هنر و سینما

اولین قسمت سریال The Nevers با ۱٫۴ میلیون بازدید رکورد زد


Nevers با 1.4 میلیون بازدید در تلویزیون و سایر رسانه ها ، اولین و پربیننده ترین تریلر سریال غیر HBO Max شد.

لازم به ذکر است مجموعه هایی مانند Game of Thrones بر اساس کتابهایی نوشته شده توسط George RR I Martin و The Nevers دارای داستانی اصلی هستند.

این درام علمی تخیلی در پایان سلطنت ملکه ویکتوریا اتفاق می افتد و درباره گروهی از افراد به اصطلاح “تحت تاثیر” است و آنها عمدتا زن هستند و دارای قدرت های منحصر به فرد هستند. ویلی آمالیا ترول ، که می تواند بخش هایی از آینده را پیش بینی کند ، و خالق پنس آدیر ، که می تواند امواج انرژی را در اطراف خود ببیند ، باید به کودکان و یتیمان دست بدهند تا خود را در برابر تهدیدات ناشی از آنها محافظت کنند. به

قسمت اول این مجموعه سه سال پس از ربوده شدن آغاز می شود و شخصیت کارآگاهی به نام فرانک مندی (بن چاپلین) را معرفی می کند که پرونده قاتل به نام ملادی (امی میسون) را از گروه آسیب دیدگان دنبال می کند. که به دیگران احساس درد می دهد.

با انتشار اولین قسمت از این مجموعه در 11 آوریل ، برنامه پخش هفتگی قسمت اول این مجموعه آغاز شده است. روند تولید سری Optics به دلیل عفونت ویروس کرونا متوقف شد و به همین دلیل قسمت اول در دو قسمت ارسال می شود. قسمت اول شامل 6 قسمت است که در ماه مه به پایان می رسد و قسمت دوم در دست ساخت است.

سریال جیرو

سری Nevers رکورد جدیدی را ثبت کرد. اولین قسمت این مجموعه رکورد Lovecraft ، Country و یک سریال کوچک با 1.4 میلیون بازدید را خواند. شبکه HBO اعلام کرده است که این سریال با جذب بینندگان جدید رکورد این نمایش را خواهد شکست و اخبار مرتبط نیز به چیزی مشابه اشاره می کند.

این سریال در قالب تولیدات قبلی جاش ویدون است و این بدان معناست که تعداد تماشاگران در هفته های آینده افزایش می یابد. اگرچه بسیاری از دیدگاه ها و جزئیات سریال به دلیل ایده ها و بررسی های این مجموعه مورد ستایش قرار گرفته است ، اما بزرگترین مانع بر سر راه این مجموعه خود سازندگان هستند.

به گفته ویدون ، وی در نوامبر 2020 به دلیل خستگی از پروژه خارج شد. اما اگر خوب فکر کنیم به این نتیجه می رسیم که دلیل این کار اتهاماتی است که به تازگی علیه او مطرح شده است. کاریزما کارپنتر و ری فیشر گفتند ، ویدون که به دلیل همکاری با وفایر قاتل بافی ، کرم شب تاب و لیگ عدالت شناخته می شود ، در محل کار و محل کار با وقار برخورد می شود.

پس از خروج ویدون از The Nevers ، فیلیپا گوزلت جایگزین او شد ، اگرچه هنوز به عنوان تهیه کننده اجرایی و تهیه کننده سریال شناخته می شود.

فاصله سری در جریان شارژ ، قدرت یا از دست دادن عملکرد فعلی را تعیین می کند. قسمت اول نشان داد که این موضوع به خوبی تحت کنترل است ، اما تصمیم واقعی این است که هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا