هنر و سینما

چرا این همه فیلم در هالیوود این هفته شروع به فیلم‌برداری کردند؟


آغاز ژوئیه 2021 با اعلامیه های مختلفی مبنی بر آغاز تولید چندین فیلم همراه بود. با افزایش ممنوعیت بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، هالیوود به آرامی به حالت عادی باز می گردد. در حالی که برخی از فیلم ها تحت دستورالعمل های نگهداری کرونا در آن دوره فیلمبرداری شده اند ، هفته گذشته شاهد افزایش بازده بودیم.

به گفته استودیو ، Knives Out 2 ، Black Panther: Wakanda Forever ، Aquaman و The Lost Kingdom ، Transformers: Rise of the Beasts و John Wick 4 همگی این هفته تولید خود را آغاز کردند. در اینجا برخی از تنظیمات shareware است که می توانید از اواسط ژوئیه تا پایان ماه ژوئیه استفاده کنید. بینندگان فیلم به زودی کارهای مورد انتظار روی صفحه نقره ای را خواهند دید.

در فوریه 2020 ، Mission Impossible 7 و The Matrix 4 عکس گرفتند. محدودیت های کرونا در اواسط ماه مارس تشدید شد و تولید هالیوود متوقف شد. استودیو پروژه آنها را دوباره ارزیابی کرد ، زیرا تابستان 2020 ویرانگرترین زمان در تاریخ گیشه بود و سینماها مجبور به تعطیلی شدند. در حالی که برخی از استودیوها به تلویزیون رفتند و محبوبیت بیشتری پیدا کردند ، انتشار A Quiet Place Part II و Black Widow بیش از یک سال به تأخیر افتاد. تولید فیلم هایی مانند ماموریت غیرممکن و ماتریکس تا پایان پاییز ، تا زمان کرونا به تعویق افتاده است. استودیوها مجبور بودند امنیت شرایط تولید را حفظ کنند و مجبور به رعایت فاصله جامعه در حین ساخت بودند و به دلایل هیچ مورد خوب کرونا پیدا نشد.

هالیوود

تام کروز در تلاش برای ایجاد یک محیط امن برای محل کار در خط مقدم بود و حتی ضبط صوتی او در حال پخش هشدار در مورد ایمنی ماموران غیرممکن ماموریت پخش شد. تولید این فیلم پس از یک رابطه موفق کرونا در اوایل ژوئن سال جاری از سر گرفته شد. تعطیلی تولید تاریخ اکران آن را به تاخیر انداخته است و حتی شرکت های بزرگی مانند مارول تغییر تاریخ اکران فیلم های آینده را آغاز کرده اند. شانگ چی و افسانه ده حلقه یکی از معدود مواردی بودند که قبل از طاعون شروع به تولید کردند و توانستند فیلم را بدون یک مثال خوب به پایان برسانند.

اکنون ، یک سال و سه ماه بعد ، با گسترش واکسن ها و کاهش تعداد موارد ، هالیوود شروع به زایمان می کند. آنها در مکانی آرام ، با سرعت بالا و خشمگین ، شروع خوبی در گیشه داشتند و 48 میلیون و 70 میلیون دلار درآمد داشتند که نشانه خوبی برای صنعت فیلم است.

او خیلی زود عصبانی و ناراحت شد زیرا خواسته طرفداران را ارائه داد و در نتیجه ، تماشاگران برای حمایت به سینما رفتند. با سرمایه گذاری ، استودیو اکنون می تواند دوباره سرمایه گذاری کند و فیلمسازان و فیلمسازان دیگر به کار خود باز می گردند. همه اینها تا زمانی امکان پذیر است که دستورالعمل عروق بیماری کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس وجود داشته باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا