هنر و سینما

دانلود سریال های جدید ایرانی رایگان

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی کدامند؟

دانلود فیلم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برخی افراد است. در این گفتار قصد داریم به معرفی بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی بپردازیم. با ای بی سی مگ همراه باشید.

با توجه به امکانات بسیار عالی که اپلیکیشن تلگرام برای کاربران خود ایجاد کرده است این اپلیکیشن یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه ایجاد کانال است که کاربران زیادی را به اپلیکیشن تلگرام وابسته کرده است. تلگرام یکی از پر جمعیت ‌ترین اپلیکیشن‌های ساخته شده است که 40 میلیون از این جمعیت را کاربران ایرانی به خود اختصاص داده‌اند.

در پیام رسان تلگرام شما می‌توانید از کانال‌ها و ربات های متنوعی بازدید کنید. در این جستار قصد داریم به معرفی بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی بپردازیم. با ای بی سی مگ همراه باشید.

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

همانطور که کمی قبل گفتیم اپلیکیشن تلگرام دارای کانا‌ل‌ها و ربات های متنوعی هست. که قابلیت های کانال‌های تفریحی و خدمات بیزینس‌ها را باهم دارد. برای مثال کانال‌هایی مانند بهترین کانال های بورس تلگرام در حوزه آموزشی فعالند. اما برخی نیز مانند کانال ها و گروه های اد کن پول بگیر تلگرامی بیشتر جنبه کلاهبرداری دارند.

همانطور که می‌دانید اکثر سایت‌های فیلم و سریال از کار افتاده‌اند و آن دست سایت‌هایی که در حال حاضر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد تا زمانی که اشتراک خریداری نکنید مجوز دانلود فیلم را به شما نمی‌دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به فیلم و سریال خارجی هستید و سایت‌های مناسب برای دانلود فیلم پیدا نمی‌کنید می‌توانید از لیست بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید کانال‌های تلگرامی دانلود فیلم از مدت‌ها پیش وجود داشتند و از کاربران بسیار زیادی برخوردار بودند و با فعالیت منظم به ارائه محتوا می‌پرداختند. به همین علت قصد داریم در این جستار به معرفی بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

کانال دانلود ایران فیلم

  • آیدی: Filmiran
  • تعداد اعضا: 30 هزار نفر

کانال ایران فیلم از تعداد اعضای بسیار بالایی برخوردار است و اکثر فیلم‌های ایرانی را با بهترین کیفیت در دسترس شما قرار می‌دهد. شما در این کانال می‌توانید خلاصه داستان سریال‌ها و فیلم‌ها را مطالعه کنید و قبل از دانلود فیلم تیز‌رهای فیلم‌ها را مشاهده کنید.

ادمین‌های این کانال نظر سنجی‌هایی درباره بازیگران می‌گذارند و طبق نظر سنجی‌ها فیلم و سریال‌ها را برای کاربران خود منتشر می‌کنند. این کانال به دلیل وجود ویژگی‌های بسیار در زمره بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

کانال آرشیو فیلم بینها

  • آیدی: archivfilmbinha
  • تعداد اعضا: 2 هزار نفر

از جمله بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی کانال آرشیو فیلم بینها است. در این کانال شما می‌توانید فیلم مورد نظر خود را به صورت فایل رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید اسم بازیگر مورد علاقه خود را در کانال سرچ کنید و بر اساس بازیگر مورد علاقه خود فیلم انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های این کانال دانلود فیلم با کیفیت دلخواه است. آرشیو فیلم بینها اولین کانال تلگرام دانلود سریال ایرانی رایگان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های مارول

کانال سریال ایرانی

  • آیدی:seriyalirani8989
  • تعداد اعضا: 11 هزار نفر

کانال سریال ایرانی نمونه‌ای دیگر از کانال تلگرام دانلود سریال ایرانی رایگان است که تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این کانال بصورت فایل ارائه شده و تنها با چند حرکت می‌توانید فیلم و سریال مورد نظر خود را دانلود کنید. کانال سریال ایرانی یکی از فعال‌ترین کانال‌هاست که کاربران بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

