لوازم خانگی

به مقدار لازم! جشنواره‌ی لوازم آشپزی و وسایل آشپزخانه دیجی‌کالا


جشنواره تابستانی آشپزخانه و لوازم ای بی سی مگ با عنوان «در صورت نیاز» از یکشنبه 21 مرداد آغاز می شود. این جشنواره 4 روزه از ساعت 10 صبح روز یکشنبه آغاز و تا ساعت 12 ظهر چهارشنبه 24 مرداد ساعت 12 ادامه خواهد داشت. در این روز گرم تابستان، مغازه های عالی با تخفیف های ویژه در انتظار شما هستند.

تا 50% تخفیف روی همه چیز!

با این جشنواره چهار روزه، علاوه بر دسترسی به پیشنهادات شگفت انگیز، امکان خرید انواع ظروف و لوازم آشپزخانه، شیرینی پزی، ظروف سیار آشپزی، انواع ظروف و غذا، انواع نوشیدنی ها، تولید کنندگان و سایر محصولات را دارید. گروه هایی از برندهای معروف و از تخفیفات ویژه تا 50% برخوردار شوید. این جشنواره زمان بسیار خوبی برای خرید انواع غذا با تخفیف های شگفت انگیز خواهد بود، از برنج مرغوب گرفته تا ادویه و سبزیجات!

انواع ظروف و ظروف پخت و پز

در این جشنواره با خرید دستگاه یخ ساز، وافل ساز داخلی، دستگاه دست دوم و باربیکیو یا حتی توستر مخصوص با قیمتی باورنکردنی این فرصت را دارید که گرمای روزهای تابستان را بیشتر لذت ببرید. در این جشنواره می توانید کیک های خانگی تازه با قالب های جدید را با قیمت های مقرون به صرفه تجربه کنید و با خوردن آن ها در کنار قهوه داغ در فضایی دلنشین، روز خود را بهتر کنید. از این فرصت استفاده کنید و محصولاتی را که می خواهید برای طبخ غذاهای لذیذ چه در آشپزخانه و چه در سفر با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنید.

بیش از 100 آیتم شگفت انگیز

در طول این جشنواره، پیشنهادات شگفت انگیز ای بی سی مگ طبق معمول شما را شگفت زده خواهد کرد. ظرف مدت چهار روز بیش از 100 محصول با تخفیف ویژه در این بخش از سایت قرار می گیرد. پس استفاده کنید و به ای بی سی مگ عجله کنید.

جنگ در آشپزخانه!

همچنین بزرگترین رقابت آشپزی ایران، جنگ آشپزخانه را فراموش نکنید. این مسابقه تا 19 مرداد ساعت 14 ادامه خواهد داشت. برای شرکت در مسابقه روی دکمه زیر کلیک کنید.

وارد مسابقه شوید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا