هنر و سینما

فصل ۵ سریال «چیزهای عجیب» به احتمال زیاد ساخته می‌شود


دیوید هاربر ، بازیگر Stranger Things گفته است که فصل پنجم این مجموعه هیجان انگیز Netflix باید انجام شود.

این مجموعه داستان گروهی چهار نفره در هاوکینز را روایت می کند که با مرگ دوستی به نام ویل دنیای آنها وارونه شده است. در همین حال ، دوستان و خانواده ویل برای نجات او از یک نیروی غیر طبیعی تلاش می کنند.

فصل های 1 تا 3 در حال حاضر در Netflix موجود است. با این حال ، بینندگان هنوز منتظر فصل 4 هستند. اگرچه مدت کوتاهی پس از انتشار فصل 3 در سال 2019 اعلام شد که فصل 4 نیز منتشر خواهد شد ، اما هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان شروع آن وجود ندارد. ویروس کرونا انتقال مجموعه ای از فیلم ها را به تأخیر انداخته است. اگرچه فیلمبرداری انجام شد و تریلر قسمت 4 منتشر شد ، اما هنوز آماده تماشا نیست. با این حال ، ستاره این سریال گفت که ارزش این امید را دارد.

هاربر در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که طرفداران چیزهای عجیب و غریب می توانند منتظر فصل 5 باشند ، حتی اگر فصل 4 هنوز منتشر نشده است. وقتی از او درباره احتمال انتشار فصل 5 س askedال شد ، هاربر پاسخی سرزنده داد. اگرچه او نباید در مورد این خبر صحبت می کرد ، اما نزدیکی او به برادران دافر برخی از جزئیات را به او اطلاع داد. او گفت وقتی برادران دافر در حال فیلمبرداری قسمت چهارم بودند ، تمایل داشتند مجموعه ای را طراحی کنند که بتواند تا فصل بعد ادامه پیدا کند.

دیوید هاربر

او گفت: “بله ، من فکر می کنم ما نباید در مورد داشتن فصل پنجم صحبت کنیم یا آن را احساس کنیم ، اما چون شما خواسته اید ، من پاسخ خواهم داد.” “از آنجا که من رابطه خوبی با برادران دافر خود دارم و به آنها نزدیک هستم ، می دانم که آنها در فصل 4 به دنبال طرحی بودند که در فصل بعد بتوانند از آن پیروی کنند.”

هاربر نقش هاپر را بازی می کند ، یکی از بازیگران اصلی این مجموعه. مرگ او در پایان فصل 3 در دستور کار بود ، اما به نظر می رسد او نه تنها در فصل 4 بلکه در فصل 5 نیز باز خواهد گشت. امیدوارم اعلام فصل پنجم هیچ مشکلی برای هاربر ایجاد نکند. هاپر پیشرفت های چشمگیری در شخصیت داشته است. در فصل 1 او اولین پلیس بود تا فصل 3 چهره مهربان و مهربان خود را نشان داد. از آنجا که او به معنای واقعی کلمه در فصل 4 زنده خواهد بود ، جالب خواهد بود که ببینیم شخصیت او در قسمت بعدی چه تغییرات دیگری را ایجاد خواهد کرد.

فصل 3 بینندگان را در یک معمای دشوار رها کرد. دوستان ایلون و ویل توانستند دروازه های بالا و پایین را قفل کرده و Mind Flair را بکشند. با این حال ، هاپر مجبور شد خود را فدا کند تا این اتفاق بیفتد. در فصل 4 ، خواهیم دید که بعد از انتقال ایلون به هند ، روس ها با هاپر چه کردند و چه اتفاقی برای دیگر بازیکنان افتاد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا