هنر و سینما

نتفلیکس سریال انیمیشنی ترمیناتور را خواهد ساخت


ماتسون تاملین ، نویسنده مشترک “بتمن” ، با “اسکای مدیا” سریال “نابودگر” را برای نتفلیکس انجام می دهد.

در اواخر قرن بیستم ، جیمز کامرون با فیلم های “ترمیناتور” و “نابودگر 2: روز قضاوت” طرفداران ادبیات داستانی را به وجد آورد. بسیاری از تماشاگران سینما “نابودگر 2: روز قضاوت” را بهترین فیلم کامرون می دانند و بازی آرنولد شوارتزنگر در فیلم The Exterminator مهمترین بازیگر حرفه وی است. این فیلم ها در گیشه نیز بسیار موفق بودند و برای مثال نسخه دوم ویرانگر در سال 1991 با فروش 520 میلیون دلار پرفروش ترین فیلم شد. به همین دلیل دنباله های این آثار برای مدتی ساخته شد ، اما هیچ کدام به موفقیت دو فیلم اول نزدیک نشد.

در سال 2019 ، Sky Media تصمیم گرفت سری Terminator را با “Terminator: Dark Destiny” احیا کند ، اما به نظر می رسد یک شکست کامل بود. “نابودگر: سرنوشت تاریک” حتی به پایتخت بازنگشته است و منتقدان هرگز از تجربه جدید نابودگر راضی نبوده اند. اما به نظر می رسد Skydance Media هیچ برنامه ای برای استراحت به این سریال ندارد و به زودی با Netflix همکاری می کند تا مجموعه ای از بازدیدهای مخرب را انجام دهد.

ماتسون تاملین مأمور نوشتن و نویسندگی مشترک (تهیه کننده اجرایی و نویسنده اصلی Destroyer) مجموعه ای از فیلم های اکشن شد که بیشتر به خاطر نویسندگی فیلم بتمن با مت ریوز شناخته شد. استودیو محصول ژاپنی است. جی همچنین ساخت انیمیشن این سریال را بر عهده دارد. نسل IP جی در تولید فیلم های محبوب و مهمی مانند “حمله به تایتان” ، “Psycho-Pass” و “Kill Bill: Part 1” نقش داشته است.

سری ترمیناتور

تملین در مصاحبه ای پس از انتشار فیلم گفت: “هر کسی که می داند چگونه می نویسم به خوبی می داند که من کارها را از روی کنجکاوی انجام می دهم و به قصه گویی اعتقاد دارم.” از SkyDense Media و Netflix تشکر می کنم که بر خلاف توافق و انتظار ، به من زمان نوشتن داستان Terminator را دادند. مثل این است که جسارت خود کار را داشته باشیم ».

تاریخ انتشار مجموعه اکشن Terminator مشخص نیست ، اما انتظار داریم این مجموعه در سال 2022 در Netflix منتشر شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا