هنر و سینما

حمید رضا روحی در سریال جزیره

به گزارش همشهری آنلاین، خبر فوت حمیدرضا روحی در جریان حوادث پنج شنبه شب تهران در حالی منتشر شد که روایت‌های متفاوتی پیرامون فوت او وجود دارد و ویدئوهای سبک زندگی وی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران داشته است. برای روشن شدن زوایای این حادثه با یکی از مدافعان امنیت حاضر در صحنه گفتگو کردیم که به شرح زیر است:

روز پنج شنبه (۲۶ آبان ماه) و حدود ساعت 9 شب بود که دیدیم عده‌ای در حوالی بلوار شهر زیبا چند سطل اشغال را آتش زدند و همین که ما به سمت آنان رفتیم، فرار کردند. از آن خیابان عبور کردیم که یک خیابان طولانی بود و دیدیم اغتشاشگران به فاصله هر ۱۵ متر سطل آشغال‌ها را آتش زده‌اند. ما سر خیابان رفتیم و دیدیم که از ته خیابان به سمت ما لیزر می‌اندازند که فکر کردیم بچه‌های ناجا هستند، اما کمی جلوتر رفتیم و دیدیم که اغتشاشگران هستند و حتی نارنجک دستی هم به سمت بچه‌های مدافع امنیت پرتاب کردند. شاید ۱۰ تا ۱۲ نارنجک دستی به سمت بچه‌ها زدند.

حتی آنان به یکی از بچه‌های مدافع امنیت که جلو رفته بود، یک تیر شکاری زده بودند و فهمیدیم که آن اغتشاشگران اسلحه شکاری هم داشتند. این در حالی است که نیروهای سپاه، بسیج و ناجا که آنجا بودند، سلاح‌هایی چون پینت بال، لانچر اشک‌آور و باتوم داشتند اما اصلاً سلاح گرم نداشتند.

نیروهای مدافع امنیت به سمت اغتشاشگران پینت بال و اشک‌آور زدند و همین مسئله باعث شد که آنان عقب‌تر بروند و ما جلوتر رفتیم. کوچه اول و دوم را رد کردیم و بچه‌ها به سمت اغتشاشگران حمله کردند و آنان فرار کردند و ما زمانی که رسیدیم، دیدیدم که تمام کف کوچه پر از میخ‌های ستاره‌ای است. آنان کل کوچه را روغن و گازوئیل ریخته بودند و نمی‌شد در آنجا راه رفت. سه تا از بچه‌های مدافع امنیت هم که با موتور آمده بودند، روی زمین افتادند.

کوچه دوم و سوم را که رد کردیم، به یک کوچه فرعی رسیدیم و دیدیم که اغتشاشگران دارند از انتهای کوچه فرار می‌کنند و در این میان، دیدیم که در انتهای کوچه فردی با صورت روی زمین است و ما تصور کردیم که افتاده روی زمین، اما زمانی که وی را برگرداندیم دیدیم که بدنش سرد و صورتش کاملاً سفید شده است. یک پزشک هم همراه ما بود و ضربان قلب وی را گرفت و گفت که او فوت کرده است و مشخص شد که حدود یک ساعت است که در آنجا افتاده و تمام کرده بود.

آن فرد «حمیدرضا روحی» بود که یک تیر به قفسه سینه وی خورده بود. بچه‌ها شک داشتند که وی از نیروهای بسیج بوده است یا از طرف مقابل. تا ما پیکر را سر خیابان آوردیم، چند نفر از رفقای وی گفتند که این حمیدرضا روحی و از بچه‌های بسیج است و بعد آنجا همهمه شد که بچه‌های بسیج را زدند و شهید شد. در این میان، چند نفر از افراد دیگری که خیلی تیپ و قیافه آنان به بچه‌های بسیجی نمی‌خورد، به آن جمع اضافه شدند و گفتند که حمیدرضا روحی بسیجی بوده است و بعد برخی از افراد گریه کردند.

سپس فردی آمد و حمیدرضا روحی را شناسایی کرد و گفت که او لیدر است. دوباره ما به شک افتادیم که از کجا معلوم که وی شهید است و شاید از طرف مقابل بوده است. فرمانده ناحیه و حوزه آمدند و فرمانده حوزه گفت که وی با من کار می‌کرد و برای جمع‌آوری آمده بود. تا اورژانس آمد که پیکر را ببرد، این همهمه وجود داشت و معلوم نبود که روحی بسیجی بوده است یا خیر.

آن شب خود ما صفحه اینستاگرام «حمیدرضا روحی» را پیدا کردیم که در پروفایل وی مطالبی علیه جمهوری اسلامی وجود داشت. همچنین مطالبی درباره زن، زندگی، آزادی گذاشته بود. درباره اعتراضات هم پست و استوری داشت که ما به قطعیت رسیدیم که وی آن طرفی بوده است.

البته عکس‌هایی هم از وی بیرون آمد مبنی بر اینکه سابقه بسیج و کارهای جهادی و هیئتی داشته، اما چیزی که قطعیت دارد، این است که توسط اغتشاشگران کشته شده بود. اغتشاشگران، «حمیدرضا روحی» را با کُلت به قفسه سینه وی تیر زده بودند. وی در محل تجمع اراذل و اغتشاشگران افتاده بود و قبل از رسیدن ما فوت کرده بود.

ما اولین نیروهایی بودیم که با ناجا وارد آن صحنه شدیم. اهالی آنجا می‌گفتند که اغتشاشگران یک ساعت قبل از آنکه مدافعان امنیت به آن محل برسند، در آنجا بودند، نارنجک دستی می‌زدند و سطل آشغال‌ها را آتش زدند و آنقدر وقت داشتند که کل خیابان را گازوئیل و میخ ریخته بودند و جنازه روحی هم آنجا بود. این اقدام هم در راستای همان پروژه و توهم کشته‌سازی است.

کد خبر 721343


سریال جزیره مجموعه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی سیروس مقدم می باشد که از 2 آبان ۱۴۰۰ بطور اختصاصی از فیلیمو منتشر میشود. در ادامه اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جزیره به همراه اسامی و بیوگرافی نقش های شاهد ,آذین, مهشید, سعید شاهنگ, نرگس و رضی, شکیبا, رضا, پیام ,گلرخ, امیرحسین, ماهک, اردلان, اشکان, سها, مژده دایی در نقش ناظم و .. با عکس ها و خلاصه قسمت اول تا آخر و دانلود و عکس های جدید بازیگران را ببیند

بیوگرافی بازیگران سریال جزیره با عکس و اسامی کامل + عکس واقعی بازیگران

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

این مجموعه در ۳۰ قسمت به تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری» با فیلمنامه ای به قلم «علی طالب آبادی» ساخته شده است

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال جزیره + خلاصه داستان و زمان پخش

 

اسامی بازیگران سریال جزیره

بازیگران این سریال عبارتند از:

محمدرضا فروتن (شاهد شاهنگ)
هنگامه قاضیانی (آذین)
میترا حجار (مهشید)
حسام منظور (سعید)
غزل شاکری (نرگس)
حمیدرضا پگاه (رضی)
سامیه لک (شکیبا)
بهنام تشکر (رضا)
کاظم سیاحی (پیام)
مینا وحید (گلرخ)
مهدی احمدی
امیر کاظمی (امیرحسین)
رویا جاویدنیا
السا فیروز آذر (ماهک شاهنگ)
زهیر یاری (اردلان)
شهروز دل افکار (اشکان)
پاوان افسر (سها)
شکوفه هاشمیان
شراره رنجبر
مژده دایی (ناظم)
مبینا سادات طبایی
قاسم پور دخانی
اکبر زنجان پور
بیتا فرهی
عزت الله رمضانی فر
امید روحانی
پوراندخت مهیمن
شیرین بینا
رضا رویگری
امیر مقاره (ارشد)
شادی مختاری (صحرا) صراف

خلاصه داستان سریال جزیره

سریال “جزیره” روایتگر قصه ای متفاوت در ژانر درام و اجتماعی است.
صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند ….

خلاصه داستان سریال جزیره

مقدم پیش از این کارگردانی سریال محبوب “پایتخت” را بر عهده دارد که قرار است به زودی برروی انتن صدا و سیما رود. لازم به ذکر است هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان این سریال منتشر نشده است.

داستان سریال جزیره – قسمت 1

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

زمان پخش و انتشار از فیلیمو

اولین قسمت سریال جزیره قراره روز یکشنبه 2 آبان ۱۴۰۰ ساعت 8 صبح از طریق پلتفرم فیلیمو منتشر بشه و قسمت های بعدی نیز هر هفته روزهای جمعه قابل مشاهده است.

بیوگرافی امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در بازیگران سریال جزیره

بیوگرافی امیر مقاره بازیگر نقش ارشد در بازیگران سریال جزیره

امیر مقاره در سال ۱۳۷۴ متولد شد.

امیر مقاره یکی از اعضای گروه ماکان بند است که صدای وی و همچنین چهره طرفدران خاص خود را دارد امیر مقاره موزیسین و خوانندگی را از سنین جوانی آغاز نموده است و همچنین در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد وی در اینستاگرام ۴۰۷ هزار فالور دارد.

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر نقش نرگس در جزیره

بیوگرافی غزل شاکری بازیگر نقش نرگس در سریال جزیره

 

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. شاکری در عرصه سینما و تئاتر فعالیت دارد. او در سن ۱۰ سالگی نقش گلنار را در فیلمی با همین نام بازی کرد، این نقش‌آفرینی، استعداد و توانمندی شاکری را به نمایش گذاشت و آغازی برای شهرت او در حرفه بازیگری شد. همچنین او با بازی در سریال شهرزاد نیز بسیار خوش درخشید.

بیوگرافی محمدرضا فروتن بازیگر نقش شاهد در سریال جزیره

محمدرضا فروتن متولد دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

بیوگرافی میترا حجار بازیگر نقش مهشید در سریال جزیره

میترا حجار متولد بهمن سال ۱۳۵۵ در ایران است. حجار فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده و با کارگردانان بزرگی همچون مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی همکاری کرده است. پس از سریال تلویزیونی پلیس جوان، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با سیروس مقدم است.

بیوگرافی کاظم سیاحی بازیگر نقش پیام در بازیگران سریال جزیره

کاظم سیاحی متولد ۱۳۵۷ در محلات است. سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر، یکی از کاراکترهای محبوب مجموعه تلویزیونی کلاه‌قرمزی است. اغلب او را بابت نقش‌آفرینی‌اش در سریال‌های لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است

بیوگرافی شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در جزیره

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید در سینما و تلویزیون ایران است. سریال جزیره اولین تجربه بازیگری شادی مختاری در نمایش خانگی است؛ او در این سریال نقش صحرا را بازی می‌کند.

بیوگرافی السا فیروزآذر بازیگر نقش ماهک در بازیگران سریال جزیره

السا فیروزآذر منشی صحنه، دستیار کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی در ۲۵ شهریور سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد و دانشجوی فوق لیسانس ادبیات نمایشی است. وی خواهرزاده تهمینه میلانی، کارگردان پرحاشیه سینمای ایران است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگر نقش سعید در جزیره

حسام منظور متولد ۱۳۵۹ در تهران است . وی بازیگری حرفه‌ای تاتر را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۸۸ برای نمایش “مکبث” و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۹۵ برای نمایش “اودیسه” شده است.

بیوگرافی پاوان افسر بازیگر نقش سها در جزیره

پاوان افسـر متولد سال ۱۳۶۳ و اصلتا کرد می باشد.

پاوان افسر از دوران نوجوانی به بازیگری علاقمند بود و با حضور در کلاس های بازیگری اساتید بزرگ توانست بهترین بازیگر ایران شود پاوان افسر دوست دارد در فیلم ها و سریال های بیشتری هم به ایفای نقش بپردازد.

بیوگرافی مینا وحید بازیگر نقش گلرخ در جزیره

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر. بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
فارغ التحصیل فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، یک خواهر و یک برادر دارد.

دیگر عوامل

کارگردان: سیروس مقدم، تیهه کننده: منوچهر محمدی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی و نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری، مجری طرح: امیرحسین حیدری.


زمان پخش فصل دوم سریال جزیره اعلام شد + جزئیات و زمان پخش سریال جزیره 2 ، آیا ادامه سریال جزیره ساخته می شود؟ ،جزیره 2 کی پخش می‌شود؟ زمان پخش فصل دو جزیره و خلاصه داستان و بازیگران جزیره 2 بسیاری برایشان این سوال مطرح شده که آیا «سریال جزیره 2» همین جا به پایان رسید یا ادامه آن را که سریالی پر مخاطب و محبوب است، خواهیم دید؟ در این رابطه عوامل سریال جزیره اعلام کردند که فصل دوم در حال نگارش است و به زودی با بازیگران جدید و بازیگران فصل اول پخش خواهد شد.

زمان و تاریخ پخش فصل دوم سریال جزیره اعلام شد! + بازیگران سریال جزیره 2

 

زمان پخش فصل دوم سریال جزیره و خلاصه داستان و بازیگران جزیره 2

3 بهمن ۱۴۰۰ قسمت آخر مجموعه پرمخاطب «جزیره» از فیلیمو پخش شد و سیروس مقدم کارگردان این سریال مانند همیشه پایانی متفاوت برای سریال خود رقم زد که بسیاری از بینندگان شوکه شدند و بی صبرانه منتظر ساخت و پخش ادامه سریال هستند.

فصل اول سریال جزیره، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیر حسین حیدری در ۱۴ قسمت تولید شد.

سریال جزیره یکی از مجموعه های نمایش خانگی پر مخاطب و پر بازیگر و پر ستاره به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب آبادی است که بازیگران سرشناس و معروفی در آن ایفای نقش کردند.

قسمت چهاردهم جزیره که قسمت پایانی آن نیز محسوب میشد، خانواده شاهنگ را در معرض فروپاشی نشان داده و جدال اعضای خانواده را بر سر قدرت و پول نشان می داد اما با اعلام پایان کار این مجموعه، قصه و سرانجام شخصیت های آن ناتمام ماند.

از جایی دیگر روابط عمومی پلتفرم فیلیمو نیز ساخت فصل دوم سریال جزیره را منتفی اعلام کرد.

علت منتفی شدن نیز، انصراف محمدرضا فروتن یکی از بازیگران اصلی سریال جزیره بود که تا قسمت ششم همراه گروه بازیگری بود و امیر مقاره بازیگر نقش ارشد شاهنگ نیز پاسخ رد خود را برای حضور در فصل دوم این مجموعه اعلام کرد.

فصل دوم سریال جزیره ساخته می شود

اما در واکنش به عدم ساخت جزیره 2، عوامل سریال اعلام کردند که فصل دوم سریال جزیره ساخته میشود. زیرا پس از استقبال از قسمت‌های اول سریال عاشقانه «جزیره» و روند صعودی میزان دقیقه تماشا این سریال که یکی از ابزارهای سنجش میزان مخاطب در شبکه نمایش خانگی است سازندگان این سریال تصمیم به ساخت فصل دوم گرفتند.

السا فیروز آذر بازیگر سریال جزیره در پست اینستاگرامی نوشت: امروز آخرین روز فیلمبرداری من در فصل 1 سریال جزیره است. یه همکاری خوب با بازیگرانی که خیلی دوستشون دارم و با گروهی که ماه ها در کنار هم انرژی گذاشتند تا جزیره بهتر و بهتر بشه. امیدوارم شده باشه. هم گروه جزیره، هم خود جزیره (کیش) هم تماشاگران جزیره رو خیلی دوست دارم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فصل دوم سریال جزیره

حضور امیر مقاره در فصل دوم سریال جزیره

هنوز از حضور امیر مقاره در جزیره 2 خبری منتشر نشده و بطور کامل بازیگران فصل دوم معرفی نشدند و احتمال اضافه سدن بازیگران جدید و  عدم حضور بازیگران قبلی در فصل اول وجود دارد

همچنین ببییند: دانلود کامل قسمت ۱۲ سریال جزیره قسمت ۱۲ دوازدهم کامل و ارزان بدون سانسور 

بازیگران جزیره 2

در سریال جزیره بازیگرانی چون سریال محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه ، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید ، امیر کاظمی، السا فیروزآذر ، زهیر یاری، شهروز دل‌افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، (با هنرمندی) اکبر زنجان‌پور، بیتا فرهی، عزت‌الله رمضانی‌فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا و رضا رویگری، (با معرفی) امیر مقاره و شادی مختاری بازی کرده‌اند

زمان و تاریخ پخش فصل دوم سریال جزیره اعلام شد! + بازیگران سریال جزیره 2

خلاصه داستان

در خلاصه‌ای که از داستان جزیره منتشره شده، آمده است: «صحرا خبرنگار جسوری که در عشق شکست خورده و تحقیر شده، به دنبال برابری با ارشد شاهنگ، معشوق خود که از خانوادهٔ اصیل و ثروتمندی بوده تصمیمات ماجراجویانه‌ای می‌گیرد و وارد روابط تجاری پیچیده‌ای می‌شود که زندگی او و خانوادهٔ شاهنگ را دستخوش تغییرات اساسی می‌کند.»

عوامل

مدیر فیلمبرداری: محمد رضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سید علی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی – نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری، مجری طرح: امیر حسین حیدری.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا