هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی سریال رازآلود جدید نیکول کیدمن چه می‌گویند؟


“نه غریبه کامل” با بازی نیکول کیدمن بالاخره شروع به پخش کرد و معلوم شد که برخلاف انتظار ، منتقدان از این سریال و داستان رمزآلود خوششان نمی آید.

مجموعه Nine Perfect Strangers ، بر اساس کتاب پرفروش “Not a Perfect Stranger” نوشته لیان موریارتی ، با بازی نیکول کیدمن ، لوک ایوانز و سامارا ویوینگ ، از طریق شبکه Holo سفر می کند و دارای یک جنایت اسرارآمیز و مرموز است. بسیاری از بینندگان انتظار داشتند فصل اول سریال «غریبه بیگانه» ، مانند «دروغ های کوچک بزرگ» و «فروپاشی» ، نمایش تلویزیونی جدید کیدمن مورد استقبال منتقدان قرار گیرد ، اما بسیاری از نقاط ضعف آن در سریال و روایت آن به این معنی است که نه یک غریبه بزرگی جنایات اخیر کیدمن را نشان ندهید.

تا به امروز به Ratnatomitosis و Metacritic نمره 61 از 100 و 52 از 100 ، با 39 و 31 امتیاز برای هر یک از سری Nine Strangers داده شده است.

Nine Complete Strangers حدود نه استرالیایی با زندگی متفاوت است که طی ده روز “وقف کامل و دگرگونی ذهن و بدن” به مکانی به نام خانه صلح سفر کردند ، جایی که یک مدیر زن منحصر به فرد روسی (با بازی نیکول کیدمن) به نام ماشا همه چیز در ابتدا خوب به نظر می رسد ، اما اکشن تدریجی و پر از رنگ و بو است و این آغاز یک داستان غیر منتظره و هیجان انگیز است.

نیکول کیدمن علاوه بر بازی با دیوید ای کلی ، لیان موریارتی ، جاناتان لوین و استیو هاتنسکی به عنوان تهیه کننده اجرایی ، با 9 ناشناس نیز همکاری کرده است. جاناتان لوین همچنین مدیریت همه زمینه های این مینی سریال هشت قسمتی را دارد که در دنیای تلویزیون و سریال سازی متداول است.

مجموعه ای از بررسی های سریال ، نه کاملاً ناشناس

این سریال کاملاً غریبه نیست

کریستن رید از مجله پیست

  • امتیاز: 94 از 100

هیچ غریبه ای نتوانسته است بین تیم فیلم برجسته خود تعادل ایجاد کند. هر بازی در این سری شگفت انگیز است و نقشه ها خوب هستند. مجموعه جدید نیکول کیدمن گروه قابل قبولی ایجاد می کند و شخصیت عمیقی را ارائه می دهد.

برایان تالریکو یک پلی پلیست است

  • امتیاز: 67 از 100

برای تیمی از بازیکنان که شایسته ستایش هستند غریبه ای وجود ندارد. اگر نگاهی دقیق تر به سریال بیندازیم ، اشکالات آشکار است. این سریال درباره رمز و رازها و تفاسیر اجتماعی “نیلوفر سفید” (سری جدیدی که به تازگی با همین موضوع و فضا منتشر شده است) نیست ، بلکه افرادی است که در خانه صلح هستند. [محل رقم خوردن داستان] آنها دور هم جمع می شوند ، پیچیدگی ها و نقاط زیادی در آنها وجود دارد که هدف سفر آنها پذیرفته می شود.

مایکل فیلیپس از Chicago Tribune

  • امتیاز: 50 از 100

جاناتان لوین ، کارگردان ، اشتباهات فیلمسازی را در این مجموعه گنجانده است ، که نتیجه نهایی را بدتر از نیلوفر سفید مایک وایت بدتر کرده است. لوین به جای ارائه یک داستان مشخص بر اساس جادوگری و جادوگری ، به کلمات متافیزیکی درباره شخصیت خود بسنده می کند.

کندیس فردریک از راهنمای تلویزیون

  • امتیاز: 40 از 100

این سریال برخلاف نیلوفر سفید ، مجموعه ای پر از ستاره های بزرگ است که اصلا سرگرم کننده نیست. [در نه غریبه کامل] تعداد زیادی آوار به هدر رفت.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا