هنر و سینما

اعلان قرمز؛ هر آنچه از فیلم اکشن جدید نتفلیکس می‌دانیم


رایان رینولدز ، دواین جانسون (راک) و گال گادوت همه ستارگان رویداد مهیج امضای نتفلیکس Red Notice هستند.

بیشتر ناظران صنعت هالیوود می گویند که دنیای سینما دیگر فقط به ستاره ها محدود نمی شود. زمانی بود که برخی از بازیگران به دلیل حضورشان در فیلم ، صرف نظر از طرح فیلم ، بینندگان را به سینما می کشاندند. با این حال ، هنوز چند نام بزرگ وجود دارد که جعبه را برای آنها قرار می دهند ، حتی اگر به آسانی دهه های قبل نباشد.

شاید بزرگترین این نامه ها جانسون باشد که به عنوان یک کشتی غرق شده معروف شد و در هالیوود به موفقیت بزرگی دست یافت. همه فیلم های جانسون موفق نبوده اند ، اما در حال حاضر ، حضور او بسیار ضروری است. پس از آن ، رینولدز وجود دارد ، که در ددپول نقش دو ستاره را بازی کرد ، که شخصیت پیکاچو را در کارآگاه پیکاچو و بازیگر مرد آزاد شگفت انگیز به تصویر کشید. گال گادوت در نقش یک بازیگر زن شگفت انگیز در جهان در حال توسعه Dysi به عنوان شخصیت اصلی بازی می کند و بی شک یکی از دلایلی است که باعث جذب بینندگان می شود.

این سه ستاره ، که هر دو با دنیای فیلم DC ارتباط دارند ، هرگز با هم کار نکرده اند و این یکی از دلایلی بود که چراغ قرمز در ذهن بسیاری از مخاطبان نقش بست. اما چه اطلاعاتی در مورد این کار در دسترس است؟

تاریخ صدور

در ابتدا ، فیلم قرار بود طبق برنامه و به دلیل وجود ستاره های بزرگ در سینماها اکران شود. البته این برنامه تا زمانی ادامه داشت که نتفلیکس در تابستان 2019 حق فیلم را از یونیورسال خریداری نکرد. نتفلیکس قصد دارد اعلامیه قرمز را در 12 نوامبر 2021 در سرویس پخش خود پخش کند. بودجه این فیلم حدود 200 میلیون دلار است و گران ترین فیلم Netflix تا به امروز است.

آریو

هشدار قرمز

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دواین جانسون به عنوان پلیس اینترپل به نام راستی ، رایان رینولدز به عنوان یک هنرمند جعلی ماهر و گال گادوت به عنوان ماهرترین سارق هنر جهان معرفی می شود. اسامی شخصیت های رینولدز و گودو هنوز تایید نشده است. Rito Aria از Umbrella Academy و Chris Diamontopoulos از Silicon Valley نیز در نقش های ناشناخته در فیلم دیده می شوند. شایان ذکر است که مدیر هشدار قرمز روسن مارشال توربر است که با جانسون در مرکز اطلاعات مرکزی و در استودیو کار می کرد.

آیات تاریخی

در واقع ، او یک رقیب اینترپل با یک بازی راک بود که به دنبال هشدار قرمز توسط آژانس اینترپل ، به دنبال دستگیری سارق بدنام هنر بود که نقش گادوت را بازی می کرد. این هنرمند جعلی ، با بازی رینولدز ، با شخصیت گادوت رقابت می کند و در واقع برای یافتن گادوت با هم کار می کند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد پیچیدگی فرش قرمز در دست نیست.

تریلر

Netflix هنوز یک تریلر کامل برای اعلامیه قرمز منتشر نکرده است ، که چندان تعجب آور نیست ، زیرا آنها اغلب منتظر می مانند تا منتشر شود. در حال حاضر ، یک ویدیوی پیش نمایش از این پروژه را می توان در فضای آنلاین مشاهده کرد که از تصاویر مختلف فیلم تشکیل شده است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا