آشپزی

طرز تهیه چای کرک عربی؛ خوش‌طعم و خوش‌عطر


ما ایرانی ها به نوشیدن یک لیوان چای در گرم ترین روز سال هم معروفیم! چای کراک یکی از نوشیدنی های خوشمزه و بسیار قدرتمند است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه چای کرک را به شما آموزش می دهیم که عاشق آن شوید.

چای کراک عربی بلافاصله

طرز تهیه چای کرک

چای یکی از بهترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های گرم دنیاست که روش های مختلفی برای تهیه آن وجود دارد. چای کراک از کشورهای عربی می آید و طعم فوق العاده ای دارد.

مخلوط

تجهیزات مقدار
آب ولرم یک لیوان
شیر نر یک سوم لیوان
فشارش بده 3 مثقال
درخت دارچین یک تکه
سس کارامل 3 قاشق چایخوری
چای سیاه یک قاشق
کرم رنگ یک قاشق
پودر زعفران یک سوم قاشق چایخوری

طرز تهیه چای کرک

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه چای کراک عربی

طرز تهیه چای کرک

1.
برای تهیه چای داغ و کراکرهای خوشمزه ابتدا یک ظرف شیر جوشیده را روی آتش بگذارید. وقتی کمی داغ شد سس کارامل را اضافه کنید و هم بزنید تا مانند تصویر حباب بزند.

طرز تهیه چای کرک

2.
در این مرحله بعد از حباب زدن سس کارامل، یک لیوان آب ولرم اضافه کنید و هم بزنید تا آب و سس کارامل به هم برسند. سپس صبر کنید تا آب کمی بجوشد.

طرز تهیه چای کرک

3.

در این مرحله که آب به جوش آمد یک قاشق چای خوری سیاه به مواد اضافه کنید و مخلوط کنید.

طرز تهیه چای کرک

4.
حالا مخلوط آماده شده را به اندازه یک قاشق چایخوری در قالب سیلیکونی بریزید و خوب فشار دهید و در این مرحله هل و دارچین و زعفران را به بقیه این مواد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و اجازه دهید مواد به مدت 10 دقیقه بپزند. .

طرز تهیه چای کرک

5.
در مرحله آخر شیر را با خامه مخلوط کرده و به مواد باقی مانده اضافه کنید و اجازه دهید 10 دقیقه دیگر همه مواد بپزند.

طرز تهیه چای کرک

6.
بعد از 10 دقیقه چای کراکر خوشمزه آماده است. از صافی رد می کنیم و داخل لیوان مورد نظر می ریزیم.

این نوشیدنی گرم بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستان است.

استعداد مگ دیجیتال بستری برای یافتن و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن به خاطر استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محتوا را برای افرادی که دارای مهارت های حرفه ای در ساخت ویدیو هستند فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا