اجاره سوئیت ارزان در مشهد نزدیک حرم

هوای مشهد عطر گلاب و یه سوئیت دنج

می دونی چیه؟ چند وقتی بود که حسابی دلم یه سفر به مشهد می خواست. دلِ من که با حرم امام رضا (ع) گره خورده هر وقت خسته می شم و دلتنگم فقط یه چیز می تونه آرومم کنه: حرم امام رضا (ع). اما خب هزینه سفر یه موضوع مهمه مخصوصا اگه مثل من بخوای چند روزی رو تو مشهد بگذرونی.

همین بود که تصمیم گرفتم یه سفر اقتصادی و به صرفه رو تجربه کنم. یه سفر که با وجود هزینه های پایین از تمام زیبایی ها و آرامش مشهد لذت ببرم. یه سفر که حسابی به یادم بمونه.

از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم پیدا کردن یه سوئیت مناسب بود. با یه سرچ ساده تو اینترنت با کلی سایت و اپلیکیشن مواجه شدم که هر کدوم یه عالمه گزینه مختلف رو ارائه می داد. حالا این وسط سخت ترین کار این بود که یه سوئیت با قیمت مناسب نزدیک به حرم و با امکانات خوب پیدا کنم.

سوئیت دنج در قلب مشهد

بعد از کلی گشتن و مقایسه بالاخره یه سوئیت دنج و باصفه تو یه کوچه ی خلوت و آروم پیدا کردم. از اون سوئیت هایی که با ورود بهش حس آرامش به آدم دست می ده. رنگ های ملایم و کمی کهنه فضای گرم و صمیمی ای رو ایجاد کرده بود. تو آشپزخونه تمام وسایل مورد نیاز یه آشپز خونه ی کوچک رو داشت. البته من یه چای ساز کوچولو با خودم آورده بودم که صبح ها با یه قوری چای داغ انرژی مورد نیازم رو تأمین می کرد.

همسایگی با حرم

نکته ی خیلی مهم این بود که سوئیت خیلی نزدیک به حرم بود. می تونستم هر روز چند بار به حرم برم و از فضای آرامش بخشش لذت ببرم. اینجا یه نکته ی خیلی مهم وجود داره نزدیک بودن به حرم لزوما به معنی شلوغی و سر و صدا نیست. من یه سوئیت تو یه کوچه ی خیلی خلوت و آروم پیدا کرده بودم که در عین نزدیکی به حرم یه فضای آرام و خصوصی رو برای من ایجاد کرده بود.

تجربه های دلچسب

یه روز صبح زود از خواب بلند شدم و رفتم به حرم تا نماز صبح رو تو حرم بخوانم. هوا خنک و آرامش بخش بود. صدای اذان از هر طرف می آمد و فضای حرم رو پر کرده بود. من یه کمی تو حرم قدم زدم و از فضای مذهبی و روحانی اونجا لذت بردم.

بعد از خروج از حرم یه صبحانه ی ساده تو یه کافی شاپ نزدیک به حرم خوردم. یه صبحانه ی ساده با نون و پنیر و چای که حسابی انرژی مورد نیاز روز رو به من داد.

راهنمایی های کاربردی

برای پیدا کردن سوئیت ارزان نزدیک به حرم می تونید از سایت ها و اپلیکیشن های رزرو اقامتگاه استفاده کنید. در این سایت ها می تونید با وارد کردن تاریخ سفر تعداد افراد و محدوده ی جغرافیایی کلی گزینه مختلف رو مشاهده کنید و از بین اونها بهترین گزینه رو انتخاب کنید.

توصیه های من

  • حتما قبل از رزرو سوئیت نظرات سایر مسافران رو بخوانید.
  • از قبل با صاحب سوئیت تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز رو از اون جستجو کنید.
  • به محله ی سوئیت توجه کنید.
  • یه لیست از مکان های مورد علاقه ی خودتون رو در مشهد تهیه کنید.

حرف آخر

من تو این سفر تجربه خیلی خوب و فراموش نشدنی رو داشتم. من با هزینه ی کم و با استفاده از یه سوئیت ارزان نزدیک به حرم از تمام زیبایی ها و آرامش مشهد لذت بردم.

پرسش و پاسخ

  • آیا در نزدیکی حرم امکانات و خدمات خوب وجود داره؟
    بله در نزدیکی حرم امکانات و خدمات فراوانی مثل رستوران کافی شاپ بازار و … وجود داره. البته من پیشنهاد می کنم که برای صرفه جویی در هزینه برخی از غذاها رو خودتون در سوئیت تهیه کنید.

  • آیا در مشهد سوئیت های ارزان دیگری هم وجود داره؟
    بله در مشهد سوئیت های ارزان در مناطق مختلف شهر وجود داره. می تونید با استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های رزرو اقامتگاه به دنبال سوئیت ارزان در محدوده ی جغرافیایی مورد نظر خودتون بگردید.

  • بهترین فصل برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
    به نظر من بهار و پاییز بهترین فصل برای سفر به مشهد هستند. در این فصل ها هوا مطلوب و آرامش بخش است و فضای شهر شلوغ نیست.

دکمه بازگشت به بالا