هنر و سینما

تریلر «وایکینگ‌ها: والهالا» تصویری مهیج از سریال جدید نتفلیکس نمایش می‌دهد


نتفلیکس به تازگی اولین تریلر فیلم “The Vikings: Valhalla” را منتشر کرد.

چند ماه پیش ، شبکه داستان مجموعه “وایکینگ ها” را با 6 فصل و 89 قسمت به پایان رساند ، اما به لطف سری جدید Netflix فرصت دارد تا با طرفداران “Vikings: Valhalla” Regnar و Vikings به فضا و فضا بازگردد. به زودی. بازگشت به مجموعه وایکینگ ها مشخص شده است. “وایکینگ ها: والهالا” نسخه کوچکی از مجموعه وایکینگ ها است که توسط مایکل هرست ، خالق سری اول ایجاد شده است.

داستان سریال وایکینگ ها 100 سال پس از وقایع مجموعه اصلی اتفاق می افتد و بخشی از زندگی لیف اریکسن ، کاشف معروف اسکاندیناویایی را که پنج قرن قبل به آمریکا سفر کرده بود و کریستف کلمب را روایت می کند. این مجموعه همچنین به آخرین سالهای دوره وایکینگ ها می پردازد. وقتی سرانجام بریتانیا تصمیم گرفت با آنها مخالفت کند. با وجود فاصله طولانی بین “وایکینگ ها و وایکینگ ها” و سری وایکینگ ها ، سری جدید Netflix مربوط به تجربیات قبلی و حتی برخی از مناطق آشنا این مجموعه خواهد بود. حتی برای اولین بار در این مجموعه استفاده شد.

برخی از وایکینگ های معروف و معروف ، از جمله Freydis Eriksdotter و Harald Hardrada ، راه وایکینگ ها را دنبال می کنند. پادشاه ویلیام اول ، معروف به ویلیام فاتح ، یکی از شخصیت های اصلی فیلم “وایکینگ ها: والهالا” خواهد بود.

از بازیگران این مجموعه می توان به لارا برلین در نقش اما نرماندی ، بردلی فریگارد در نقش پادشاه دانمارک ، فردیا گوستافسون در نقش فریدیس اریکسون ، سام کورلت در نقش لیف اریکسون ، کارولین هندرسون در نقش جارل کیکون و دیوید اوکس و یوهانس هاوکر یوهانسن اشاره کرد. اولاف هرالدسون. مجموعه “Vikings: Valhalla” در حال حاضر تاریخ اکران دقیقی ندارد ، اما امیدواریم در پاییز 2022 شاهد آن باشیم.

فیلمبرداری “وایکینگ ها: والهالا” در نوامبر سال گذشته در استودیوی اشفورد در ویکلو آغاز شد ، جایی که مجموعه وایکینگ ها نیز فیلمبرداری شد. اما بسیاری از بازیگران با ویروس کرونا مبارزه کردند و روند فیلم را مختل کردند. اما ظاهراً روند ساخت سریال در هفته های اخیر بدون مشکل اجرا شده است.

منبع: چند ضلعی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا