هنر و سینما

گندالف شاید در سریال ارباب حلقه‌ها حاضر باشد (اما بدون ایان مک‌کلن)


سریال تلویزیونی آمازون ارباب حلقه ها نشان می دهد که گاندالف چگونه ظاهر می شود ، نه گندالف ایان مک کللان.

از شان آستین گرفته تا سام وایز گامجی وفادار تا کریستوفر لی تا سارومان شیطان در سه گانه پیتر جکسون ارباب حلقه ها ، تعدادی از آنها به لطف موفقیت یان مک کللان در مورد گوندال فرودو و همکارانش سفری سخت داشتند. مک کلان با سه گانه The Hobbit به جکسون (بر اساس داستان اصلی JRR تالکین) بازگشته است ، اما آینده او به عنوان گندالف هنوز مبهم است ، به خصوص وقتی که صحبت از سریال تلویزیونی آمازون ارباب حلقه ها می شود.

ابتدا اعلام شد که پروژه ارباب حلقه ها در دومین دوره تالکین با بودجه هنگفت انجام می شود. آمازون همیشه وعده داده است که ظاهری آشنا خواهد داشت که طرفداران آن را می شناسند و دوست دارند ، اما به استثنای الروند ، گالادریل و سائورون ، گزینه ها محدود هستند زیرا اکثر شخصیت های هابیت و ارباب حلقه ها هنوز به دنیا نیامده اند. گندالف یک مثال نسبتاً عجیب است. مطمئناً این برنامه تلویزیونی رایج در دستور کار قرار دارد ، اما تا هزاره قرن سوم به قرون وسطی نخواهد رسید. بنابراین ، حتی اگر یان مک کللان آهسته حرکت کند تا دوباره گروه را هدایت کند و کلاه جادویی بپوشد ، ظاهر گندالف در سریال آمازون بعید به نظر می رسد.

ارباب حلقه ها

اولین عکس رسمی آمازون شانس گندالف برای حضور در مجموعه تلویزیونی ارباب حلقه ها را کاملاً تغییر داده است ، در حالی که خبرهای خوبی برای طرفداران “جادوگر پیپ پنهان” است ، اما به نظر نمی رسد چیزهای زیادی امیدوار باشند که ایان مک کللان بازگردد. اولین نگاه آمازون به دوقلوهای لورن و تلپریون همه را شگفت زده کرد و تأیید کرد که سری جدید ارباب حلقه ها شامل نمایش والینور در اولین روز خواهد بود. گاندالف پیش از اعزام به خاورمیانه برای کمک به مبارزه با سائورون ، در سرزمینی جاودانه به عنوان روح مایاها زندگی می کرد ، جایی که گاهی اوقات در آنجا زندگی می کرد و در کنار جن های دیده نشده ایستاده بود. او در آن زمان به الیور معروف بود ، بنابراین هر داستانی درباره والینور در سریال آمازون ارباب حلقه ها توانست ظاهر اصلی گندالف ، الیور را برآورده کند. تقریباً نمی توان از هیچ داستان تالکین مربوط به الیور استفاده کرد ، اما حداقل ما می دانیم که شخصیت گندالف بلافاصله به والینور رفت.

متأسفانه ، Olverine نمی تواند توسط Ian McClellan نمایندگی شود. JRR تالکین عمداً در توصیف ظاهر اجسام مایاها مبهم است و نشان می دهد که آنها می توانند شکل مثبت و فانی یا فقط روحی بدون بدن داشته باشند. وقتی والارد به اولیور و چند مایا دیگر دستور می دهد تا به مرکز بروند و با سائورون بجنگند ، پنج نفر برگزیده (که شامل گندالف ، سارومان ، راداگاست و جادوگر می شود) جادوگر یا جادوگر می شوند. دو آبی). جسم فانی می رسد. در حالی که تالکین این را در تاریخ ناتمام خود گذاشت ، جادوگران عمداً شبیه بزرگان افسران بودند ، بنابراین حاکمان قرون وسطی منشاء آنها را از خارج تفسیر نکردند. (این در نهایت با سارومان بود). کسانی که گاندالف را دوست داشتند پیر و ریش دار به نظر می رسیدند تا خرد خود را به عنوان مشاور مردم خاورمیانه نشان دهند.

این بدان معناست که ظاهر الیور در فصل سوم ، مدتها قبل از نمایش تلویزیونی ارباب حلقه های آمازون ظاهر شد. بنابراین سایر بازیکنان می توانستند آن نقش را بر عهده بگیرند ، مخصوصاً از آنجایی که تالکین می گفت اولیور شبیه یک زیتون است که در والینور یافت نمی شود ، اما اگر گندالف یک جادوگر سابق به نظر می رسد ، با شرح مختصری از JRR تالکین از دوران جوانی جادوگر. به تعارض.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا