پاد اکسراس چیست؟

پاد اکسراس 3 ویپرسو ، یک قدرتمند در خانواده ی XROS است. ویپرسو این نسخه از اکسراس را ، بهترین در خانواده ی XROS می نامد و در این دستگاه ، شما می توانید باز هم از محدودیت ها عبور کنید. کارتریج های جدیدی که به همراه این دستگاه عرضه شده اند ، برای طعم دهی بهتر – حتی بهتر از نسخه های قبلی – طراحی شده اند و حفظ طولانی مدت طعم دهی نیز ، یکی از اولویت های ویپرسو بوده است. پاد XROS 3 از نظر طراحی ، ساختاری مشابه به نسخه های قبلی دارد و اندازه ی باریک و کوچک اش ، به شما اجازه ی حمل آسان و بی درد سر دستگاه را می دهد.

پاد سیستم اکسراس 2 ویپرسو VAPORESSO XROS 2 - ویپونیکس

آیا پاد سیستم برای نوع استفاده ی شما ، مناسب است ؟

دستگاه های پاد سیستم ، ویپ های کوچک و سبکی هستند که معمولا توسط برند های مختلفی تولید می شوند. پاد سیستم ها ، برای مصرف سالت نیکوتین ( جویس های سالت با نیکوتین مشابه سیگار ) انتخاب بی نظیری هستند. به همین دلیل ، اگر سیگار می کشید و به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن هستید ، ما پاد سیستم ها را به همراه پیشنهاد می کنیم. پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت پاد اکسراس 3 به سایت ما مراجعه کنید.

این دستگاه با اندازه ی کوچک اش ، باتری قدرتمندی دارد. پاد اکسراس 3 ویپرسو به کمک باتری داخلی 1000 میلی آمپر ، می تواند پاسخ گوی تمام نیاز روز شما باشد. چیپست اکسون نیز در این دستگاه ، در مصرف بهینه ی انرژی نقش مهمی دارد و به حفظ بیشتر عمر باتری کمک می کند.

نور نئون پایین دستگاه ، نشان دهنده ی میزان شارژ باتری است و در پایان شارژ ، به کمک پورت شارژ USB Type-C در زیر دستگاه ، می توانید به سرعت دستگاه خود را شارژ کنید.

مشخصات پاد اکسراس 3 ویپرسو

باتری ، شارژ و خروجی دستگاه

  • دارای باتری داخلی 1000 میلی آمپر
  • امکان استفاده با دکمه
  • امکان استفاده با سنسور ( بدون دکمه )
  • امکان تنظیم دریچه هوا
  • پورت شارژ USB Type-C
  • دارای یک LED نئون پایین دستگاه
  • دارای حالت های محافظت هوشمند
  • دارای تکنولوژی Corex برای طعم دهی بی نظیر

مشخصات ظاهری و فیزیکیپاد ماد

توضیحات :

مکانیزم کامدهی اتومات و سازگار با سری XROS Pod است.حفظ سازگاری با سری XROS Pod، فرم کوچکتر سیستم نانو پاد XROS آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که در حال حرکت یا مسافرت هستند تبدیل می کند.

با استفاده از یک دریچه کنترل جریان هوا، کاربران می توانند مقدار ایده آل جریان هوا را برای ارائه بهترین طعم از ایجوس یا سالت نیکوتینهای مورد علاقه خود در کارتریج 2 میلی لیتری بیابند.

سیگار الکترونیکی چیست؟

سیگارهای الکترونیکی طرفداران بسیار زیادی را در ایران و سرتاسر جهان به خود جذب کرده و تولید آن ها، تبدیل به یک تجارت بزرگ جهانی شده است.

برندها و نام های بسیار بزرگی روی به تولید این سیگارها آورده اند، چرا که اطمینان دارند در آینده ای نه چندان دور، این نوع از سیگارها جایگزین سیگارهای معمولی و انواع قلیان خواهند شد.

سیگار الکترونیکی همان طور که از نام آن مشخص است، به نوع جدیدی از سیگار گفته می شود که برخلاف سیگارهای معمولی، از تنباکو، کاغذ و فیلتر ساخته نشده است. در ساخت این نوع از سیگارها از چیپست ها و پردازنده های هوشمند و الکترونیکی استفاده شده است که به کاربر اجازه می دهد تا میزان توان خروجی، دود

خروجی، نیکوتین مصرفی و موارد دیگر را تنظیم و کنترل کند. سیگارهای الکترونیکی بهترین جایگزین برای سیگارهای سنتی محسوب می شوند. قابل حمل هستند، اکثر آن ها قابل شارژ هستند، قابل تنظیم هستند، دود آن ها بوی مطبوعی دارد، مضرات بسیار کمتری نسبت به سیگار دارند،

زیبا و خوش دست بوده و در همه مکان ها و شرایط اعم از راه رفتن، نشستن، فیلم دیدن و موارد دیگر، قابل استفاده هستند.سیگارهای الکترونیکی در ابتدای پیدایش خود، به منظور مصارف درمانی طراحی شده بودند. این سیگارها برای درمان  که اعتیاد بالایی به سیگار داشتند طراحی شد؛ اما رفته رفته جایگاه خود را در بازار ویپینگ پیدا کردند.

با این مقدمه به بررسی تفاوت ویپ و پاد و ماد می پردازیم که ویپ جایگزینی برای افرادی است که قلیان می کشند، پاد بهترین جایگزین سیگار برای افراد سیگاری است و ماد، ترکیبی حرفه ای با قابلیت سوئیچ کردن بین این دو دستگاه را در اختیار افراد قرار می دهد.

همان طور که در مقالات اشاره شد و می دانید، دنیای ویپینگ شاهد پیشرفت روزانه در این صنعت است.پیشرفت هایی که با ترکیب کردن این دستگاه ها، سعی در ساخت دستگاه هایی دارد که بتواند نیازهای مختلف کاربران را پوشش داده و به آن ها این امکان را بدهد که با خریداری یک پکیج، نیازهای مختلف خود را برآورده سازند.

پاد مادها یا ویپ پادها درواقع همان ماد با ابعادی جمع وجورتر و تنظیماتی محدودتر است که برای افراد سیگاری طراحی شده است که هر از چند گاهی، تمایل به دود کردن جویس های میوه ای دارند. پاد مادها یا ویپ پادها دستگاه های ترکیبی یا ویژگی های مشابه و تفاوت های بسیار جزئی (در طراحی نوع و جنس کویل و مخزن

کارتریج) هستند که از کویل های دومنظوره در طراحی آن ها استفاده شده است. سایز این دستگاه ها کوچک و قابل حمل بوده و مصرف باتری بهینه تری نسبت به پاد سیستم یا ویپ سیستم دارند.

اگر کویل با اهم بالاتر را در مدار قرار داده (تنظیم دستگاه بر روی Pod Mode) و کارتریج دستگاه را نیکوتین سالت شارژ کنید، می توانید نیکوتین بالایی را به بدن خود ایجویس های معمولی میوه ای شارژ می شود. در این حالت دستگاه کاربری همانند قلیان های میوه ای با توانایی تولید بخارهای حجیم را دارد.

  • بدنه آلومنیومی سبک و مقاوم
  • دکمه فایر گرد و راحت
  • طراحی خوش دست و سبک
  • دارای دریچه برای مشاهده میزان جویس موجود در کارتریج
  • کارتریج های 2 میلی لیتری
  • پشتیبانی از کارتریج XROS

مدل XROS Nano دستگاهی کوچک، خوش ساخت و زیباست که دارای ابعاد 9/14 میلی متر در 8/48 میلی متر می باشد. کیفیت ساخت این دستگاه بی عیب و نقص است، اما امکان ایجاد خط و خش وجود دارد. آنادایزینگ سطح و رنگ ها خوب به نظر می رسند، ولی دستگاه خیلی مستحکم نیست.

این مدل دارای پوشش نهایی مات از جنس آلومینیوم است. طراحی بدنة آن به صورت متضاد است یعنی نیمی از بدنه یک دست و نیم دیگر آن دارای شیارهای مورب می باشد. گرفتن دستگاه از قسمت شیاردار ایمن  تر خواهد بود.

خوشبختانه همراه این پادسیستم یک لنیارد ارائه می شود، بنابراین لازم نیست نگران افتادن و ایجاد خراش روی بدنة دستگاه تان باشید. من بند ساده ای که همراه KOKO V2 ارائه می شود را ترجیح می دهم و از آن استفاده می کنم. اما لنیارد XROS Nano هم اصلا بد نیست و بستن آن از بند KOKO آسان تر است.

یکی از بخش هایی که در اکثر پاد مادها وجود ندارد، جریان هوای قابل تنظیم است. کنترل کنندة جریان هوا سوئیچ کوچکی است که در زیر سوراخ کوچک جریان هوا قرار دارد. این سوئیچ مقاومت خوبی در برابر جریان هوا ایجاد می کند و همان جایی که شما تنظیم کرده اید باقی می ماند. این سوئیچ بسیار کوچک است، بنابراین برای جابه جا کردن آن باید از ناخن تان استفاده کنید. اما تنظیم آن در حالتی که می خواهید بسیار راحت است.

هنگام در دست گرفتن XROS Nano، گاهی پیش می آید که ناخواسته سوراخ هوای روی بدنه را با دستم می پوشانم. اما این موضوع برای من که پک زدن با جریان هوای متراکم را دوست دارم، تجربة منفی به حساب نمی آید. ولی اگر شما کنترل کننده را در حالت باز قرار می دهید، باید مراقب پوشاندن آن باشید؛ چرا که هنگام ویپینگ MTL کنترل کننده سوراخ هوای مخصوص به خودش را دارد.

دکمه بازگشت به بالا