هنر و سینما

باران احمدی در سریال بی گناه

بیوگرافی کامل باران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه + آثار

بیوگرافی باران احمدی

باران احمدی : متولد دهه ۸۰ اهل تهران بازیگر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی باران احمدی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 او محصل است و مشغول درس خواندن در تهران است و همچنین دختر واقعی مهران احمدی کارگردان و بازیگر می باشد.

سوابق هنری

وی اولین بازی خود را با سریال بی گناه آغاز کرد و به واسطه پدرش وارد این حرفه شد. به گفته خودش وجود پدرش باعث علاقه او به این کار شد.  او در این سریال نقش دختری سر به هوا اما باهوش را بازی میکند که نقش مادرش را خانم نسرین نصرتی ایفا کرده و مهران احمدی نیز نقش پدرش را در سریال ایفا میکند. سارینا در این سریال به همراه برادر بزرگترش سینا هر روز چالش های جدیدی را برای پدر و مادر خود ایجاد میکنند که با مشاهده این سریال زیبا به این چالش ها پی خواهید برد،این سریال از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. او در این سریال که برای اولین بار تجربه بازیگری دارد توانست خودش را ثابت کند. شاید یکی از دلایلی که ایشان توانست خودش را ثابت کند همبازی شدن با بازیگران مطرحی چون شبنم مقدمی،محسن کیایی،مسعود رایگان،ویشکاآسایش و… است. در واقع به طور کل این سریال بازیگران جدید و تازه کار زیادی دارد از جمله نوید لایقی مقدم،احسان معجونی،مبینا طبایی و… که همین نکته باعث شده مخاطبین زیادی داشته باشد.

بیوگرافی کامل باران احمدی

همسر باران احمدی کیست

از زندگی شخصی و تاهل ایشان چیزی در دست نیست اما پیش بینی میشود ایشان مجرد باشند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • بی گناه
  • و…

دیگر عکس های باران احمدی

باران احمدی کیست

باران احمدی بازیگر نقش سارینا در بی گناه

سن باران احمدی

همراه ما باشید


باران احمدی(Baran Ahmadi) هنرپیشه جدید دهه هشتادی ایران می‌باشد که این روزها با بازی در نقش سارینا سریال بی‌گناه بر سر زبان‌ها افتاده است. تشابه فامیلی باران با کارگردان این سریال مهران احمدی، باعث کنجکاوی مخاطبان برای پیدا کردن نسبت فامیلی آن‌ها می‌باشد، درواقع بازیگر سارینا دختر واقعی مهران است که در اولین فعالیت هنری‌اش هم در سریال بی‌گناه نقش دختر این کارگردان را به عهده دارد.

بازی این هنرپیشه جدید در کنار بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مهرانه مهین ترابی و مسعود رایگان به دیده شدن بیشتر او کمک کرد. برای آشنایی بیشتر با زندگینامه این هنرمند جوان با ما همراه باشید.

 مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل

باران احمدی

تاریخ تولد (سن)

متولد دهه 80

محل تولد

تهران

شغل

محصل

مشخصات فیزیکی

قد

حدود 170 سانتی متر

وزن

حدود 70 کیلو

رنگ چشم

مشکی

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام پدر

مهران احمدی فصیح

نام برادران

ندارد

نام خواهران

ندارد

شغل پدر

بازیگر_کارگردان

بهترین آثار باران احمدی

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

سریال بی گناه

سارینا معصومی

1401

 بیوگرافی کامل باران احمدی

باران احمدی متولد دهه هشتاد در تهران می‌باشد متأسفانه اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد و سن باران احمدی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیست و حتی در پیج اینستاگرام باران و مهران احمدی اشاره به تاریخ تولد این هنرپیشه بااستعداد نشده است. از مشخصات فیزیکی دختر مهران احمدی جزییاتی در دسترس نیست ولی از روی ظاهر می‌توان حدس زد که حدود 170 سانتی‌متر قد و 70 کیلو وزن دارد و از دیگر مشخصات می‌توان به مو و چشم مشکی و راست‌دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده باران احمدی کم‌جمعیت است زیرا تک‌فرزند خانواده است و خواهر و برادری ندارد. پدرش، مهران احمدی بازیگر و کارگردان می‌باشد که در 1352/12/9 در تهران به دنیا آمد. اطلاعاتی از نام و شغل مادر باران و همسر مهران احمدی در سایت‌ها نیست.

