چگونه از هشتگ ها به طور هوشمندانه برای افزایش دید پذیری ویدئوها استفاده کنیم؟

هشتگ ها نه تنها در فضای دیجیتال نفوذ می کنند، بلکه بر نحوه صحبت کردن ما نیز تأثیر گذاشته اند. این کلمات کوچک فروتن نقش مهمی در جامعه دیجیتال مدرن ما دارند.اما آیا تا به حال به سادگی از خود پرسیده اید که “چرا در پایان هر پست رسانه های اجتماعی از هشتگ استفاده کنید؟”هر بازاریاب می داند که هشتگ ها چقدر می توانند برای استراتژی بازاریابی دیجیتالی آنها مهم باشند. اگر ارزش این افزودنی های کوچک را فراموش کرده اید، در اینجا به چگونگی نقش مهم هشتگ ها در رسانه های اجتماعی اشاره می کنیم.

نکته:جهت مطالعه از نحوه خرید بازدید استوری اینستاگرام لطفا تا انتها مقاله همراه ما باشید.

  • یک راه عالی برای برچسب زدن و یافتن محتوای رسانه های اجتماعی خاص هستند.
  • همه محتوای شما را به راحتی کشف می کنند.
  • هشتگ ها به کاربران شبکه های اجتماعی اجازه می دهند محتوای مرتبط با موضوعات یا علایق مشترک را پیدا کنند و با آن درگیر شوند.
  • همچنین محتوا را به سمت دسترسی افراد بیشتری سوق می دهد و توسط کاربران در سراسر جهان کشف می شود.

از آنجایی که هشتگ ها دسترسی و تعامل محتوا را افزایش می دهند، راه بسیار خوبی برای افزایش ترافیک در توییتر، اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. برای قدردانی از اهمیت این کلمات کوچک فروتنانه، ما راهنمایی را گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند حضور موفقی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.این دستورالعمل های ساده برای استفاده از هشتگ به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که از هشتگ ها به بهترین شکل استفاده می کنید و بیشترین نتیجه را از تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود می گیرید.

How to use hashtags intelligently to increase the visibility of videos

آن را ساده و مرتبط نگه دارید

هنگام انتخاب هشتگ برای تقویم تعطیلات 1403 خود، ضروری است مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می کنید که مردم به دنبال آن هستند و به راحتی می توانند آن را به خاطر بسپارند.هشتگ های زیادی در دنیای رسانه های اجتماعی پراکنده شده اند. احتمالاً استفاده از هشتگ طولانی و سخت برای املا یا تلفظ، نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت. با این حال، یک هشتگ نامشخص، هرگز استفاده نشده یا عمومی نیز به نتایج مورد نظر شما نخواهد رسید.هشتگ شما باید کوتاه، دقیق و املای ساده باشد. این باید به مخاطب شما ایده روشنی در مورد موضوع گفتگو بدهد.

نکته کلیدی یافتن موضوعات مرتبط با مخاطبان شماست. شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که در حال حاضر مورد بحث قرار گرفته اند و مربوط به محتوا و شرکت شما هستند. هشتگ های رسانه های اجتماعی به دسته بندی محتوای شما کمک می کنند، به مردم اجازه می دهند روندی را دنبال کنند و حتی به شما کمک می کنند تا با یک انجمن ارتباط برقرار کنید.

از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید

هشتگی ترند است که بسیار محبوب شده است. حتماً شنیده اید که مردم در مورد آنچه که اکنون “ترند است” صحبت می کنند.گاهی اوقات، به هشتگ هایی اشاره می کند که در حال حاضر محبوب هستند یا در یک زمان خاص بیشترین صحبت را در مورد آنها وجود دارد. اغلب، هشتگ های محبوب بر روی موضوعات اصلی اخبار جهان متمرکز می شوند. هنگامی که روندی را مشاهده می کنید که به تجارت شما مربوط می شود، با استفاده از آن برچسب با آن درگیر شوید.

استفاده از یک هشتگ پرطرفدار در به روز رسانی محتوای خود می تواند پیام شما را به مخاطبان بسیار بیشتری برساند. افراد بیشتری می توانند به روزرسانی های شما را ببینند تا فقط طرفداران و دنبال کنندگان شما.همچنین، یک هشتگ پرطرفدار یک راه عالی برای افزایش دیده شدن یک برند است.قبل از اینکه از یک هشتگ در پست رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید، مطمئن شوید که به مکالمه فعلی شما ارزش اضافه می کند. اگر پست شما ارزش افزوده ای نداشته باشد، احتمالا نادیده گرفته می شود و در اقیانوسی از پست ها گم می شود.

اگر یک پست واقعاً آموزنده داشته باشید، افراد بیشتری آن را مجدداً به اشتراک خواهند گذاشت و آگاهی کلی از برند شما را افزایش می دهند. از بهترین ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی برای خودکارسازی پست های خود با هشتگ در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به تقویم روز ملی یا هر تقویم تعطیلات 1403 مراجعه کنید تا کمپین های برندسازی را برای جذب بیشتر برنامه ریزی کنید. پس از همه، ثبات کلید است.

چگونه از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنیم؟

  • اولین نفری باشید که از برچسب های پرطرفدار استفاده می کند تا در معرض دید بیشتر محتوا و برند خود قرار گیرد.
  • هشتگ های پرطرفدار توییتر و اینستاگرام را پیدا کنید.
  • از سایت های تجزیه و تحلیل و مانیتورینگ مانند Hashtags.org، Trendsmap، Hashtagify و غیره استفاده کنید.
  • از هشتگ های پرطرفدار برای ارتباط و ایجاد روابط با بازار هدف خود استفاده کنید.

بیش از حد از هشتگ ها استفاده نکنید

هشتگ ها بخش مهمی از استراتژی رسانه های اجتماعی هستند. آن ها به برند شما در معرض دید بیشتری قرار می دهند تا بتوانید اطلاعات محصول خود را به مخاطبان زیادی منتقل کنید. علاوه بر این، وقتی چندین بار از آن در کانال های مختلف استفاده می کنید، مردم به راحتی شما را به خاطر می آورند.با این حال، هر پلتفرم رسانه اجتماعی فراوانی هشتگ های مناسب خود را دارد و عبور از آن ممکن است منجر به تعامل کمتر شود. در واقع، همانطور که از مطالعه Social Baker استنباط می شود، استفاده بیش از 10 می تواند تعامل را تا 68.2٪ کاهش دهد.

  • توییتر: به دلیل محدودیت های تعداد کاراکتر، از استفاده از بیش از 2 در هر توییت برای بهترین تعامل خودداری کنید.
  • اینستاگرام: تا 30 اجازه می دهد. با این حال، برای تعامل بهتر، آن را بیش از 9 در هر پست نگه دارید.
  • لینکدین: هیچ محدودیتی برای استفاده از هشتگ وجود ندارد. اما بهتر است که آن را به حداکثر 5 محدود کنید. در غیر این صورت، الگوریتم لینکدین می تواند پست های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.
  • Pinterest: از 2 هشتگ در Pinterest برای کمک به پینرها برای یافتن محتوای مرتبط استفاده کنید.

قبل از استفاده هشتگ را جستجو کنید

پلت فرم رسانه های اجتماعی مربوطه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هشتگ شما به دلیل اشتباهی استفاده نشده است. همچنین، اطمینان حاصل کنید که هشتگی را انتخاب نکنید که بتوان آن را منفی تفسیر کرد، یا برند دیگری از هشتگ به طور خاص برای تبلیغ خود استفاده نمی کند.

هنگامی که از هشتگ ها به درستی استفاده می کنید، آنها به ایجاد مکالمه آنلاین، افزایش آگاهی از برند و در نهایت منجر به افزایش فروش می شوند. بنابراین هنگام کشف بهترین هشتگ ها، مخاطبان خود را در نظر داشته باشید.ببینید آیا افراد دیگر از آن استفاده می کنند و چه می گویند. بگویید که می خواهید توییت شما برجسته باشد، پس توییت کردن روی یک هشتگ منفی ممکن است بهترین راه برای انجام آن نباشد. پس بهتر است تحقیق کنید و خود را از هرگونه تقلب بی سابقه نجات دهید.

خاص و منحصر به فرد باشید

به عنوان یک بازاریاب، می خواهید با استفاده از یک هشتگ به جامعه خود دسترسی پیدا کنید، به خصوص در هنگام رویدادهای خاص و چت های توییتر.با این حال، اگر می خواهید دیگران به گفتگو بپیوندند، باید با استفاده از هشتگ های منحصربه فرد، مخاطب را درگیر کنید. شما نمی توانید از هشتگ های عمومی مانند #بازاریابی یا #سئو استفاده کنید و از مردم انتظار داشته باشید که پست شما را بازتوییت کنند.امروزه، مردم هشتگ های منحصر به فرد، پرطرفدار و مارک دار را با نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی بهتر ترکیب می کنند تا تعامل بیشتری در به روز رسانی های اجتماعی خود داشته باشند.

ایجاد تعامل با برند

هشتگ ها توانایی فوق العاده ای دارند که برند شما را با بسیاری از موضوعات معروف و فوق العاده قابل مشاهده مرتبط می کند.استفاده از هشتگ های مناسب بینندگان جدید را به رسانه های اجتماعی شما سوق می دهد و به شما امکان می دهد با آنها درگیر شوید. هنگامی که از هشتگ ها با دقت استفاده می کنید، به شما کمک می کند تا دسترسی خود را به کاربران هدف گسترش دهید و روابط با مشتری را بهبود بخشید.

هرچه فالوورهای شما با برند شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری برای تعامل با شما در رسانه های اجتماعی دارند.شما نمی خواهید آنها را نادیده بگیرید، اما استفاده از هشتگ ها در حین مکالمه با فالوورهای خود غیر ضروری است. همچنین لازم نیست در هر پستی استفاده کنید.با این حال، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که هنگام پاسخ دادن به کسی نباید از هشتگ استفاده کنید. چه یک توییت مجدد یا یک پاسخ، از استفاده از این کاراکترها در مواقعی که لازم نیست خودداری کنید. آن را در گفتگوی مشتری خود وارد نکنید.

افزودن کلمات کلیدی در هشتگ ها برای افزایش حضور آنلاین شما کافی نیست. باید اطمینان حاصل کنید که هشتگ های شما محاوره ای و منحصر به فرد هستند. این استفاده موثر از هشتگ ها نقش اساسی در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر برای برند شما دارد.

جمع بندی

در نتیجه، از هشتگ ها به عنوان ابزاری استراتژیک در رسانه های اجتماعی می توان بهره مند شد. با انتخاب هوشمندانه هشتگ های مرتبط، می توان دید پذیری محتوا را افزایش داد، تعامل با مخاطبان را بهبود بخشید و در نهایت، به ایجاد یک جامعه فعال و پویا حول برند یا موضوع خاص کمک کرد. این ابزار کارآمد باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان، افزایش شناخت برند، و در نهایت، تحقق اهداف بازاریابی در دنیای دیجیتال می شود.بنابراین، با توجه به اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی، مهارت در استفاده اثربخش از هشتگ ها از اهمیت چندچندانی برخوردار است و می تواند به بهبود استراتژی های بازاریابی آنلاین کمک شایانی نماید.

دکمه بازگشت به بالا