کانال آکادمی فیلم

  • آیدی: academyfilm
  • تعداد اعضا: 7 هزار نفر

کانال آکادمی یکی از جدیدترین کانال‌های راه اندازی شده است که در این مدت کوتاه توانسته است مخاطبین بسیار زیادی را به خود جذب کند. در این کانال انواع مختلف فیلم‌ها و سریال‌ها با ژانرهای متفاوتی در کیفیت‌های بسیار عالی وجود دارد. تمامی فیلم و سریال‌های این کانال به صورت فایل ارائه شده و شما تنها با چند حرکت می‌توانید فیلم و سریال مد نظر خود را دانلود کنید. به دلیل ویژگی‌های بسیار این کانال به، بهترین کانال دانلود سریال ایرانی تلگرام معروف شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

کانال ووله

  • آیدی: vooleh
  • تعداد اعضا:700 نفر

کانال تلگرامی ووله یکی از بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی بوده و دارای وب سایتی با همین نام است. کانال ووله به ارائه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی به روز می‌پردازد. این کانال 700 نفر عضو دارد که به عنوان یکی از نوپاترین کانال‌ها شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

کانال تله مووی پلاس

  • آیدی: TeleMoviePlus
  • تعداد اعضا: 4 هزار نفر

شما می‌توانید در این کانال برنامه هفتگی پخش فیلم و سریال‌ها را مشاهده کنید و در قسمت گپ کانال فیلم و سریال‌های درخواستی خود را به ادمین کانال بگویید تا فایل فیلم را در کانال قرار دهد. همچنین می‌توانید خلاصه فیلم سریال‌ها را مشاهده کنید و فیلم و سریال مورد نظر خود را به صورت نیم بها دانلود کنید. .

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

کانال کافه فیلم سریال

  • آیدی: Cafecinama99
  • تعداد اعضا: 27 هزار نفر

کانال کافه فیلم سریال، به عنوان بهترین کانال دانلود سریال ایرانی تلگرام شناخته می‌شود که می‌توانید برای دانلود فیلم به آن مراجعه کنید. این کانال بیش از بیست و هفت هزار نفر عضو دارد. این کانال اطلاعات فیلم را به صورت کامل در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد و مخاطبین می‌توانند اطلاعاتی از قبیل ژانر، نام کارگردان، اسامی چندین نفر از بازیگران، خلاصه داستان را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند فیلم مورد نظر خود را در هر کیفیتی که می‌خواهند دانلود کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

کانال رایگان فیلم

  • آیدی: IranFilm30
  • تعداد اعضا: 33 هزار نفر

این کانال دانلود فیلم نیز بیش از 33 هزار نفر عضو دارد، فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را به اشتراک می‌گذارد و همچنین در مورد حواشی سینمای ایران و سلبریتی‌ها مطالبی را منتشر می‌کند. کانال رایگان فیلم اطلاعات فیلم و سریال‌ها را به طور کامل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این کانال به عنوان کانال تلگرام دانلود سریال ایرانی رایگان شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

کانال فیلمکده

  • آیدی: bestifilm
  • تعداد اعضا: 400

کانال فیلمکده یکی دیگر از کانا‌ل‌های تلگرامی جهت دانلود انواع سریال‌های روز دنیا است. یکی از جدیدترین کانال‌هاست که تنها 400 نفر عضو دارد و تمامی فیلم و سریال‌های مطرح دنیا را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید قبل از دانلود فیلم خلاصه داستان را بخوانید و بر اساس ژانر مورد علاقه خود فیلم دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های 2021

کانال یک موویز

  • آیدی: YekMovies
  • تعداد اعضا: 15 هزار نفر

کانال یک موویز که یکی دیگر از کانا‌ل‌های تلگرامی جهت دانلود انواع سریال‌ها شناخته می‌شود، بیش از پانزده هزار نفر عضو دارد. کانال یک موویز علاوه بر ارائه فیلم و سریال‌های مطرح دنیا، به حواشی سلبریتی‌ها و همچنین پیگیری اخبار سینما نیز می‌پردازد. شما می‌توانید در این کانال اولین تریلر‌های سریال‌های جدید را مشاهده کنید و از لیست بهترین فیلم و سریال‌های این کانال استفاده کنید. یک موویز به دلیل ویژگی‌های بسیار در زمره بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

کانال آی مووی

  • آیدی: iMovie-DL
  • تعداد اعضا: 200 نفر

آی مووی یکی از جدیدترین کانا‌ل‌های احداث شده است که به ارائه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی پرداخته است. این کانال نزدیک 200 نفر عضو دارد. این گروه یکی دیگر از کانال تلگرام دانلود فیلم ایرانی که به اخبار و حاشیه‌های پیرامون فیلم‌ها و بازیگران می‌پردازد. در کانال آی مووی تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها به صورت فایل موجود است و شما تنها با چند حرکت می‌توانید فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

کانال فیلم وین

  • آیدی: Filmwin
  • تعداد اعضا: 45 هزار نفر

کانال فیلم وین یکی دیگر از کانال‌هایی است که می‌توانید برای دانلود فیلم به آن مراجعه کنید. این کانال بیش از چهل و پنچ هزار نفر عضو دارد و یکی از ویژگی‌های خوب این کانال این است که اطلاعات فیلم را به صورت کامل در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. مخاطبین می‌توانند اطلاعاتی از قبیل ژانر، نام کارگردان، اسامی چندین نفر از بازیگران، خلاصه داستان و مهم‌تر از همه امتیاز IMDb فیلم‌های موجود در کانال را به طور کامل مشاهده کنند. همچنین ادمین کانال نظر سنجی‌های بسیاری ایجاد می‌کند که شما می‌توانید در بین فیلم‌های موجود بهترین فیلم را پیدا کرده و ببینید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

کانال فیلم 2 مووی

  • آیدی: Film2movie
  • تعداد اعضا: 142 هزار نفر

کانال تلگرام دانلود فیلم ایرانی نام 2 مووی که همچنین وب‌سایتی به همین نام دارد و در حال حاضر حدود 142 هزار عضو دارد، به طور منظم و دقیق بهترین فیلم و سریال‌های خارجی و ایرانی جدید را با انواع مختلف کیفیت‌ها در کانال تلگرامی خود قرار می‌دهد. اگر طرفدار پروپا قرص فیلم‌های خارجی با زیرنویس فارسی هستید و علاقمند به دیدن فیلم‌های ایرانی با کیفیت عالی هستید، شما می‌توانید در این کانال عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ترکی 2020

کانال فیلمنت نیوز

  • آیدی: filmnetnews
  • تعداد اعضا: 2 هزار نفر

کانال تلگرام دانلود فیلم ایرانی فیلمنت نیوز است که در کنار ارائه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی به اخبار حوزه سینما هم می‌پردازد. فیلمنت نیوز در حوضه اخبار هیچ چار چوب خاصی ندارد و اخبار داخلی و خارجی و خبرهای خاص درباره بازیگران را پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV)

بهترین سریال های کمدی خارجی

کانال Cinema

  • آیدی: Cinema
  • تعداد اعضا: 16 هزار نفر

کانال سینما هامنند دیگر موارد به ارائه فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی می‌پردازد. این کانال دارای 16 هزار نفر کاربر است و تمامی این کاربران فارسی زبان هستند اما مدیران کانال ترجیح می‌دهند تمامی فعالیت‌هایشان را به زبان انگلیسی ارائه دهند. در این کانال شما می‌توانید ژانرها و خلاصه داستان‌ها را مشاهده کنید و تنها با چند کلیک فیلم مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های ایرانی

کانال سینمای خانگی

  • آیدی: cinamakHanegi
  • تعداد اعضا: 11 هزار نفر

همانطور که از اسم این کانال انتظار می‌رود اکثر فیلم و سریال‌های ارائه شده در این کانال در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. در این کانال شما می‌توانید تمامی سریال‌های خانگی مورد علاقه خود را به آسانی با هر کیفیتی دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

بهترین سریال های طنز ایرانی

کانال سیگرام

  • آیدی: seegram_video
  • تعدا اعضا: 5 هزار نفر

این کانال یکی دیگر از کانال‌های نوپای فیلم و سریال است که تنها 5 هزار نفر عضو دارد. در سیگرام می‌توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را بر اساس ژانر مورد علاقه خود دانلود کنید. اگر به دنبال یک کانال مناسب برای دانلود فیلم و سریال‌ها در کیفیت‌های متفاوت هستید حتما به این کانال سر بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

کانال سینما فکت

  • آیدی: MyCinemaFact
  • تعدا اعضا: 93 هزار نفر

این کانال یکی دیگر از بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی است که در کنار فیلم و سریال‌های ایرانی فیلم و سریال‌های خارجی هم به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خوب این کانال این است که اطلاعات فیلم را به صورت کامل در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. مخاطبین می‌توانند اطلاعاتی از قبیل ژانر، نام کارگردان، اسامی چندین نفر از بازیگران، خلاصه داستان را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند فیلم مورد نظر خود را در هر کیفیتی که می‌خواهند دانلود کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

بهترین فیلم های چینی

کانال دی ال فیلم

  • آیدی: FreeMoviesIran
  • تعدا اعضا: 8 هزار نفر

کانال دی ال فیلم نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای دانلود فیلم مورد علاقه شما باشد. در این کانال نیز خود فایل‌ها به صورت مستقیم قرار نگرفته و برای دانلود فیلم یا دانلود سریال مورد نظر باید وارد کانالی شوید که به طور اختصاصی برای هر کدام ساخته شده تا کانال اصلی را از خطر مسدود شدن محافظت کند. از ویژگی‌های خوب این کانال این است که اطلاعات فیلم را به صورت کامل در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. مخاطبین می‌توانند اطلاعاتی از قبیل ژانر، نام کارگردان، اسامی چندین نفر از بازیگران، خلاصه داستان را مشاهده کنند. به همین علت این کانال در زمره بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های زامبی 2021
  • بهترین انیمه های 2021
  • بهترین انیمیشن های 2021
  • بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
  • بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021
  • بهترین سریال های کره ای 2021
  • بهترین سریال های کره ای عاشقانه
  • بهترین سریال های چینی 2021
  • بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

نظر شما در خصوص بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ای بی سی مگ در میان بگذارید.

 






بهترین کانال دانلود فیلم در تلگرام کدام است؟ کانال های تلگرام فیلم و سریال زیادی در این پیام‌رسان فعالیت می‌کنند که بصورت روزانه جدیدترین عناوین ایرانی و خارجی را بشکل رایگان در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند. اما با توجه به تعداد بسیار بالای کانال تلگرام فیلم و سریال، شاید انتخاب بهترین کانال فیلم و سریال ایرانی و خارجی کار آسانی نباشد.

پس از فیلتر شدن برخی از وبسایت‌های دانلود فیلم، علاقمندان به دنبال مراجع دیگری برای دانلود فیلم و سریال بودند که خوشبختانه تلگرام و قابلیت‌های جذاب آن و از همه مهتر قابلیت ایجاد چنل در صدد رفع این مشکل برآمد. طبق آخرین بررسی‌ها می‌توان گفت که هر فرد ایرانی تقریبا در 18 کانال تلگرامی عضویت دارد و از بین آنها حتما یک الی دو کانال تلگرام سریال ایرانی و خارجی هستند. اگر شما هم به دنبال کانال دانلود فیلم سینمایی ایرانی و خارجی هستید، خواندن این مقاله از پلازا را از دست ندهید.

در ادامه می‌خوانید

معرفی 12 کانال دانلود فیلم در تلگرام

در ادامه فهرستی از چندین کانال فیلم و سریال در تلگرام برای شما فراهم کردیم و به معرفی آنها می‌پردازیم.

1. Film2Movie | فیلم تو مووی

  • آدرس کانال: Film2movie
  • تعداد اعضا: 28 هزار نفر

کانال دانلود فیلم خارجی به نام 2 مووی که همچنین وب‌سایتی به همین اسم نیز دارد و در حال حاضر حدود 28 هزار عضو دارد، به طور منظم و دقیق بهترین فیلم و سریال‌های خارجی و روز دنیا را با انواع مختلف کیفیت‌ها در کانال تلگرامی خود قرار می‌دهد. اگر طرفدار پروپاقرص فیلم‌های خارجی با زیرنویس فارسی هستید، عضویت در این کانال تلگرامی فیلم و سریال را فراموش نکنید.

2. 𝗙𝗫𝗙𝗜𝗟𝗠 (فیلم سون)

کانال تلگرام سریال ایرانی - 𝗙𝗫𝗙𝗜𝗟𝗠 (فیلم سون) 

  • دسترسی به کانال 𝗙𝗫𝗙𝗜𝗟𝗠 (فیلم سون)
  • تعداد اعضا: 128 هزار نفر

کانال فیلم 7 در حال حاضر نزدیک به 44 هزار نفر عضو دارد و جزو فعال‌ترین کانال دانلود فیلم و سریال تلگرام به شمار می‌رود. این کانال هر روز فیلم‌های جدید خارجی همراه با زیرنویس فارسی را برای علاقمندان به سینما در کانال خود قرار می‌دهد. اگر به دنبال کانال تلگرام سریال های هفتگی و کانال فیلم تلگرام هستید، این کانال مناسب شماست.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail

بهترین کانال های تلگرام دخترونه ؛ کانال والپیپر، تناسب …

مهسا راد06 آنلاین 1401 19:30
thumbnail

بهترین کانال های جوک و طنز خنده دار تلگرام

مهسا راد25 تیر 1401 10:30

3. کانال فیلم و سریال (Moviesفیلم)

  • دسترسی به کانال Moviesفیلم
  • تعداد اعضا: 15 هزار نفر

کانال جدیدی به اسم Serial&Movies که به تازگی راه‌اندازی شده است، در مدت زمان کوتاهی توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. در این کانال سریال ایرانی رایگان تلگرام، انواع مختلف فیلم‌ها و سریال‌ها با ژانرهای متفاوت، از درام تا اکشن قرار دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این کانال این است که شما می‌توانید خلاصه داستان فیلم را هم بخوانید.

4. کانال فیلم وین (Filmwin)

بهترین کانال فیلم و سریال ایرانی رایگان - کانال فیلم وین (Filmwin)

  • دسترسی به کانال Filmwin
  • تعداد اعضا: 41 هزار نفر

کانال فیلم وین یکی دیگر از کانال‌هایی است که می‌توانید برای دانلود فیلم از کانال تلگرام به آن مراجعه کنید. این کانال فیلم و سریال ایرانی و خارجی بیش از چهل هزار نفر عضو دارد و یکی از ویژگی‌های خوب این کانال این است که اطلاعات فیلم را به صورت کامل در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهد. مخاطبین می‌توانند اطلاعاتی از قبیل ژانر، نام کارگردان، اسامی چندین نفر از بازیگران، خلاصه داستان و مهمتر از همه امتیاز IMDb فیلم‌های موجود در کانال را به طور کامل مشاهده کنند.

5. کانال آی مووی (iMovie-DL)

  • دسترسی به کانال iMovie-DL
  • تعداد اعضا: 5 هزار نفر

کانال آی مووی یکی از کامل‌ترین کانال‌های فیلم و سریال است که نزدیک به پانزده هزار نفر عضو دارد. این کانال تلگرام دانلود فیلم ایرانی و خارجی، علاوه بر به اشتراک گذاشتن فیلم و سریال، به اخبار و حاشیه‌های پیرامون فیلم‌ها و بازیگران نیز می‌پردازد.

6- کانال یک موویز (YekMovies)

  • دسترسی به کانال YekMovies
  • تعداد اعضا: 11 هزار نفر

کانال یک موویز که یکی دیگر از کانا‌ل‌های تلگرامی جهت دانلود انواع سریال‌های روز دنیا است، بیش از سیزده هزار نفر عضو دارد. کانال یک موویز علاوه بر ارائه فیلم و سریال‌های مطرح دنیا، به حواشی سلبریتی‌ها و همچنین پیگیری اخبار سینما نیز می‌پردازد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
معرفی پرکاربردترین و بهترین ربات های تلگرام

فاطمه فرحی21 آذر 1401 11:30
بهترین ربات های دانلود آهنگ تلگرام ؛ معرفی ربات های …

مروارید حاجی پور16 آبان 1401 09:30
معرفی بهترین ربات های بازی تلگرام دو نفره و تک نفره

مروارید حاجی پور06 آنلاین 1401 21:30
برترین ربات قرعه کشی اینستاگرام

اعظم شعبانی22 فروردین 1400 16:30

7. کانال فیلم و سریال تلگرام دوستی ها (Doostihaa.com)

  • دسترسی به کانال Doostihaa.com
  • تعداد اعضا: 54 هزار نفر

کانال دانلود فیلم دوستی ها که وب‌سایتی به همین اسم نیز دارد، یکی از مراجع خوب و با سابقه برای دانلود سریال از کانال تلگرام است. این کانال تلگرام فیلم و سریال ایرانی و خارجی نزدیک به 54 هزار نفر عضو دارد که فعالیت‌های تلگرامی آن مبتنی بر فعالیت وبسایت خود است. اگر به دنبال بهترین کانال فیلم و سریال ایرانی رایگان هستید، کانال دوستی ها را از یاد نبرید.

8. کانال فیلم و سریال جدید (IranFilm30)

  • دسترسی به کانال IranFilm30
  • تعداد اعضا: 26 هزار نفر

این کانال دانلود سریال ایرانی و خارجی بصورت رایگان فیلم‌ها و سریال های هفتگی ایرانی را به اشتراک می‌گذارد و همچنین در مورد حواشی سینمای ایران و سلبریتی‌ها مطالبی را منتشر می‌کند. این کانال دانلود فیلم نیز بیش از 26 هزار نفر عضو دارد.

9. کانال 30nama یا 30نما (Officialcinama) | بهترین کانال فیلم و سریال بدون سانسور

  • دسترسی به کانال Officialcinama
  • تعداد اعضا: 44 هزار نفر

این کانال تلگرامی سریال های ایرانی و خارجی که وب‌سایتی با همین اسم و لوگو دارد بیشتر از چهل هزار نفر عضو دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این کانال این است که علاوه بر به اشتراک گذاشتن فیلم و سریال و همچنین اخبار و حواشی روز سینمای جهان، به نقد و بررسی فیلم‌ها نیز می‌پردازد.

10. کانال تلگرام فیلم ایرانی آرشیو فیلم بینها

  • دسترسی به کانال آرشیو فیلم بینها
  • تعداد اعضا: 5 هزار نفر

این کانال بیشتر برای دانلود رایگان بهترین فیلم های سینمایی و سریال های ایرانی است و در آن می‌توانید آرشیو کاملی از فیلم ها و سریال های ایرانی قدیمی و جدید را برای دانلود پیدا کنید. کانال فیلم بینها در حال حاضر 5 هزار عضو دارد.

11. کانال سینما فکت CinemaFact

  • دسترسی به کانال CinemaFact
  • تعداد اعضا: 120 هزار نفر

در کانال تلگرامی سینما فکت علاوه بر اینکه لینک دانلود جدیدترین فیلم و سریال های دنیا قرار داده می‌شود، آخرین اخبار مربوط به حوزه سینما و تلویزیون هم وجود دارد. با مراجعه به این کانال می‌توانید هم فیلم و سریال ایرانی و هم خارجی دانلود کنید و از آخرین اخبار این حوزه هم باخبر شوید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
بهترین کانال های آهنگ تلگرام ؛ کانال تلگرام موسیقی …

مهسا راد11 آذر 1401 16:30
بهترین کانال های جوک و طنز خنده دار تلگرام

مهسا راد25 تیر 1401 10:30

12. کانال دانلود فیلم و سریال تلگرامی لیدی ال LadyL Movies

  • دسترسی به کانال LadyL Movies
  • تعداد اعضا: 41 هزار نفر

کانال تلگرام لیدی ال یکی از بهترین ها است و به صورت روزانه جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را بصورت رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده برای دانلود در صفحه‌ی خود قرار می‌دهد. در ضمن می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این کانال تلگرامی از جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی عرضه شده در کانال هم مطلع شوید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
بهترین کانال‌ تلگرام دانلود فیلم و سریال کره ای + لینک …

مهسا راد23 مرداد 1401 08:30
بهترین کانال های ایرانی تلگرام ؛ پرطرفدارترین کانال …

محمد علی محمدی06 خرداد 1401 19:30

سخن پایانی

در این مقاله 12 کانال دانلود فیلم ایرانی و خارجی در تلگرام را برای شما معرفی کردیم. آیا تا به حال از این کانال‌ها فیلم یا سریالی را دانلود کرده‌اید؟ تجربه شما در استفاده از کانال تلگرام دانلود فیلم چگونه بوده است؟ در قسمت نظرات همراه ما باشید.

سوالات متداول

1. بهترین کانال دانلود فیلم های ایرانی کدام است؟

برخی از بهترین کانال های تلگرام برای دانلود فیلم و سریال عبارتند از Film2Movie، کانال 𝗙𝗫𝗙𝗜𝗟𝗠 و کانال Filmwin.

2. برترین کانال دانلود سریال خارجی کدام است؟

به عنوان برترین کانال دانلود سریال خارجی می‌توانیم کانال Film2Movie را معرفی کنیم.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا