هنر و سینما

چرا هالیوود همچنان از نازی‌ها می‌ترسد؟


جنگ جهانی دوم در سال 1945 به پایان رسید و متفقین توانستند به نفرت یا قتل یا نفرت نازی ها پایان دهند. با این حال ، پس از گذشت این همه سال ، هالیوود هنوز با ارسال پیام های مختلف به نازی ها می رود تا مردم را فراموش نکنند. از “حرامزاده های بی شرم” کوئنتین تارانتینو گرفته تا “عقاب های قلعه”.

به نظر می رسد جنبه های مختلفی در این داستان وجود دارد. اول از همه ، جنگ جهانی دوم یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی بود و آمریکایی ها و اروپایی ها علاقه مند به بیان داستان های تاریخی بودند. ثانیاً ، خطر حضور نازی های جدید در جهان همیشه وجود دارد ، و اکنون ، اگر به جهان نگاه کنید ، می توانید ایدئولوژی نازی های زیادی را ببینید که محبوبیت زیادی نیز دارد.

نکته دیگر به تاریخچه بازی های ویدئویی برمی گردد. وقتی بازی های ویدئویی ساخته می شوند ، بازیکنان باید دشمنانی داشته باشند که بدون پشیمانی به آنها شلیک کنند ، بنابراین بهترین گزینه همیشه نازی های شرور و البته زامبی ها هستند.

البته سینما فقط روایت داستان نیست. هنوز ترس وجود دارد که اگر نازی ها موفق شدند. به عنوان مثال می توان به فیلم “پسران از برزیل” اشاره کرد که درباره گروهی مخفی است که سعی می کنند هیتلر را تغذیه کنند. “برف مرده” ژانر را ترکیب می کند و داستان نازی ها را روایت می کند که تبدیل به زامبی شده و برای انتقام از مردم بازگشتند.

مجموعه “مردی که در قلعه زندگی می کند” ، که یکی از موفق ترین نمونه ها است ، دنیایی را به تصویر می کشد که توسط متحدان ، نازی ها و هیتلر فتح شد و بر جهان تسلط یافت.

فقط فیلم ها و سریال های تلویزیونی که مستقیماً با نازی ها صحبت می کنند. بسیاری از تولیدات سینمایی ، مانند جنگ ستارگان ، مسیر نفوذ نازی ها را نشان می دهند.

آیا تجدید حیات نازی ها به خاطر یادآوری های تاریخی یا ترس از غرب بود؟

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا