هنر و سینما

آیا فصل سوم سریال شکارچی ذهن ساخته خواهد شد؟


Mindhunter یک مجموعه جنایی است که شامل دو مامور FBI است که از طریق تحقیقات جنایی علت اصلی جنایت را جستجو می کنند. دو فصل اول جشن گرفته شده در این مجموعه این امید را در دل طرفدارانش زنده نگه داشت که فصل های بیشتری وجود داشته باشد. آیا باید انتظار داشته باشیم که فصل سوم این سریال که نام فینچر روی پیشانی اش است ساخته شود؟

دیوید فینچر ، در مصاحبه ای که سال گذشته با عنوان “شکارچی ذهن” تهیه کننده Netflix انجام داد ، در مصاحبه ای گفت که اکنون سرانجام تعلیق شده است و اعتراف کرد که به دلیل گران بودن تولید سریال ، تولید فصل سوم ممکن است توجیه خوب نداشتن. اما او احتمال فصل آینده را کاملاً رد نکرد و همیشه امید را در قلب طرفدارانش حفظ کرد.

فینچر در نوامبر گذشته در مصاحبه با ورایتی گفت: “از یک سو ، من می خواهم دوباره روی این مجموعه کار کنم.” “ما امیدوار بودیم که بتوانیم تاریخ سریال را به اواخر دهه 90 ، اوایل دهه 2000 بازگردانیم ، امیدوار بودیم که دنیس رادر (تعدادی از قاتلان که در مورد دوره قبل کمی در مورد آن صحبت شد) را در دوره بعدی بیاوریم. “

آینده Mind Hunter نامشخص به نظر می رسد ، اما گزارش هایی از مذاکرات بین فینچر و نتفلیکس وجود دارد که این امر را محتمل تر می کند. این گزارش به نقل از وب سایت Small Screen می گوید: “نمی توان به طور قطعی گفت که فصل سوم Mind Hunter کار خواهد کرد یا خیر ، اما بحث هایی بین Fincher و Netflix وجود دارد.” آنها در مورد احتمال بازگشت این سریال در فصل سوم بحث می کنند. به نظر می رسد فینچر مشتاق بیشتری برای ساخت آن است. “

حالا احتمالاً بهتر است چیزی را ترجمه نکنید و مطمئن نباشید. فینچر تهیه کننده اجرایی شکارچی ذهن برای Netflix است که چندین قسمت را تولید کرده است. شاید تشویق در حال حاضر کافی باشد.

منبع: حالت تهوع در خون

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا