هنر و سینما

تمام افسانه‌هایی که در سریال «یک داستان برایم بگو» اقتباس شده‌اند


کوین ویلیامسون شروع به نوشتن برای Scream کرد. در اوایل دهه 1990 ، پس از دوره جدیدی از زندگی ، او به ژانر وحشت تبدیل شد و کمدی کلاسیک را در سینما رواج داد.

جیغ کشیدن مانند یک فیلم در صحنه نسل کشی ، به کارگردانی وس کرون ، که استعداد فوق العاده ای در ساخت این ژانر دارد ، قتل زیادی در قلب او وجود داشت. این فیلم موفقیت بزرگی داشت و کوین سال ها نویسنده ای شناخته شده بود. او علاوه بر Jig 2 ، فیلمنامه این فیلم را نیز نوشته است.

او در طراحی فیلم هالووین H20 استیو ماینر ، که پیشگام محبوبیت دنباله کنونی است ، نقش بسزایی داشت. درام موفق داوسون کریک جوانان یکی از مهمترین آثار در زمینه طراحی گرافیک است. اگرچه این دو از روند آشفته تولید در گرگینه های نفرین شده خسته شده اند ، اما ویلیامسون در 20 سال گذشته بسیار فعال بوده است. او علاوه بر فیلم Scream 4 ، نقش مهمی در سریال خاطرات یک خون آشام نیز ایفا کرد.

یک داستان برای من بگو

او همچنین خالق مجموعه “برایم قصه بگو” در شبکه CBS است که داستان اسطوره شناسی رایج امروز را ارائه می دهد. این مجموعه در دو فصل بین 2018 تا 2020 منتشر شد و با وجود نقدهای انتقادی کم ، تعداد زیادی از طرفداران را در سراسر جهان به خود جلب کرد. با وجود اقتباس سریالی از اسطوره ها ، یکی از انتقاداتی که به آن شد این بود که موضوع اکثر داستانها به شیوه ای که داستانهای اصلی و متفاوت تغییر کرده بود ، تغییر کرد.

هر فصل شامل سه ساختار مختلف اساطیری بود و در فصل اول ، داستان جدید هانسل و گرتل ، سه خوکچه و یک پارچه قرمز را برایم بازگو کنید. قسمت کلاه قرمزی داستان نوجوانی به نام کایلا (دنیل کمپبل) است که به همراه پدرش به نیویورک می روند تا با مادربزرگش (کیم کاترال) زندگی کنند. گرگ داستان در قالب یک معلم جدید به نام نیک (بیلی مگنوسون) ظاهر می شود و این دو رابطه عاشقانه دارند. در قسمت سه خوک ، مردی که از نامزد خود انتقام می گیرد زیرا شخصی را با کلاه خوک دزدیده است ، و در هانسل و گرتل ، داستان خواهری را می بینیم که به برادر معتادی کمک می کند که پس از قتل غیر عمد گرفتار شده است.

در فصل دوم ، این سریال برخی بازیگران مانند پل وسلی را حفظ کرد و بر شخصیت ها و داستان های جدید تمرکز کرد. این فصل داستان ربکا پارویت (کری آن ماس) ، نوه سه کارگردان موسیقی ، و خواهران و برادرانش داستان جدیدی را از اسطوره های اصلی ایجاد می کند. اشلی (ناتالی آلن لیند) مسئول داستانی است که توسط شیاطین و معشوق من ، خواننده محبوب او که در آتش سوخته و عاشق محافظ شخصی خود به نام بیو شد ، مسئول است. در زیبای خفته ، نویسنده سریال (پاول وسلی) عاشق زنی غیر از نامزدش (اودت آنابل) است و قسمت سیندرلا داستان زن جوانی به نام سایمون را بازی می کند که اشلی مدکو او را بازی می کند ، جکسون پرویت عاشق …

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا