هنر و سینما

۹ فیلم‌ و سریال دواین جانسون که در آینده منتشر خواهد شد


به نظر می رسد دواین جانسون در حال حاضر پروژه جدیدی را به لیست شغلی خود اضافه کرده است. بازیکن سابق بازی خود را قبل از ترک کشتی در سال 2004 آغاز کرد ، اما اولین قدم های خود را به عنوان ستاره سینما با پیوستن به سری سریع و خشمگین در دسته پنجم در سال 2011 برداشت.

او از آن زمان به بعد در هالیوود به یک سلبریتی پولساز تبدیل شد ، به ویژه در زمانی که بینندگان بیشتر به فیلم علاقه دارند تا به یک فیلم جزئی.

در ده سال گذشته ، راک فیلم دیده است. البته او در پروژه های مختلف دیگری مانند رنج و گنج نیز کار کرده است که نمونه های بی نظیری از کارهای او هستند. با توجه به توانایی جانسون ، او در طول این سالها نام تجاری خود را ایجاد کرده است ، بنابراین به یاد نمی آوریم که جانسون در انتخاب فیلم بسیار با تجربه بود و حتی با برخی کارگردانان مانند ریچارد کلی همکاری کرد. او اکنون تمایل بیشتری به کار با استودیوهایی دارد که به آنها اعتماد دارد و واقعاً ایده های بزرگی مانند پتانسیل فروش جعبه را در نظر دارد.

ممکن است در آینده ادامه پیدا کند و راک سعی می کند فیلم های بیشتری را به لیست کارهای شما اضافه کند. در همین حال ، او همچنین قصد دارد به تولید بپردازد و با اولین برنامه خصوصی خود در Netflix وارد صحنه پخش شود.

1. نت های قرمز

دواین جانسون

مارشال توربر کارگردان جانسون و روسون تا کنون بر روی دو فیلم بسیار متفاوت (اطلاعات مرکزی و آسمان خراش) کار کرده اند که علی رغم نظرات متفاوت ، با استقبال خوبی در گیشه مواجه شده اند. در سومین فیلم مشترک خود ، اعلام قرمز ، این دو با Netflix همکاری می کنند. در ابتدا تصور می شد که حقوق توزیع را به دست آورده است ، اما از پذیرش قیمت 125 تا 150 میلیون دلار خودداری کرد. در این پروژه ، جانسون نقش عوامل اینترپل را بازی می کند که وظیفه آنها دستگیری بزرگترین سارق هنر (گال گادوت) با کمک معروف ترین دزد جهان (رایان رینولدز) است. اعلام قرمز یک کمدی شبیه به فیلم زنده کارمن سیندیگو است که قرار است 12 نوامبر 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شود.

2. قهرمانان لیگ دامداری (DC-Super League)

دواین جانسون

یکی از دو فیلم دوسی راک در سال 2022 فیلمی به نام The Pet Champions League است و همانطور که انتظار می رفت ، روی حیوانات خانگی قهرمان مشهور دوشس تمرکز خواهد کرد. جانسون می گوید سگ قهرمان رمزنگاری ، میله آهنی مرد وفادار. این فیلم یک انتخاب عالی است زیرا بسیاری از مردم می خواهند بدانند چگونه می توانند در این کار نقش قهرمانانه ایفا کنند. دوست و همکار جانسون ، کوین هارت ، نیز در فیلم حضور دارد و صدای بتمن با سگ توسط S. بازی می شود. جزئیات واقعی طرح و شخصیت ها کاملاً مشخص نیست ، اما نامهای بزرگی مانند کیت مک کینون ، جان کراسینسکی ، دیه گو لونا ، جمیله جمیل و کیانو ریوز نیز در قالب شخصیت های ناشناخته در این فیلم دیده می شوند. لیگ قهرمانان حیوان خانگی 20 مه 2022 روی پرده سینماها می رود.

3. آدم سیاه

دواین جانسون

راک در سال 2008 ، پنج سال قبل از اکران فیلم The Steel Man با بازی Adam در Dyssey تاسیس شد. در آن زمان ، پروژه Shazm بر فیلم های Adam اولویت داشت و مقرر شد که پس از معرفی بازیگر Shazm Zakari Levy ، در قالب Rock is Adam در Shazm 3 ظاهر شود. در پشت صحنه ، جانسون بار دیگر با جوم کلتسرا (کارگردان فیلم سفر در جنگل) و آدام اسکیتزل (نویسنده فیلم Rampage) و لارنس شر ، که برنده جایزه اسکار برای عکاسی شد ، همکاری خواهد کرد. بهترین بازی در فیلم جوکر. بلک آدام در 29 ژوئیه 2023 به سینما می رود.

4. یانگ راک فصل 2

دواین جانسون

راک بین روزهای خود به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای (متولد یک خانواده برجسته شورشی ساموایی) و زندگی حرفه ای خود در فیلم و تلویزیون زندگی جالبی داشت. بینندگان قسمت 1 سریال Young Rock ، که در اوایل سال 2021 از شبکه NBC پخش شد ، یک داستان زندگی از شخصیت فعلی جانسون را مشاهده کردند. خود راک در هر قسمت از این مجموعه ظاهر می شود و همه چیز در پشت داستان نامزدی وی برای ریاست جمهوری در انتخابات 2032 تنظیم شده است. یانگ راک هم برای منتقدان و هم برای تماشاگران خوب بازی کرده است و در فصل دوم گسترش یافته است ، که می تواند در پاییز یا بهار 2022 انجام می شود.

5. هابز و شاو 2

دواین جانسون

جانسون پس از یک سری حضور در فیلم های چند ستاره ، برنامه های خاصی برای حضور در قسمت بعدی این مجموعه دارد. هابز و شاو 2 ادامه یک چرخش سریع و خشمگین با لوک هابز در نقش جانسون و دکارد شاو در نقش جیسون استاتهام است. راک تأیید کرد که فیلم در حال پیشرفت است و انتظار می رود با افشای کارگردان مرموز سازمان تروریستی سایبری ایتون مشکل فیلم اصلی حل شود. همچنین انتظار می رود این فیلم تیم جدید سریع و خشنی را که در هابز و شاو 1 ارائه شده بود ، با بازی ونسا کربی در نقش هتی ، ماهور MA6 و خواهر شاو ، عیسی گونزالز در نقش مادام ام ، کوین هارت و رینولدز ، بازی کند. دینکلی و ویکتور لاک.

به جو ج (جومانجی 4)

دواین جانسون

مانند هابز و شاو 2 ، چهارمین فیلم جومانجی (و سومین جانسون) هنوز در حال توسعه و پیشرفت است. دنباله احتمالاً بر اساس عنوان فیلم بعد از جومانجی: سطح بعدی ساخته می شود ، که در آن جانور بازی سرگرم کننده جومانجی وارد دنیای واقعی می شود. جانسون و هارت بدون شک در ادامه فیلم به همراه کارن گیلان ، جک بلک ، نیک یوناس و احتمالاً آکوافینا حضور دارند. جانسون و کارگردان سریال ، جیک کاسادان ، تأیید کردند که شخصیت بد فیلم سابق ، یورگن بروتال (روری مک کان) ، به سریال و در ادامه آن باز می گردد. ناگفته نماند که با فرار موجودات جومانجی از بازی ، این فیلم ممکن است برای اولین بار بتواند آواتارها و بازیگران آنها را به هم نزدیک کند.

7. پادشاه

دواین جانسون

کینگ جانسون احتمالاً متنوع ترین پروژه آینده است. این فیلم یک داستان حماسی در مورد یک ایالت هاوایی به نام کامامس است که تلاش های آنها را برای متحد ساختن جزایر هاوایی در برابر کشتی های اروپایی که تا سواحل قرن هجدهم آمده بودند نشان می دهد. راک قرار است نقش کامامز را بازی کند و رندال والاس نویسنده فیلم و کارگردانی رابرت زامیکیس است. در ابتدا ، هنگامی که تصویر در تابستان 2018 معرفی شد ، برنامه ریزی شده بود که تولید در سال 2020 آغاز شود ، اما این امر به دلیل ویروس کرونا اتفاق نیفتاد ، و از آن زمان Zamikis در پروژه پینوکیو از دیزنی کار می کند. با این حال ، گفته می شود کینگ برای جانسون یک پروژه بسیار خاص و قابل احترام است ، بنابراین اگر او در دو یا دو سال دیگر به این پروژه بازگشت و در آنجا حضور فعال داشت ، تعجب نکنید.

8. یک مشکل بزرگ در چین کوچک

دواین جانسون

کمدی داستانی جان کارپنتر ، دردسر بزرگ در چین کوچک ، پس از اکران در سال 1986 سر و صدای زیادی به پا کرد ، اما دهه ها بعد مورد استقبال قرار نگرفت. بازسازی فیلم جانسون در سال 2015 اعلام شد (این باعث نارضایتی طرفداران اولین فیلم کارپنتر شد) ، اما بعداً مشخص شد که فیلم دنباله ای کوتاه و غیر متعارف خواهد بود. قوانین فیلم قبلی ، و از این نظر بسیار شبیه است به Jumanji: Welcome to the Jungle ، که قسمت کوتاهی از پروژه 1995 Jumanji است. پروژه در چند سال گذشته ، بنابراین مشخص نیست که آیا فیلم هرگز ساخته خواهد شد (مشابه آنچه در مورد Wild Dock اتفاق افتاد ، که قرار بود جانسون و شین بلک ، چند سال پیش).

9. جان هنری و دولتمردان

دواین جانسون

جان هنری و سیاستمدار مانند دو فیلم حاضر در لیست ، شاهکارهایی بودند که اعلام شد ساخته می شوند اما به سرعت متوقف می شوند. داستان این فیلم ابتدا در دنیای فیلم درباره قهرمانان و افسانه های سنتی و محلی مانند جان هنری نشان داده شد و زیر نظر نتفلیکس منتشر می شود و توسط کسدان کارگردانی و نویسندگی تام ویلر انجام می شود. جانسون و ویلر هم روی پروژه های دیگری برای سرویس پخش Netflix کار می کنند. بنابراین ممکن است پس از اتخاذ دواین جانسون و کسدان جومانجی 4 و سر ویلر تنها بمانند ، این دو به پروژه بازگردند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا