هنر و سینما

چرا لوکی برخلاف سایر سریال‌های مارول فصل دوم دارد؟


در مرحله چهارم ، مارول با تولید مجموعه ای از سریال ها برای DisneyPlus افق خود را گسترش می دهد. این مجموعه ها به مارول اجازه می دهند طیف گسترده ای از روایت ها را اداره کند ، در حالی که شخصیت های مکمل را با تمرکز بر روایت خود ارائه می دهد.

این رویکرد از جهات مختلف موفق بوده است و ونداویژن ، شاهین و سرباز زمستان برنده چندین جایزه امی شده اند و همچنین مخاطبان زیادی را از طریق DisneyPlus جذب کرده اند.

با این رکورد درخشان ، تعجب آور است که مارول تصمیم گرفته است اکثر سریال ها را محدود کند. تأیید شده است که فصل 2 Vandavision پخش نخواهد شد و داستان Falcon و Winter Soldier می تواند در Captain America 4 ادامه یابد. در حال حاضر ، Loki سریال مارول است که به طور رسمی اعلام شده است که فصل 2 را دارد.

در اینجا تاریخ مجموعه عامل تعیین کننده است. ونداویژن همه چیز درباره زخم ها و رنج های اسکارلت ویچ است و او تصاویری مناسب برای او ایجاد کرده است تا درد خود را تسکین دهد. وقتی اختلاف او با آگاتا هارکنز حل شد و ساکنان وست ویو آزاد شدند ، سریال به پایان رسید. این روایت یک محیط سرگرم کننده برای سریال و غیرطبیعی دوران های دیگر است. به همین ترتیب ، شاهین و سرباز زمستان داستانی جداگانه داشتند که براساس تلاش سام برای تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا بود.

از نظر مضمون و محتوا ، این سریال دید بیشتری برای ادامه در سری 2 داشت تا Vandavision ، اما در پایان آخرین قسمت ، با معرفی سام به عنوان کاپیتان جدید آمریکایی به پایان رسید. با ادامه نقش سم در فیلم Captain America 4 ، وی در فیلم Dr. اسکارلت جادوگر در هرج و مرج جهانی عجیب است.

از طرف دیگر ، لوکی پایان بازتری دارد و در پایان ، این قسمت به مجموعه ای از حقایق تقسیم می شود که هشدار دهنده یک جنگ جهانی است. برخی از بازی های فصل 1 Loki در فیلم های مارول آزمایش شده اند ، اما این مجموعه تنها بخش کوچکی از داستان خود را نشان می دهد. تعدادی از مسائل وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود ، و برخی از آنها شامل شخصیت اصلی لوکی است. گفته می شود تام هیدلستون در دکتر. عجیب است ، اما فیلم به تنهایی نمی تواند داستان طولانی لوکی را ادامه دهد ، زیرا فصل 1 لوکی واقعاً شروع داستان طولانی است.

شیوه های مختلف ظاهر شدن این مجموعه ها نشان دهنده برنامه نویسی مارول است. در تلویزیون سنتی ، داشتن یک سریال تبلیغاتی بیش از یک فصل دشوار است ، اما در DisneyPlus ، مارول این آزادی را دارد که داستان را هرطور که می خواهد بیان کند. علاوه بر این ، DisneyPlus نباید با برنامه خاصی مرتبط باشد. در حال حاضر ، مارول آنقدر بزرگ است که می تواند فیلمی با شخصیت خود بسازد و استودیو اکنون چندین برنامه دیگر برای رفتن به دیزنی پلاس در نظر گرفته است. در حالی که سریال هایی مانند Hawkeye و Shihalak فصل دوم ندارند ، همیشه محتوای جدیدی از Marvel وجود خواهد داشت که برای مخاطبان جذاب است.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا