هنر و سینما

دیزنی پلاس تا سال ۲۰۲۶ رکورد تعداد مشترکان نتفلیکس را خواهد زد


به گفته یکی از تحلیلگران ، DisneyPlus پیش بینی می شود تا سال 2026 به 294 میلیون مشترک برسد ، در حالی که نتفلیکس 286 میلیون پیش بینی کرده بود.

انتظار می رود دیزنی تا سال 2026 به عنوان بزرگترین سرویس پخش آنلاین با بیشترین مشترکین در سراسر جهان تبدیل شود و از Netflix ، رهبر فعلی سرویسهای پخش آنلاین ، پیروز شود. اپیدمی فعلی که بسیاری از افراد را در خانه به دنبال کار کرده است به نفع مشاغل آنلاین است.

طی دو سال گذشته ما شاهد سرویس های جدیدی مانند Peacock ، HBO MAX و APPLE TV + هستیم که به سرویس پخش آنلاین اینترنت می پیوندند و به سطوح مختلف موفقیت می رسند. که یکی از موفق ترین خدمات ارائه شده توسط دیزنی پلاس است.

دیزنی پلاس در نوامبر 2019 راه اندازی شد و اخیراً اعلام کرد که 95 میلیون مشتری دارد ، که از هدف اولیه دیزنی برای جذب 90 میلیون مشتری در چهار سال فراتر رفت. هیچ نشانه ای از کاهش روند جذب شنوندگان به این سرویس وجود ندارد. در همین حال ، Netflix به مدت طولانی به عنوان یک سرویس پخش مستقیم در اینترنت با بیش از 200 میلیون کاربر شناخته شده است. با این حال ، ممکن است در چند سال تغییر کند.

با توجه به مجموعه فیلم ها و کارتون های تولید شده توسط دیزنی ، که بخشی از خانواده هستند و همچنین مالکیت دیزنی بر حق تولید سریال های Star Wars و Marvel ، تولید آنها تمایل طرفداران آنها را افزایش داده است. پادشاه پخش آنلاین در 5 سال آینده

در طول برنامه روز سرمایه گذار در ماه دسامبر ، دیزنی ده ها فیلم و سریال را اعلام کرد که برای توزیع به دیزنی پلاس مراجعه می کنند. 10 نمونه از این پروژه ها مربوط به جنگ ستارگان است ، از جمله مجموعه ای که روی شخصیت های محبوب متمرکز است و ممکن است بتوانند موفقیت را مانند سریال مندلیف تکرار کنند. در اینجا ده نمونه از پروژه های پیش از سری مارول آورده شده است که به جذب بینندگان به شیوه ای مشابه سری واندا ویژن کمک می کند.

با وجود همه اینها ، نتفلیکس زیر بار چالش هایی که دیزنی پلاس برای آن آماده می شود نیست. در اوایل ژانویه ، نتفلیکس اعلام کرد که امسال حداقل 71 فیلم اصلی را اکران می کند. مجموعه Bridgeton ، که در اواخر سال 2020 منتشر شد ، همچنین نشان داد که Netflix قادر به ایجاد سر و صدا و علاقه بیشتر از هر سرویس دیگری است.

به نظر می رسد 105 میلیون مشترک Netflix ، بیش از Disney Plus ، در حال کاهش نیستند و با همه گیری فعلی ، تعداد بیشتری از مردم از خدمات جریان آنلاین متنوع تری نسبت به گذشته استفاده می کنند. بنابراین ، به نظر می رسد که دیزنی پلاس و نتفلیکس در آینده با هم زندگی می کنند و صبور خواهند بود ، که برای کسانی که از طیف گسترده ای از محتوا و فیلم ها و سریال ها انتخاب می کنند بسیار مناسب است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا