چند نوع ام وی ام 315 داریم ؟

این روز ها خودرو های هاچ بک یکی از پرطرفدارترین سگمنت  های مورد توجه قشر جوانان است. انواع مختلفی از خودرو های هاچ بک در رده های قیمتی مختلف در بازار ایران عرضه شده است و رضایت نسبی مشتریان را جلب کرده است. ام وی ام 315 اکسلنت یکی از خودرو  هایی است که با شرایط قیمتی مناسب مورد استقبال قرار گرفته است. نکته مهم ارتقاء و بهبود کیفیت این خودرو طی سال های مختلف در طول عرضه آن تاکنون است.

افزایش کیفیت لوازم یدکی ام وی ام 315 و مواد بکار گرفته شده در قسمت های مختلف و همچنین قطعات اصلی از جمله گیربکس، بدنه و اجزاء موتور منجر به درخواست روز افزون این محصول شده است. همچنین در هر نسخه سعی شد تا میزان آپشن ها با نیاز و درخواست مشتریان افزایش یابد تا همچنان این خودرو بعنوان یک انتخاب جدی برای مشتریان متقاضی خودرو هایی با رده قیمتی پایین تبدیل شود. یکی از نکات مورد توجه در ام وی ام 315 اکسلنت وجود آپشن های متعدد کاربردی است.

رکاب های جانبی با پوشش کرمی در کناره  های سپر جلو و عقب از دیگر جذابیت های ظاهری این خودرو است. انحنا و خطوط طراحی شده در بدنه این محصول نیز قابل تامل است و در حرکت حس سرعت را در این خودرو برای ناظران بیرون دوچندان می کند.

وجود صندلی های چرمی، صفحه نمایش 7 اینچی لمسی مجهز به نویگیشن و دوربین دید عقب و همچنین وجود دکمه های کنترلی روی فرمان دسترسی و راحتی بیشتری را در اختیار راننده و سرنشین جلو گذاشته است.

در حال حاضر ام وی ام 315 اکسلنت با قیمت قطعی 51 میلیون 400 هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می  توانند پرداخت 10 میلیون و 200 هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط 2 تا 36 ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.

دلیل افزایش خرید ام وی ام 315 اکسلنت چیست؟

در این خودرو مواد به کار فته آپشن ها ویژگی های بصری و فنی و… همه ارتقا یافته و کیفیت بیشتری دارند. همین مسئله باعث شده ماشین ام وی ام 315 اکسلنت طرفداران بیشتری داشته باشد.

قیمت ام وی ام 315 اکسلنت چقدر است؟

مدل کارکرده این خودرو بسته به میزان کیلومترش بین 400 تا 300 میلیون تومان فروخته میشود.

آپشن های ماشین ام وی ام 315 اکسلنت چیست؟ چه بخواهیم و چه نخواهیم، حضور خودروسازان چینی در ایران را باید به فال نیک گرفت؛ اگرچه این بدان معنا نیست که ما از عدم حضور خودروسازان مطرح جهانی در بازار خودروی کشور حمایت می کنیم؛ بلکه برعکس، بسیار هم به آن انتقاد داریم.

به واسطه عدم حضور گسترده مدل های متنوع و سطح اول جهانی در کشورمان، سالهای سال مجبور بوده ایم تا دو سه مدل خودروی قدیمی را سوار شده و به چراغ تغییر شکل یافته شان افتخار کنیم.

در چنین شرایطی حضور مدل های متنوع چینی در بازار خودروی کشور منجر به افزایش حق انتخاب مصرف کننده خواهد شد و در نتیجه مشتریان با توانایی مالی ضعیف تر نیز خواهند توانست بر آرزوی دیرینه شان جامه عمل پوشانده و حداقل به ظاهر هم که شده از یک اتومبیل با طراحی نسبتا مدرن و مجهز به انواع آپشن های جدید برخوردار شوند.

یکی از خاص ترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران MVM 315 است. البته خاص بودن نه به آن معنایی که در ذهن شماست بلکه بیشتر از جهت رده قیمتی که در آن حضور دارد.

این خودرو به محدوده تحت سیطره و یا بهتر بگوییم، به حیاط خلوت مدل های ارزان قیمت داخلی وارد شده است؛ همان بخشی که در حکم گاو شیرده خودروسازان داخلی بوده و در طی سالیان دراز اجازه ورود به هر خودرویی در آن داده نمی شود.

با همه این تفاسیر اما 315 آمده و برای خود در بین سالخوردگان خودخواه این محدوده جایگاهی دست و پا نموده است. MVM 315 یا چری فالوین 2 از سال 2009 میلادی وارد سبد محصولات شرکت خودروسازی چری شد.

این خودرو از سال 1391 تحت نام «ام وی ام 315» به بازار ایران ارائه شد. شرکت مدیران خودرو به عنوان عاملیت رسمی کمپانی چینی چری در ایران، عهده دار مونتاژ این خودرو در کشور شد و در سال 1394 نیز نسخه فیس لیفت آن را به بازار ایران عرضه نمود.

در ابتدا شرکت مدیران خودرو، MVM 315 را در دو کلاس بدنه هاچبک و سدان به مشتریان ایرانی تحویل می داد، اما پس از مدتی، اینک تنها نسخه هاچبک mvm315 سهم بازار کشورمان خواهد بود.

در گذشته، MVM 315 فیس لیفت در قالب عناوینی نظیر: نسخه نیو، نیو اسپرت، نیواسپرت لاکچری و نیواسپرت اکسلنت به بازار عرضه می شد که البته امروزه تنها نسخه فول آپشن آن یعنی مدل نیواسپرت اکسلنت توسط مدیران خودرو به فروش می رسد.

طراحی ظاهری و بدنه MVM 315

اگرچه ظاهر MVM 315 چندان چشم نواز و هیجان انگیز نیست اما فراموش نکنید که رقبای اصلی این خودرو یعنی مدل های قدیمی جدیدالتولید ایران خودرو و سایپا، از همین زیبایی اندک ظاهری هم برخوردار نیستند.

به واقع در قیاس با اکثر محصولات حاضر در رده قیمتی زیر پنجاه میلیون تومان نظیر انواع سمند، پژو و تندر 90، mvm315s از طراحی ظاهری تاثیرگذارتر و زیباتری برخوردار است.

نمای روبروی این خودرو پس از آنکه مورد فیس قرار گرفت، از شِمای زیباتری برخوردار شده است. در نسخه  فیس لیفت، چراغ های اصلی خودرو مورد بازنگری قرار گرفته و دارای سایز نسبتا مناسبی هستند.

یک جلو پنجره نسبتا کوچک فضای خالی بین دو چراغ را جلو را پر نموده است. این جلوپنجره که تقریبا حالت چهار ضلعی دارد، یک وجه آن شامل بخشی از لبه درب کاپوت بوده و سه وجه دیگر نیز توسط نوار کروم رنگ باریک پوشش داده شده اند.

یک نوار کرومی نیز در داخل جلو پنجره مشاهده می شود که از دو طرف نماد mvm به سمت جوانب جلو پنجره امتداد یافته است.

بخش عمده نیمه پایینی چهره این خودرو توسط مجرای بزرگ ورودی هوا، به جهت تامین هوای مورد نیاز پیشرانه و سیستم خنک کننده، تسخیر شده است. در دو انتهای کناری این بخش، جایگاه مشکی رنگ مه شکن ها به چشم می خورد و یک چراغ دایره ای شکل نیز درون هر یک از این جایگاه ها تعبیه شده است.

در مدل اسپرت، استفاده از یک قطعه پلاستیک مشکی نقره ای در نواحی زیرین سپر جلوی 315، نمای اسپرت تری به آن بخشیده است.

به طور کلی نمای روبروی MVM 315 اگرچه حرف چندانی برای گفتن ندارد اما به هر حال در مقایسه با نمونه های مشابه وطنی، به اصطلاح «یک آب پاک تر» است.

نمای جانبی MVM 315 نیز چندان متفاوت به نظر نمی رسد. سایز شیشه های جانبی مناسب بوده و فریم مشکی رنگ دور تا دور آن را احاطه کرده است. بخش انتهایی پنجره ها نیز فاقد شیشه شفاف بوده و به جای آن از یک قطعه  مشکی رنگ استفاده شده است.

یک خط فرم دهنده حجمی از انتهای چراغ عقب تا نزدیکی های گلگیر جلو تداوم یافته و به همراه یکی دو مورد خطوط حجمی دیگر، بر جنبه های جسورانه نمای جانبی این خودرو افزوده است.

همچنین استفاده از پلاستیک مشکی رنگ به همراه رگه های نقره ای در قسمت زیرین درب ها و نیز دور گلگیرها (به رنگ مشکی) جزو آن دسته از کلک هایی است که به منظور زیباتر جلوه دادن خودرو، امروزه در بسیاری از اتومبیل های هاچبک و کراس اوور چینی شاهد آن هستیم.

به کارگیری ریل سقفی نیز در بزرگتر جلوه دادن خودرو تاثیر اندکی دارد. نمای پشت MVM 315 بر خلاف زوایای دیگر، چندان عادی و دلنشین به نظر نمی رسد.

سپر عقب ارتفاع زیادی داشته و بسیاری از بخش های آن را فضای خالی عاری از هر گونه اِلمان خاص در بر گرفته است. درب صندوق عقب نیز سایز کوچکی دارد و عبور دادن لوازم حجیم از دروازه آن چندان سهل و آسان نخواهد بود.

چراغ های عقب هم سایز کوچکی داشته و از این زاویه چندان زیبا به نظر نمی رسند. داخل آنها با نواری سفید رنگ و به فرم V خوابیده تزیین شده است.

حدود تحتانی سپر عقب هم مانند سایر بخش های زیرین بدنه، با پلاستیک مشکی – نقره ای تزئین شده و دو عدد چراغ قرمز رنگ مه شکن با فرمی نسبتا باریک و کشیده نیز در دو طرف پایینی سپر عقب جای داده شده اند.

به طور کلی طراحی ظاهری MVM 315 در برابر بهای پرداختی و با توجه به رقیبان اصلی این خودرو، قابل قبول بوده و می تواند نظر مثبت اقشار ضعیف تر جامعه را تا حدی به سوی خود جلب  نماید.

همچنین ابعاد بدنه MVM 315 به شرح زیر است:

طول: 4188 میلی متر عرض: 1686 میلی متر  ارتفاع: 1480 میلی متر  فاصله محوری: 2527

طراحی داخلی و کابین

با ورود به کابین MVM 315 و نظرافکندن به داشبورد این خودرو، متوجه حس وحال نسبتا اسپرت فضای داخلی آن خواهید شد. حضور برخی خطوط طراحی که با زوایای نسبتا تیز به یکدیگر پیوسته اند، این حس را تقویت خواهد کرد.

بخش ها ی عمده کابین به رنگ مشکی منقش شده و در برخی قسمت ها نظیر کنسول میانی و غربیلک فرمان آثاری از رنگ نقره ای نیز به چشم می خورد.

فروش عمده و جزئی قطعات ماشین را از فروشگاه تخصصی لوازم یدکی چری و ام وی ام تهیه نمایید

دکمه بازگشت به بالا