه مدارس هوشمند در 10 شهر دیگر در خاورمیانه و شمال آفریقا است – مدارسی که نه تنها چشم انداز آموزشی ، بلکه تجربه فناوری اطلاعات را نیز ارائه می دهند. • همچنین یک کلاس درس را از نظر تحصیلی برای دانش آموزان فراهم می کند.

لی می گوید: “هدف سامسونگ ارائه محصولاتی است که نه تنها به مشتریان حق انتخاب می دهد ، بلکه تغییر مثبتی در زندگی آنها ایجاد می کند.” “سامسونگ موظف است با استفاده از فن آوری های موجود ، به رفاه اجتماعی در منطقه MENA کمک کند.”

در طول کنفرانس ، سامسونگ سمیناری در مورد فناوری تلویزیون خود برای رسانه ها و شرکای تجاری برگزار کرد و در مورد استراتژی تلویزیون QLED خود در سال 2017 صحبت کرد. این سمینار شامل معرفی ویژگی های کلیدی تلویزیون های QLED مانند کیفیت تصویر ، فراداده رنگی پویا و موارد دیگر بود. به

انجمن خاورمیانه و شمال آفریقا 2017 (2)

سرگرمی به شیوه ای متفاوت

در این کنفرانس ، سامسونگ پیشرفت های خود را در کیفیت تصویر ، طراحی ، قابلیت های هوشمند و پخش حرفه ای صدا در تلویزیون های خود نشان داد. سامسونگ همه تلویزیون های QLED خود را با کیفیت تصویر عالی در نمایشگر به نمایش گذاشت. تلویزیون های QLED سامسونگ که مواد فلزی جدیدی به دستگاه های نیمه رسانای نانو اضافه کرده اند ، ترکیب کاملی از نور و رنگ را در فناوری های صفحه نمایش فعلی ارائه می دهند. نتیجه یک تلویزیون QLED بسیار بزرگ با تصویر واضح و واضح است که از همه زوایا یا در هر محیطی قابل مشاهده است.

عناصر طراحی معرفی شده در تلویزیون QLED سامسونگ تجربه تلویزیون را به سطح جدیدی می رساند. کابل نامرئی شلوغی و سیمهای ریز پشت تلویزیون را از بین می برد. از طرفی دیگر لوازم جانبی این محصول مانند دیوار آویز بدون شکاف به کاربران این امکان را می دهد که تلویزیون را به راحتی و سریع به دیوار وصل کنند.

همه تلویزیون های هوشمند سامسونگ در سال 2017 مجهز به اینترنت اشیا خواهند شد تا کاربران بتوانند از تجربه متفاوت تماشای تلویزیون لذت ببرند و در عین حال سایر دستگاه های خانگی را کنترل کنند. کنترل شگفت انگیز تلویزیون سامسونگ ، کنترل از راه دور بهبود یافته است و اکنون می توان از آن برای کنترل دستگاه های بیشتر استفاده کرد.

برای تکمیل تجربه سرگرمی خانگی ، سامسونگ محصولات صوتی خود را در کنفرانس خانواده 2017 نیز به نمایش گذاشت.این محصولات شامل Sound+جدید این شرکت است که دارای ساب ووفر داخلی ، بلندگوی بی سیم H7 و پخش کننده Blu-ray UHD است. این محصولات مجموعه ای از ویژگی های حرفه ای و کاربردی را به کاربران ارائه می دهند که به آنها امکان می دهد آنها را با دستگاه های مختلف متصل کرده و تجربه خاصی داشته باشند.

در طراحی و عملکرد عالی و تمیز

سامسونگ نسل کاملاً متفاوتی از دستگاه های خانگی را ارائه کرده است که به مشتریان انعطاف پذیری و انتخاب بیشتری برای تصمیم گیری در مورد شیوه زندگی آنها می دهد. سال گذشته در کنفرانس خاورمیانه و شمال آفریقا ، سامسونگ اولین نسل از لباسشویی خود را معرفی کرد و سبک جدیدی از لباسشویی را به خانه کاربران معرفی کرد. از جمله AddWash ، که با یک درب اضافی به کاربران اجازه می دهد مواد باقی مانده را در ماشین لباسشویی قرار دهند تا در هر زمان از چرخه شستشو شسته شوند.

امسال نیز سامسونگ امکانات بیشتری برای شستشو به مصرف کنندگان معرفی می کند. امسال سامسونگ ماشین لباسشویی FlesWash را برای رفع نیازهای خانواده مدرن امروزی معرفی کرد. ماشین لباسشویی سامسونگ 2 در 1 بزرگترین محصول در کلاس خود است که مجهز به ماشین لباسشویی با ظرفیت 23 کیلوگرم جلو و ماشین لباسشویی بالایی با ظرفیت 3.5 کیلوگرم است. این دستگاه به صاحب خود اجازه می دهد تا هر دستگاهی را که می خواهد لباس ها را جداگانه با توجه به نوع مصرف شستشو دهد ، انتخاب کند.

سامسونگ امسال کولرهای بدون باد را نیز معرفی کرد. خنک کننده بدون باد فناوری جدید سامسونگ در صرفه جویی در انرژی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد بدون نگرانی از باد مستقیم از هوای خنک و ملایم لذت ببرند. برای دستیابی به این هدف ، سیستم به آرامی هوای خنک را از 21000 دریچه هوای کوچک دمیده و “هوای ثابت” را با سرعتی کمتر از 0.15 متر بر ثانیه وارد می کند. سیستم خنک کننده دو مرحله ای بدون باد ابتدا از حالت خنک کننده سریع خود استفاده می کند تا دمای محیط را به دمای مورد نظر کاربر برساند ، سپس با تغییر حالت و تغییر حالت خنک کننده بدون باد ، هوای دلپذیری تولید می کند. این ظرفیت خنک کننده دوگانه بیش از 72 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

سامسونگ بار دیگر کشش و طراوت مطلوب غذا را در یخچال های خود برجسته می کند. یخچال های سامسونگ RT7000 با فناوری خنک کننده دوقلو با پنج حالت تبدیل انعطاف پذیری بالایی را به مصرف کننده ارائه می دهند و به آنها این امکان را می دهند تا بسته به شرایط شما ، فضای یخچال را کاهش داده یا در مصرف برق صرفه جویی کنند. همچنین ، سیستم خنک کننده سه گانه منحصر به فرد سامسونگ که در یخچال های T9000 این شرکت استفاده می شود ، همراه با فناوری خنک کننده دقیق سرآشپز ، به سرآشپز این امکان را می دهد تا دما و رطوبت مطلوب غذای داخل یخچال را با غذاهایی که طعم اولیه خود را دارند تنظیم کند.

انجمن خاورمیانه و شمال آفریقا 2017 (3)

مرکز کهکشان در دستان هدفون است

کنفرانس خاورمیانه و آفریقای مرکزی سامسونگ جایی بود که این شرکت از اکوسیستم محصولات متنوع با هدف بهبود زندگی کاربران رونمایی کرد. سامسونگ در این کنفرانس Samsung CUE را معرفی کرد. Q یک فروشگاه سرگرمی محتوای دیجیتالی و چند رسانه ای است که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا واقع شده است. این سرویس جدیدترین موسیقی امروز ، تماس های صوتی ، مجلات و محتوای مشابه را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این سرویس در آینده محتوای بیشتری مانند برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها و محتوای آموزشی نیز ارائه می دهد.

سامسونگ به منظور معرفی اکوسیستم خود ، اخیراً گوشی های گلکسی A 2017 را معرفی کرده است. این گوشی ها با طعم تصفیه شده ، متفکرانه ، متمایز و پیشگام طراحی شده اند و بهترین عملکرد و کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند. علاوه بر این گوشی ها ، امسال سامسونگ ساعت هوشمند جدید Gear S3 خود را معرفی کرد که ترکیبی از طراحی بی انتها با آخرین فناوری ، از جمله قابلیت مقاومت در برابر آب IP68 ، بلندگوی داخلی و GPS است.

علاوه بر محصولات ارائه شده ، سامسونگ به تقویت مشارکت خود با رهبران صنعت برای ارائه برنامه های کاربردی مختلف ادامه داده است که همه آنها به بهبود محدوده Gear کمک می کند. در این کنفرانس ، او بندهای جدیدی را که برای ساعت خود طراحی شده بود و مجموعه تناسب اندام Under Armour معرفی کرد.
telegram_ad2_1

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا