در هنگام خرید سابان برقی چه نکاتی باید دقت کنیم؟

نصب یکی از اقداماتی است که علاوه بر صیقل دادن به نمای بیرونی فروشگاه می تواند در جلوگیری از آسیب به لوازم موجود در فروشگاه نیز موثر باشد. در صورتی که سایبان مغازه طبق ضوابط نصب شده باشد می تواند در فصل تابستان فضای داخلی را خنک نگه دارد و در فصل زمستان از ورود آب به فروشگاه جلوگیری کند. اما نصب سایبان برای مغازه ها و همچنین تعمیر سایبان مستلزم رعایت قوانینی است که همه تجار باید به آن توجه داشته باشند.

برخی از قوانین برای نصب سایبان مغازه به شرح زیر است:

  • ترجیحاً سایبان های کلاسیکی که در یک ارتفاع و یک طول نصب می شوند را برای مغازه ها نصب کنید.
  • صاحب فروشگاه برای نصب سایبان باید از صاحبان فروشگاه همسایه اجازه بگیرد.
  • مسئولیت ایمن سازی و تقویت سایبان در مواقع بارش برف و باران بر عهده مالک فروشگاه می باشد.
  • جهت درج آگهی بر روی سایبان فروشگاهی باید از ادارات شهرداری مجوز اخذ شود.
  • برآمدگی عناصر سایبان در پیاده روها نباید کمتر از دو متر باشد.
  • المان های ثابت سایبان فروشگاه باید تا 2.5 متر ارتفاع داشته باشد.
  • سایبان های متحرک هرگز نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر نصب شوند.
  • سایبان های آسیب دیده باید در اسرع وقت تعویض شوند.
  • همه مشاغل اطراف باید در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سایبان ها در کنار سایر سایبان ها اقدام کنند.

ارتفاع مناسب برای سایبان فروشگاه

یکی از نکات مهمی که در نصب سایبان مغازه و مغازه باید در نظر گرفت ارتفاع آن است. ارتفاع مناسب برای سایبان طبق قانون نصب سایبان فروشگاهی می باشد که در صورت تعیین صحیح می تواند نقش مهمی در جلوگیری از ورود نور، ایجاد سایه، تبلیغات بهتر و … داشته باشد.

هنگام تعیین ارتفاع مناسب برای نصب سایبان باید توجه داشت که هر چه ارتفاع سایبان بیشتر باشد نور بیشتری وارد کارگاه می شود. به همین دلیل سایبان فروشگاهی در ارتفاع کمتری نسبت به سایر سایبان ها نصب می شود.

طبق قوانین نصب سایبان فروشگاهی، این نوع سایبان نباید در ارتفاع کمتر از 2 متر ساخته شود زیرا باعث ایجاد ناراحتی و آزار زیادی برای عابران پیاده می شود. نیروهای ما با توجه به دانش و مهارت بالایی که دارند قوانین نصب سایبان فروشگاهی را می دانند و بسته به نوع و مدل سایبان بهترین ارتفاع را برای اجرای آن در نظر می گیرند به طوری که علاوه بر ایجاد سایه، هیچ گونه سایه بان وجود نداشته باشد. موانع تردد عابران پیاده

امکان چاپ لوگو تبلیغاتی بر روی بوم سایبان برقی

قابلیت چاپ لوگوی تبلیغاتی بر روی پارچه کرکره برقی یکی از مزیت های منحصر به فرد سایبان پرده هایی است که در سال های اخیر برای مغازه ها یا فروشگاه ها نصب شده است. بر خلاف تصور بسیاری از مردم کرکره برقی نه تنها در جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و زیبایی فروشگاه موثر نیست. امروزه از نوعی پارچه برای سایبان فروشگاهی استفاده می شود که با استفاده از آن می توان به تبلیغ و یا تبلیغ لوگو روی آن ها پرداخت.

لطفا دقت کنید تبلیغات روی پارچه سایبان طبق قانون نصب سایبان فروشگاهی اجرا شود تا به بهترین نحو اجرا شود.

قرار دادن لوگوی تبلیغاتی روی سایبان فروشگاه این فرصت را به تجار می دهد تا با کمترین هزینه برند را با نام فروشگاه خود در معرض دید دیگران قرار دهند و توجه عابران را به فروشگاه خود جلب کنند. تبلیغات سایه بان برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی می تواند برای مدت طولانی در جذب مشتری موثر باشد.

امکان ساخت سایبان برقی فروشگاهی در ابعاد دلخواه و کاربردی

نیاز همه مغازه ها و فروشگاه ها به سایبان باعث شده است که بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع کانکس مغازه ها مواد مرغوب تولید کنند. امروزه پارچه های منحصر به فردی در مراکز تولید سایبان وجود دارد که هرکسی می تواند به سلیقه و سبک فروشگاه خود آن را تهیه کند و توسط نیروهای مجرب سایبان بسازد.

همچنین می توانید پس از مطالعه قانون نصب سایبان فروشگاهی برای سفارش این محصول به سایبان شاهد مراجعه کنید. در این مجموعه با جذب کارشناسان و همکاران نمونه های متنوعی از سایبان را برای مغازه یا فروشگاه مورد نظر شما پیاده سازی می کنیم. فقط ماده ای را که می خواهید روی آن پیاده سازی کنید انتخاب کنید.
سایبان برقی شاهد برای اجرای کرکره برقی با بالاترین سطح کیفی بهترین متریال را از برندهای پرفروش دنیا در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا خیال مشتریان از کیفیت بالای متریال راحت شود و نگران نصب سایبان و کرکره برقی نباشند. برای نیز خیالتان راحت باشد چرا که در همه این سرویس ها را ارائه میدهیم.

کاربردهای مناسب سایبان و مزایای استفاده از آن موجب شده که بسیاری از افراد جهت بهره برداری از آن هنگام خرید، دقت بالایی به خرج دهند. گسترش تکنولوژی و استفاده از ایده ها و طرح های خلاقانه موجب شده که امروزه طیف گسترده ای از محصولات با کاربردهای مناسب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. چادر سایبان مغازه به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انتخاب هوشمندانه سایبان می تواند به شما کمک کند تا هنگام خرید بتوانید گزینه ای ایده آل انتخاب نمایید. انتخاب چادر سایبان مغازه مناسب می تواند علاوه بر خنکی هوا کمک زیادی برای شما داشته باشد. هنگام خرید سایبان مغازه دقت داشته باشید که رعایت نکاتی که بیان می کنیم می تواند به خرید گزینه ایده آل توسط شما کمک کند. با ما در کولابان همراه باشید تا به شما جهت خرید چادر سایبان مغازه اطلاعات کافی ارائه دهیم.

چرا انتخاب چادر سایبان مغازه مناسب مهم است؟

همانگونه که عنوان کردیم انتخاب چادر سایبان مغازه می تواند به شما کمک کند تا از کاربردهای آن بهترین استفاده را داشته باشید. با توجه به اینکه انتخاب سایبان تاثیر بسزایی در خنک کردن هوا دارد، خرید سایبان مغازه متناسب با شرایط مختلف می تواند امری ضروری باشد. علاوه بر استفاده از سایه، در خرید سایبان مغازه امروزه به منظور انجام تبلیغات، می توان از چادر سایبان مغازه بهترین استفاده را برد. سایبان باید به گونه  ای باشد که در تمام فصول سال کارایی مناسبی برای شما داشته باشد.

انواع سایبان مغازه

امروزه با پیشرفت در زمینه ساخت سایبان، می توان از انواع مختلف سایبان در مغازه بهره برد. سایبان در دو مدل برقی و دستی طراحی و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

برای استفاده از سایبان دستی مغازه دار باید با استفاده از میل لنگ جمع و باز کن جهت عملکرد اقدام نماید. این مدل که از قدیمی ترین مدل های سایبان محسوب می شود امروزه جای خود را به سایبان برقی داده است. سایبان با استفاده از برق و با کمک یک موتور به راحتی جمع و باز می شود. سهولت در استفاده از این نوع سایبان موجب شده که بسیاری از مصرف کنندگان استفاده از سایبان برقی به جای سایبان های سنتی و دستی را مد نظر قرار دهند.

نکات مهم در انتخاب چادر سایبان مغازه

علاوه بر مدل سایبان که همواره مد نظر قرار می گیرد در انتخاب چادر مغازه نیز باید شرایط را به خوبی بررسی نمود. امروزه انواع چادر سایبان مغازه با کیفیت های مختلف در دسترس شما قرار دارد. اهمیت این بخش از سایبان به گونه ای است که هنگام خرید آن باید متناسب با شرایط آب و هوایی و مکان مورد استفاده گزینه  ای ایده آل را انتخاب نمایید.

  • انتخاب پارچه مقاوم و ضد آب

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید چادر سایبان مغازه مد نظر قرار می گیرد دقت در انتخاب نوع پارچه و جنس آن خواهد بود. پارچه انتخاب شده باید به گونه  ای باشد که با مقاومت بسیار مناسب در برابر آب بتواند نیازهای شما را برطرف کند. توجه داشته باشید که شرایط آب و هوایی محل زندگی و مغازه شما نیز اهمیت بالایی در انتخاب پارچه سایبان خواهند داشت. انتخاب می تواند به شما کمک کند تا به مدت طولانی از گزینه خریداری شده بتوانید بهره ببرید.

امروزه انواع پارچه با کیفیت و مقاومت بسیار بالا در برابر نم و رطوبت در مغازه مورد استفاده قرار می  گیرند. چنانچه در محل زندگی شما بارندگی زیاد است انتخاب پارچه های ضد آب اهمیت بسیاری خواهد داشت.

همانگونه که عنوان کردیم امروزه چادر سایبان مغازه در شکل ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می  شود. با توجه به تنوع بالایی که این محصول دارد توجه به کاربرد مسئول در هنگام خرید از نکات مهم محسوب می شود. بسته به شرایط و مکانی که قصد استفاده از سایبان را دارید باید انتخاب مناسبی داشته باشید. بسته به مکان هایی که قصد استفاده از چادر سایبان مغازه را دارید می توانید از سایبان دستی و متحرک استفاده کنید.

چنانچه قصد خرید چادر سایبان مغازه را دارید علاوه بر سهولت در باز و بسته کردن، باید شرایط حمل و نقل را نیز مد نظر قرار دهید. استفاده از چادر با وزن ایده  آل و سبک می تواند به شما کمک کند تا به راحتی بتوانید از این محصول استفاده نمایید.

به هنگام خرید سایبان دقت در ابعاد سایبان به عنوان امری مهم و ضروری محسوب می شود. در نظر گرفتن شرایط و ابعاد مکانی که قصد استفاده از سایبان را دارید می تواند به شما در انتخاب هوشمندانه کمک فراوان کند

علاوه بر تمام نکاتی که هنگام خرید چادر سایبان مغازه باید مد نظر قرار دهید، خرید گزینه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات مهم محسوب می شود. قیمت چادر سایبان می تواند در خرید این محصول نقش بسزایی داشته باشد. معمولاً فروشندگان سعی بر این دارند که با فروش چادر سایبان مغازه با کیفیت پایین و قیمت ارزان نیازهای مشتری را برطرف کنند.

با این حال توجه داشته باشید چنانچه چادر سایبان مغازه از کیفیت بالایی برخوردار باشد می  تواند قیمت بیشتری نیز برای شما در پی داشته باشد. مجموعه مادر کولابان با بهره مندی از انواع چادر سایبان مغازه با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهد.

تعمیر چادر سایبان مغازه

طبق مطالبی که در بالا اشاره شد شما می توانید اگر از پارچه های مقاوم و ضد آب استفاده کنید طول عمر چادر سایبان مغازه شما افزایش می یابد. اما در صورت نیاز به می بایست از یک کادر و تیم حرفه ای برای تعمیرات استفاده کنید.

راهنمای خرید چادر سایبان مغازه

امروزه با پیشرفت در حوزه ساخت تجهیزات و محصولات و همچنین گسترش طرح ها و رنگ های محصولات و وسایل، گزینه های متعددی جهت خرید پیش روی شما قرار دارند. با این حال چنانچه قصد خرید چادر سایبان مغازه را دارید بسته به مکانی که قصد استفاده از آن را دارید، انتخاب گزینه ایده  آل می  تواند از نکات مهم شمرده شود. شرایط به گونه ای است که بسیاری از افراد هنگام خرید دچار چندگانگی شده و انتخاب گزینه ای ایده آل برای آن ها مشکل خواهد بود.

با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کسب و کاری که قصد استفاده از سایبان را دارید می توانید گزینه ایده  آل را انتخاب نمایید. انتخاب پارچه از جنس pvc و نانو نیز متناسب با انواع شرایط آب و هوایی برای شما در دسترس قرار دارد.

سخن پایانی

چنانچه قصد خرید سایبان مغازه و استفاده از آن در مکان های مختلف را دارید بررسی شرایط و نکات بالا می تواند به شما کمک فراوان کند. مجموعه مهندسی سازه های چادری کولابان با تجربه فعالیت گسترده در ساخت انواع سازه های چادری به شما خدمات گسترده ای ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید چادر سایبان مغازه را دارید می توانید از محصولات ما دیدن نمایید.

دکمه بازگشت به بالا