تحصیلات

تحصیلات باران احمدی، مشخص نیست و حتی در اینستاگرام این هنرپیشه به اینکه در کدام مدرسه و در چه رشته‌ای مشغول به تحصیل است اشاره‌ای نشده است.

باران احمدی و همسرش

باران احمدی و همسرش، یکی از سؤالات مخاطبان بعد از موفقیت او در سریال بی‌گناه است. اما پاسخ این سؤال که دختر مهران احمدی ازدواج‌کرده است یا خیر؟ قطعاً خیر است. باران مجرد است و ازدواج‌نکرده است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت باران احمدی در سال 1400 با بازی در نقش سارینا معصومی در سریال بی‌گناه اتفاق افتاد. سارینا سریال بی‌گناه در نخستین فعالیت هنری‌اش که از شبکه نمایش خانگی پخش شد با پدرش هم‌بازی شد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات باران احمدی مشخصی نیست، زیرا این هنرپیشه تازه وارده مصاحبه‌ای انجام نداده است و حتی در اینستاگرامش عکس زیاد به اشتراک نگذاشته است که بتوان به علایق او پی ببریم. از مصاحبه‌ای که مهران احمدی در مورد دخترش انجام داده می‌شود فهمید که باران عاشق موسیقی رپ است و از خواننده‌ها به امیر تتلو علاقه‌مند است. از عکسی‌های که مهران با دخترش باران منتشر کرده است می‌شود فهمید که او دوچرخه‌سواری را دوست دارد.

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

baranahmadiofficial

باران احمدی اینستاگرام

باران احمدی اینستاگرام، یکی از جست‌وجو های موردعلاقه کاربران در اینترنت است. اما نشانی اینستاگرام باران احمدی به آدرس baranahmadiofficial است که 1926 فالور دارد و بیست صفحه را دنبال می‌کند. باران فعالیت اینستاگرامش را در شهریور 1400 با انتشار عکسی از خودش شروع کرد که 3843 لا یک و 272 کامنت خورده است و در کل بیش از دو پست بارگذاری نکرده است.

 فیلم باران احمدی

باران احمدی در بی گناه

باران احمدی در بی‌گناه، نقش دختر دبیرستانی به نام سارینا معصومی را به عهده دارد که دختر عطا با بازی مهران احمدی، پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و خواهر سینا با بازی احسان معجونی است. باران در اولین تجربه بازیگری با محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، ابوالفضل امیری، نوید لایقی مقدم، رؤیا تیموریان، آتیلا پسیانی،، ماهور الوند، یگانه رادبخش، هدیه بازوند،حسین پورکریمی و مبینا طبایی هم‌بازی شد. سریال بی‌گناه، در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی مهران احمدی در سال 1401 از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

لیست فیلم

نام

سال

توضیحات

بی گناه

1400

نقش: سارینا معصومی
کارگردان: مهران احمدی
بازیگران: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، ابوالفضل امیری، نوید لایقی مقدم، رؤیا تیموریان، آتیلا پسیانی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و هدیه بازوند

 

4 حقیقت جالب درباره باران احمدی

  1. باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی ایران است.
  2. این هنرپیشه جوان در سریال بی‌گناه به کارگردانی پدرش به ایفای نقش پرداخته است و نقش دختر مهران احمدی را به عهده دارد.
  3.  باران به علت حضور پدرش در برنامه دورهمی و صحبت‌های که درباره فرزندان و فضای مجازی مطرح کرده بود، مورد اهانت و فحاشی در اینستاگرام قرار گرفت و به همین علت با پدرش دو روز قهر بوده است. مهران احمدی با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که صحبت‌هایش در برنامه دورهمی سانسور شده و دیگر در هیچ برنامه‌ای شرکت نخواهد کرد.
  4.  این هنرپیشه با استعداد عاشق امیر تتلو است.

عکس باران احمدی 

 

پرسش های متداول

نسبت باران احمدی با مهران احمدی بازیگر؟
باران احمدی دختر مهران احمدی است.
باران احمدی کیست؟
باران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه است که دختر واقعی مهران احمدی می باشد.
سن باران احمدی؟
سن باران احمدی مشخص نیست و در سایت ها و حتی اینستاگرام این هنرمند اشاره ای نشده است ولی متولد دهه هشتاد می باشد.

سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی باران احمدی بازیگر جوان که این روزها با سریال بی‌گناه در شبکه نمایش خانگی به موفقیت دست پیداکرده است را بررسی کرده‌ایم. اگر شما هم اطلاعات بیشتر و دقیق از زندگی شخصی، فیلم‌ها و حواشی این بازیگر تازه کار دارید با ما در قسمت نظرات کامنت بگذارید.


بازیگر مشهور کشورمان در تجربه تازه خود به عنوان کارگردان سریال بی گناه دخترش باران نیز در نقش سارینا حضور دارد. در ادامه عکس های از اینستاگرام بازیگران با تصویری از دختر مهران احمدی را در پرشین وی مشاهده کنید.

دختر مهران احمدی

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است و حاصل همکاری برادران کیایی با وی می باشد و به جز کارگردانی سریال بی گناه به عنوان بازیگر در نقش عطا معصومی در این سریال بازی کرده و دخترش باران نیز در نقش فرزندش سارینا در این مجموعه هنرنمایی کرده است.

مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی با بازی در فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد.

مهران احمدی : باران_احمدی در نقش سارینا معصومی در بی‌گناه

دختر مهران احمدیباران دختر مهران احمدی در بی گناه

جدیدترین عکس های اینستاگرام هنرمندان را در ادامه مشاهده می کنید

در سری استوری های جدید اینستاگرام بازیگران مشهور ایرانی تصاویری از سحر ولدبیگی , سانیا سالاری , فاطمه گودرزی , احمد مهران فر , مانی نوری , فرزاد فرزین , بهرام افشاری , پیمان معادی , هلیا امامی , زهرا اویسی , پردیس پورعابدینی , الهام حمیدی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای استوری اینستاگرام هنرمندان را مشاهده کنید.

سحر ولدبیگیسحر ولدبیگی :

 سحر کوچولوی آتیش‌پاره‌ی من! به درَک که نمی‌فهمند تو چقدر بی‌نظیری، من که دوستت دارم» و آرام می‌گیری.
حتما تو هم دلت می‌خواهد تا آخر عمرت به من فکر کنی و بی‌هیچ تظاهری دوستم داشته‌ باشی.
حتما تو هم آخرین پناهگاه انتزاعی‌ جهان‌ت منم.

سانیا سالاریسانیا سالاری :

  هیچ باد مخالف اینجا نیست  با همه بادها موافق باش #حسین_منزوی دوستت دارم عجیب ترین

فاطمه گودرزی :

 با گریمور دوستداشتنی سولماز جان مهربون به جذابیت اصفهان😁❤️پشت صحنه سریال جناب مهدی غفوری(کارگردان)

احمد مهران فر :

 اکران #انفرادی با رضا ❤️

مانی نوری :

  💙✋🏻پِی مان

فرزاد فرزین :

 زندگی انقدر کوتاه هست که باید در لحظه و ‌به امید آینده زندگی‌ کرد ، فرصتی برای برگشتن و غصه خوردن نیست. به قول شاعر که میگه: مخور غم گذشته گذشته ها گذشته…😉

دختر مهران احمدی در نقش سارینا در بی گناه
بهرام افشاری :

 همه بنز و بی ام دوست دارن ما پیکان 🤪

کهنه کار بود اما رفیق جدید ما شد 😉🥹

فروشی هم نیست گفتم همین اولش بگم ✌️🙌😂

عکس: داوود ونداده

جشن تولد ۱۷ سالگی باران معادی

پیمان معادی :

 تولدت مبارک شور و شوق زندگی من happy 17 Baran 💙

هلیا امامی :

  💎اکران فیلم سینمایی هندی غرش آتش ممنون از خانم آذر معماریان عزیز

زهرا اویسی :

 فیلم سینمایی نابازیگر ،ممنون از رفیق و همکار دیرینه حرفه این داریوش جان ، که لطف کردن عکس های مامان جانم رو برام ارسال کردن ، بدرخشید و همیشه در اوج بمانید عزیزان دلم .🧿🌟👌🏻🌱💚♥️

پردیس پورعابدینی :

 ☁️☀️

الهام حمیدی :

 ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﺷﻤﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺳﺖ! ﻏﺎﻓﻞ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮ کسی، دﺭ ﻣﺴﯿﺮﯼ کاﻣﻼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺳﻔﺮ ﻭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﺍست

گردآوری گروه چهره ها در پرشین وی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا