تفریحات دبی

دبی؛ شهری که هیجان را در آغوش می گیرد!

همیشه دوست داشتم سفری پر از هیجان و تجربیات جدید داشته باشم سفری که از هر لحاظ خاطره انگیز باشه. تا اینکه بالاخره فرصتی دست داد تا به دبی این شهر حیرت انگیز سفر کنم. از اون لحظه به بعد همه چیز مثل یه رویا بود هر روز یه ماجرا جدید.

دبی؛ شهری در دل صحرا

با اینکه دبی توی دل صحرا واقع شده اما با وجود آسمان خراش های بلند و مراکز خرید مدرن دنیایی از تجمل و شیک پوشی رو به نمایش می ذاره.

آسمان خراش های دبی؛ نقطه عطف شهر

اولین چیزی که توجه هر گردشگری رو جلب میکنه برج های بلند و آسمان خراش های دبی ست که مثل غول های آسمانی هستند. برج خلیفه بلندترین برج جهان با ارتفاع حدود 828 متر نمادی از قدرت و شکوه این شهره. هر بار که از پایین به این برج نگاه می کنم حس می کنم دارم به یه دنیای جدید قدم می ذارم دنیایی که از قله های بلند شروع میشه.

غروب آفتاب در دبی؛ طلوعی از رنگ و نور

غروب آفتاب در دبی یه طبیعت گردی فراموش نشدنیه. رنگ نارنجی و قرمز آفتاب غروب انعکاس زیبایی خاصی رو در سطح آب خلیج فارس ایجاد میکنه. من چندین بار غروب خورشید رو از برج خلیفه تماشا کردم و هر بار حس ِ جدیدی ِ غم و شادی تو من ایجاد شد.

ساحل های دبی بهشت ِ آرامش

دبی با وجود همه جنب و جوش و هیجان ساحل های آرامش بخش و با آب های فیروزه ای نیز داره. در کنار ساحل می تونید حمام آفتاب بگیرید قایقرانی کنید یا از فعالیت های آبی لذت ببرید. من همیشه از شن های نرم و آب ِ شفاف ساحل ِ جمیرا لذت می بردم و حس می کنم هر بار که در این ساحل قدم می زنم همه مشکلات و دغدغه های من در آب حل می شند.

تجربه غواصی در دبی؛ دنیایی زیر آب با رنگ های فریبنده

دبی مکانی مناسب برای غواصی و شنا در آب های نیلگون خلیج فارس است. تنوع زیست موجودات زیر آب در این منطقه شگفت انگیز است از ماهی های رنگارنگ تا مرجان های زیبا هر کدام دنیای جدیدی ِ فریبنده رو برای شما به نمایش می گذاره. من هنوز حس شگفت زده شدن ِ ملاقات با یک دلفین توی آب ِ نیلگون خلیج فارس رو فراموش نکرده ام.

مراکز خرید دبی؛ بهشت ِ خرید و فروش

دبی با مراكز خرید بزرگ و لوکس قلب هر خریداری رو به لرزه در می آره. مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین مراكز خرید جهان با بیش از 1200 فروشگاه و برند جهانی تجربه خرید فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان می آره. من همیشه از تنوع کالا و فروشگاه های لوکس این مرکز خرید شگفت زده می شم.

غذاهای محلی دبی؛ طعم ِ واقعی ِ دنیا

غذاهای محلی دبی ترکیبی از طعم های عربی هندی ایرانی و آسیایی هستند که با استفاده از ادویه های خاص طعم ِ واقعی ِ دنیا رو به شما ارائه می دهند. من همیشه از نوشیدنی ِ لذیذ ِ قِهوه عربی با طعم ِ دارچین و زعفران لذت می بردم.

نکات مهم برای سفر به دبی

  • قبل از سفر اطلاعات ِ مختلف از جمله هزینه ِ پرواز اقامت و ویزای کشور رو به طور کامل بررسی کنید.
  • لباس ِ مناسب و آراسته بپوشید و به آداب و رسوم مردم دبی احترام بگذارید.
  • با نرم افزار ِ ترجمه می توانید به راحتی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید.
  • سعی کنید از غذاهای محلی دبی تجربه جدیدی رو داشته باشید.
  • هنگام خرید در مراكز خرید دبی حواستان به تخفیفات و پیشنهادهای خاص باشد.

نتیجه گیری

دبی یه شهر شگفت انگیز و پر از هیجان است که هر نوع سلیقه و علاقه ای رو راضی می کنه. سفر به دبی تجربه ای فراموش نشدنی رو برای شما به ارمغان می آره. من همیشه با خاطرات زیبا و ممتنع ِ سفر به دبی رو در رو شده ام.

پرسش و پاسخ

1. بهترین فصل برای سفر به دبی چه زمانی است؟

بهترین  فصل  برای  سفر  به  دبی     فصل  پاییز  و   بهار  است      چون   هوا   مناسب  و  گرم  نیست.  

2. برای سفر به دبی به چه مبلغی نیاز داریم؟

هزینه ِ   سفر   به   دبی      بستگی   به  نوع  اقامت  هزینه ِ   پرواز    مدت   سفر   و  سلیقه   شما   در   خریدن   کالا  و   غذا   تغییر   می  کنه.

3. آیا ویزای دبی محدودیت زمان ِ دارد؟

بله     ویزای   دبی      محدودیت   زمان   دارد   و   بسته   به  نوع  ویزای   شما      ممکن   است   از   14  روز   تا   90   روز   تمدید  شود.

دکمه بازگشت به بالا